wtorek, 20 września 2016

Baton Trek Peanut Power

No i choroba mnie dopadła. Gorączka, rozwalone gardło, brak apetytu i gile po kolana. Dodatkowo boli mnie każdy mięsień, a leki chyba nie działają...masakra! Nie dość, że już zrobią mi się pierwsze zaległości w szkole, to jeszcze czuję się tak, jakby mnie kto kombajnem przejechał :(

Dziś mam dla Was recenzję batonika, którego dostałam od wspaniałej Patrycji :* Czekał długo na zjedzenie, a potem jeszcze dłużej na opublikowanie, ale już jest! Tak mi zasmakował, że kupiłam go ponownie i już nie mogę się doczekać kiedy zjem tego drugiego ;) No dobrze, już Wam zdradziłam, że jest wspaniały, ale jak on właściwie smakuje? Ciekawi? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd i smak: Batonik może nie ma jakiejś szczególnie wyszukanej grafiki, ale ma coś w sobie, co przyciąga i zachęca do kupna. Duży nawis ''peanut power'' przyprawił mnie o ślinotok, bo wiem, że jak coś jest przeładowane orzechami to jest wyśmienite, a przynajmniej dla mnie :D 

Trek w środku podzielony jest na 3 spore kostki, które łatwo się łamią. Batonik jest mniej plastyczny niż klasyczne ''raw'' batony, ale nie jest też tak suchy jak wiórki kokosowe. Konsystencją przypomina mi batoniki nakd albo bardzo wilgotną chałwę. Zapach jest boski, bo bardzo fistaszkowy, lekko kakaowy i karmelowy od daktyli - takie ulepszone Reese's ;)

Smak? Cuudowny! Mocno orzechowy, karmelowy i słodki :) Dodatkowo ma w sobie spore kawałki orzeszków, które idealnie chrupią i podkręcają całość. Wspaniałe daktyle mocno dają o sobie znać i idealnie współgrają z orzechowym posmakiem. Coś pysznego, lepkiego i orzechowego! Powiem Wam, że przebił nawet nakd i raw energy! :) Jeśli będziecie mieli okazję go spróbować lub zakupić to bardzo polecam :)


Podsumowując:
100/10!
Cena - dostałam
Czy kupię ponownie - Tak ;)

23 komentarze:

  1. Jeśli jest słodki i mocno orzechowy to coś dla mnie :D
    Dużo zdrowia Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci dużo zdrówka <33
    A batona tez zawsze chciałam spróbować,bardzo ci zazdroszczę,ze miałaś okazje go zjeść XD Narobiłas mi ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbie tak mi przykro :( Pandki mi pisały, że teraz dużo osób choruje... Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, nabrania sił, lepszego samopoczucia. Wygrzewaj się, duży wypoczywaj, nie przemęczaj się, dbaj o siebie i nabiera sił. Zdrowiej

    Fistaszki w tym batoniku kuszą i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie strasznie dużo osób choruje, aż lekko to przeraża :/

      Usuń
  4. Taka pora roku, wiosną miłość lata w powietrzu a na przełomie lata i jesieni zarazki ;)
    Mam nadzieję, że kiedyś te batony wejdą do polskich sklepów, bo na razie nie chce mi się ich przez internet zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Są boskie!

      Usuń
  5. Orzechowy, karmelowy, słodki - taki baton w stylu "sama przyjemność". Takie ulepszone Reese's mam ochotę wszamać ;) Najlepiej od razu! Lubię też takie chrupiące orzechy w batonikach - bomba! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiał być pyszny, też uwielbiam masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planujemy kiedyś sięgnąć po te batony! :D
    Dużo zdrówka! Angelika może Ci przybić piąteczkę, bo od trzech dni walczy z gorączką i katarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przybijam i obyśmy wyzdrowiały obie :)

      Usuń
  8. Marzy mi się któryś z batonów z tej serii. Marzyłby mi się nawet w sytuacji, w której Tobie by nie smakował, ale że smakuje, to jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocena mówi sama za siebie - musi być przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powrotu do zdrowia życzę! Przynajmniej masz czas, aby poprzeglądać i pokomentowac blogi czy zrobić o wiele więcej rzeczy... Mi wciąż brakuje czasu. :c
    Batona wygląda kusząco i spróbowałabym z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka :D A gdzie ja kupie takiego batonika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam, ale są dostępne tutaj:
      http://stewiarnia.pl/kategoria/trek-energia-i-proteiny

      Usuń
  12. Niesamowicie ciekawa jestem jego smaku! A Tobie zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślinię się *w* Gdyby tylko były gdzieś w Polsce! Nawet i 10zł bym na niego wydała, co do mnie raczej niepodobne, bo przepuszczam kasę tylko na czekolady xD

    Ogromnie dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam je tylko w internecie i tak strasznie mnie kuszą aaaa, a nigdzie w pobliżu ich nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się gdzieś za nim rozejrzeć, bo kocham masło orzechowe i na pewno by mi posmakował <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam mieszane uczucia. :P Tego typu batony albo mi smakują, albo nie i nawet sama nie wiem, jaka jest zasada i jak w danym przypadku będzie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.