wtorek, 30 sierpnia 2016

Masło orzechowe z nerkowców Mark&Spencer

Oho! To już dziś! Trzymajcie kciuki, bo musi się udać! Oby ominęły mnie stresy i żebym im tam nie zemdlała, bo niestety należę do osób bardzo ''emocjonalnie'' podchodzących do praktycznie wszystkiego :P Cóż...takim się jest i takim się zostanie, a więc trzeba się pogodzić i kropka! Powiem jeszcze raz - trzymać kciuki! :*


Masło orzechowe to życie, miłość i w ogóle wszystkie dobra zebrane na Ziemi. Ten, kto wymyślił to cudowne smarowidło jest GENIUSZEM i zdania nie zmienię aż do mojej śmierci. Moje ulubione masło orzechowe to zdecydowanie masło z nerkowców, które jest delikatne, słone i słodkie jednocześnie! Niestety są dosyć ciężko dostępne, a ich cena często...poraża. Jednak sklep M&S ma małą namiastkę tegoż to cuda! Masło z nerkowców na pół z ziemnymi i to za przyzwoitą cenę :) Zapraszam!

Skład:


Wygląd i smak: Malutki słoiczek z kremową i jasną zawartością. Skład może nie powala ilością nerkowców, ale już po odkręceniu wieczka czuć...właśnie te orzechy! Aromat jest bardzo intensywny i przyprawiający o ślinotok ;) Konsystencja (jak widać na zdjęciu poniżej) jest wprost IDEALNA, bo miękka, kleista i zbita :) Nie wiem jak Wy, ale mnie drażnią lejące masła na kanapkę, bo wszędzie mi w tedy leci i brudzę wszystko dookoła :P  Smak? Cudowny! Słodki i słony jednocześnie. Ponad to masło jest w wersji chrupiącej, a więc bez problemu można natrafić tu na kawałki orzechów. Jednak nie są już to nerkowce, a zwykłe ziemne :/ Cóż szkoda, ale wiadomo, że nerkowce są bardzo drogie. Ogólnie masełko bardzo na plus i na pewno będzie w moim stałym menu! Polecam się skusić, bo zadowoli nawet osoby, które uważają tradycyjne masło orzechowe za zbyt słone :)


Podsumowując:
10/10!!!
Cena - ok. 14 zł M&S
Czy kupię ponownie? - Tak!


33 komentarze:

  1. Kochana! 😁 Nerkowce aż tak drogie nie są, zwłaszcza jak się dorwie na promocji w Lidlu. Potem samodzielnie podprazy i zmiksuje maselko gotowe. Podrzucę Ci pocztą w ramach świętowania Twojego sukcesu, bo ostatnio mam fazę na produkcję domowego masła orzechowego za pomocą turbomocnego termomixa, który dostaliśmy od Babci. 😉 A Ty Słońce daj czadu na poprawce i pokaż, że masz wiedzę i umiejętności, a Twoje zagrożenie było błędem z ich strony. Trzymam kciuki najmocniej jak się da. Powodzenia i głowa do góry. 😉 Liczę na same dobre wieści jutro i czekam na Twój adres na priv lub FB co by jak najszybciej się udało Ci mój wyrób przekazać.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana nie trzeba ;) To raczej Ty dawaj adres, bo musze Ci jakich prezent dać!

      Usuń
  2. Będzie dobrze. Uczyłaś się pilnie, pracowałaś ciężko, byłaś sumienna - wszystko umiesz, tylko teraz musisz wykorzystać to w praktyce. Dobrze wiesz, ze opanowałaś dany materiał, więc nie ma co się stresować ;) Uda Ci się i zdasz śpiewająco. Jestem z Tobą i trzymam mocno kciuki ;) Będzie dobrze ;) Powodzenia ;)

    Kiedys próbowalam masło z nerkowców od Primaviki i mimo iż miało lepszy skład od tego, za bardzo nie przypadło mi do gustu - było dla mnie za słodkie i mdłe. Trochę zraziłam się do masła z tych orzechów, więc nie wiem, czy skusiłabym się na zakup tego ale kto tam wie :) Dziękuję za recenzję i możliwość poznania nowego produktu ;) Musze przyznać, że pomysł na połączenie masła z nerkowców z kawałkami orzeszków ziemnych jest oryginalny ;)

    Jeszcze raz powodzenia na teście :) Nie trać wiary w siebie, swoją wiedzę i umiejetności ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy będziesz znać wyniki? Trzymam kciuki!

    Po składzie widzę, że nie dla mnie - za mało orzechów, cukier :( A nerkowcowego masła nie jadłam, bo tak jak piszesz - cena powala. Ale to z orzeszków ziemnych uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nam :) Ale o tym jutro.
      A co Ci cukier zrobi? XD

      Usuń
  4. Powodzenia
    Cena rzeczywiście korzystna, ostatnio widziałam masło z nerkowców, którego cena była bliżej setki niż dziesiątki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki ;)
    A masło z nerkowców zajmuje 2 miejsce na mojej liscie maseł - pierwsze jest to z orzechów laskowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z orzechów laskowych JESZCZE nie jadłam :D

      Usuń
    2. ja też nie jadłam, ale musi byc genialne z o . laskowych!

      Usuń
  6. Trzymam kciuki! :) Mam M&S jakieś 15 minut od domu, tam właśnie zaopatruję się w masła i jestem z tego powodu przeszczęśliwa. Moje pierwsze podejście do tego z nerkowców było dziwne. Pierwsza łyżeczka i... nieee... Druga, może jednak, trzecia... i teraz zawsze muszę mieć słoiczek w szafce :P Próbowałaś tego najlepszego na świecie z pekanami i syropem klonowym? :] (A ostatnio wprowadzili masło migdałowe do stałej oferty :] )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście takich zawirowań nie miałam i od razu je pokochałam ;) A o tym migdałowym słyszałam :) Muszę jutro go poszukać!

      Usuń
  7. Ja z kolei kocham mocno słone masła, tutaj... skład wolałabym nieco inny, ale pewnie gdybym ten sklep miała blisko, z ciekawości bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mocno słonych nie lubię. Wolę takie bardziej naturalne.

      Usuń
  8. Nerkowce to jedne z moich ukochanych orzeszków. Szukałabym takiego masła, jednak w wersji 100% orzechów. Ale i tak mam na nie ochotę, bo nerkowce zawsze kuszą najbardziej. Uwielbiam je! Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jadłam kiedyś masło pistacjowe- było obłędne, więc zakładam, że z nerkowców też musi być boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już żałuję, że na Śląsku jeszcze nie ma sklepu Marks&Spencer :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Za taką cenę to naprawdę super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak emocjonalnie podchodzę do wszystkiego i to niestety dobre nie jest, ale cóż :( Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, bo z nerkowców, ale skład już gorszy. Ja jestem wielbicielką maseł 100% :) Kciuki zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale czasami portfel nie pozwala na takie rarytasy :)

      Usuń
  14. Wiem, że dasz/ dałaś radę! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna chcialabym sprobowac masla z nerkowcow, pewnie nie bede miala okazji zakupu masla z M&S, ale moze zrobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! jestem z Tobą myślami i mocno trzymam kciuki! a tutaj cos na prezencik :D jakbys zdała to zafunduj sobie w nagrodę odrobinę dobroci:
    http://www.guiltfree.pl/pl/masla-orzechowe/3046-the-protein-works-maslo-cashew-z-nerkowcow-1kg-smooth-5060385448175.html

    OdpowiedzUsuń
  17. To masło musi być pyszne! Szkoda tylko, że zawiera dodatek oleju palmowego :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłyśmy w tym sklepie jakieś pół roku temu i właśnie tego masełka nie kupiłyśmy bo skład nas niebywale rozczarował :( Ale dobrze wiedzieć, że chociaż dobre :)
    Mamy nadzieję, że przeżyłaś tą męczarnię :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy go nie widziałam, ale nie mam u siebie w mieście tego sklepu, więc miałam do tego mało okazji. Masła z nerkowców nigdy nie jadłam, ale chciałabym kiedyś spróbować. Dzielę z Tobą miłość do masła orzechowego, to jest po prostu najlepsze co może być <3 Moje życie musiało być bardzo puste zanim je odkryłam, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie jadłaś?! Koniecznie do nadrobienia :)

      Usuń
  20. Czuję, że dałabym mu 11/10. :DDD
    Natalko i jak!?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.