środa, 31 sierpnia 2016

Quest Bar Cookies & Cream

No to co? Startuję w 2 klasie liceum! :) Więcej nie piszę, bo nie ma się czym chwalić. Na razie nie mam szans na przeniesienie, ale jestem dobrej myśli (a raczej się oszukuję, że myślę pozytywnie), że po 1 semestrze się uda.

Jutro ostatni dzień prawdziwych wakacji i witaj szkoło! Musze zrobić się bardziej wymagająca, ambitna i zorganizowana. Będzie ciężko, ale muszę dać radę. Dziękuję za wszystkie kciuki!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Słodycze z ciasteczkami a'la Oreo przeważnie wychodzą udane i prawie zawsze mi smakują. Kocham to połączenie smaków i czy sa to zwykłe ciastka, czy może czekolada, to zawsze się skuszę na zakup i zjedzenie ;) Tak było w przypadku tego QB. Gdy tylko zobaczyłam, że oferują smak ''cookies & cream'' to przepadłam i MUSIAŁAM je mieć! Jak wypadły smakowo? Czy batonik wart był zakupu za dosyć wysoką sumę przez internet? Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Po rozpakowaniu bardzo się ucieszyłam, bo mój batonik był wyjątkowo bogaty w dodatki :) Dużo kawałków ciasteczek, dużo kawałków białej czekolady i bardzo przyjemny kolor samego batonika. Jego kształt, wielkość i twardość była wręcz identyczna, jak innych QB. Ogólnie wrażenia z prezentacji bardzo pozytywne, ale jak smak? ;)


Smak: Powiem jedno - KOCHAM TEGO BATONA :D Dawno nie jadłam, ba, NIGDY nie jadłam tak smacznego batonika proteinowego! Zero posmaku słodzików, cudowna konsystencja, boski zapach i te kawałki ciastka i czekolady ♥ Zakochałam się zdecydowanie i wiem, że są to moje smaki po, które wrócę nie raz! Sama nie wiem jak mam go dokładnie opisać, ale postaram się przedstawić go identycznie, jak podczas konsumowania tej pyszności. Batonik jest dosyć twardy, ale tak mają już proteinowe wyroby. Jego smak (bez dodatków) jest po prostu słodki, ale bez sztucznego posmaku słodzika czy jakiegoś innego świństwa. Ciasteczka dodane do batonika są kruche, mooocno kakaowe i wręcz identyczne, jak te w Oreo. Dla mnie bomba! Kawałki białej czekolady, która robi za krem, te są wyborne, ale już nie tak ja same ciasteczka ;) Czekolada jest również krucha, lekko się sypie, ale mnie to nie przeszkadza ani trochę ;) Fajnie topi się w buzi i pozostawia posmak a'la leka w proszku :) Dla mnie pycha! I kupię go jeszcze nie raz.


Podsumowując:
100/10!
Cena - 9,99 
Czy kupię ponownie? - Tak!


34 komentarze:

  1. Otrzymałaś już wyniki wczorajszego testu? Udało Ci się?;) Gratuluję!!! Bardzo się cieszę ;) Wszyscy tutaj trzymaliśmy za Ciebie kciuki, wierzyliśmy w Ciebie, wierzyła Twoja rodzina :) Pracowałas i oto efekt.. BRAWO :) Mam również nadzieję, że uda Ci się przenieść do wymarzonej klasy i za to również będę trzymać kciuki
    W liceum sobie poradzisz, tylko nie przejmuj się tak bardzo jak to było rok temu... Zdrowie nie jest warte tego całego stresu, stresu, ktory szkodzi na naszemu organizmowi... Jesteś mądra i osiągniesz wiele ;) Powodzenia :)

    Batoniki wiele razy widziałam na blogach, ale tylko na blogach bo stacjonarnie już nie. Nie kupuję produktów białkowych ale muszę przyznać, że ten wygląda apetycznie - trochę jak ciastko, biszkopcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro piszę, że się dostałam to znam wyniki :P Do biszkopciku daleko temu batonowi, ale jest boski i koniecznie spróbuj. Ja stacjonarnie też ich nie widziałam dlatego zamawiałam :) I nie gratuluj mi tak, bo nie ma czego :(

      Usuń
    2. Dlaczego mam nie gratulować? :)Tak się bałaś, bałaś się, że wszystko zapomnisz a osiągnęłaś sukces i to nie jeden :) Nie tylko świetnie sobie poradziłaś na teście z przedmiotu, który był dla Ciebie ciężki (wiele osób nie radzi sobie z matematyką, wiec to nie jest wstyd) ale również pokonałaś stres przez który wiele osób zapomina to co umie :) Wszyscy tutaj wierzyliśmy w Ciebie - zobaczysz uda Ci się również przenieść na wymarzony profil :) A Anonimem postaraj się nie przejmować (chociaż to trudne) i pomyśl o tym co przyjemne :) Trzymaj się ;)

      Usuń
  2. Gratuluję!!! Wiedziałam, że się uda :)

    No jak nic muszę zamówić Quest Bary :P Tylko niech mi się pokończą zapasy, które zachomikowałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież żeby poprawkę oblać to drzeba być debilem... tam każdego starają się popchać na siłę do przodu żeby się pozbyć problemu i żeby tępe dzidy nie zalegały w szkole rok dłużej niż to konieczne... pewnie dostała dwa z litości i tyle xd teraz laska weź się za siebie,serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, to Cię zdziwię! Na 8 osób zdały tylko 2

      Usuń
  4. To totalnie niewiarygodne, że już wrzesień ;o Wakacje strasznie szybko minęły... Mnie to w sumie trochę rybko, bo do szkoły nie chodzę, ale wciąż...

    Powodzenia w tym roku szkolnym, oby było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam ,mój ulubiony przez białej czekoladzie-malinie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    W kwestii QB mam jedno stanowisko: nie kupię ich, ale nie będę się przed nimi wzbraniać. Są zbyt drogie żebym mogła im łatwo wybaczyć nieudane sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena poraża :( Jednak myślę, że ten by Ci smakował :)

      Usuń
  7. jadłam jednego w zyciu batona tego typu i wlasnie to był ten co tutaj.bardzo mi smakował :) ale miałam fuksa ze trafiłam własnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Bardzo się cieszę! Teraz trzymam kciuki, żeby udało Ci się przenieść na wymarzony profil :)

    Jedne z najlepszych batonów proteinowych! :) Zgadzam się z oceną w stu procentach! :) Nie wiem, czy próbowałaś jeszcze smaku brownie lub double chocolate? Polecam :) (mnie smakowało) :)

    Pozdrawiam! :*

    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję startu w drugiej klasie!

    Ja nie odważyłabym się kupić tego batona, to po prostu nie mój typ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż tak zachwycona nie byłam, ale baton rzeczywiście jest w czołówce Questów. Moim numerem jeden pozostaje Cinnamon Roll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Cinnamon Roll kompletnie rozczarował :/

      Usuń
  11. Chyba ze wszystkich Questów ten zwykle robi największą furorę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie jadłam takich batoników:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rekomendacja i przyznanie 100 punktów na 10 mówi samo za siebie. Muszę go zatem spróbować. Przekonałaś mnie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego te zdrowe batoniki są aż tak drogie? Dobija mnie to. Ale ten smak bardzo mi się podoba - kooocham Oreo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :( W UK, USA czy DE na prawdę ceny są inne :(

      Usuń
  15. Wiedziałam, że Ci się uda :) Gratuluję ;)

    Oreo kocham, tak samo jak Milkę z oreo, więc batonik z jego dodatkiem na pewno by mi posmakował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ma dużo wspólnego z Oreo :)

      Usuń
  16. Ciekawy i apetycznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  17. To też mój ulubiony smak QuestBara, zdecydowanie wymiata! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy okazji powodzenia w szkole, wierzę, że uda Ci się osiągnąć wszystko co planujesz :) Ja też idę do drugiej klasy i też mam takie cele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To nam teraz smaku narobiłaś :D Naszych QB jeszcze nawet nie ruszyłyśmy a to dlatego, że mamy mnóstwo czasu na robienie własnych proteinowych przekąsek :P Dlatego pewnie po gotowce sięgniemy podczas studiów :)
    No i szczerze gratulujemy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego jutro? Nie idziesz na rozpoczęcie? Ja się zastanawiam czy iść, bo jestem chora.
    Miałam kupić tego QB, ale zrezygnowałam w ostatniej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jutro jest tylko rozpoczęcie, a więc wiesz :) Wolne jeszcze!

      Usuń
  21. Gratuluję, wiedziałam, że wszystko dobrze się ułoży :)

    A baton raczej nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam, że Ci się uda! <3
    A QB - mój ulubiony! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.