sobota, 24 września 2016

Daktyle JERICHO MEDJOUL (alfa-koszyk.pl)

UWAGA
Post o orzeszkach nerkowca w czekoladzie został usunięty. Powód? Okazało się, że one nie są wegetariańskie! Nie wiedziałam o tym kompletnie, że szelak jest produktem odzwierzęcym i to jeszcze takim paskudnym. Teraz będę uważać na skład bardziej i sprawdzać każdy produkt, bo widzę, że składniki w niektórych produktach są okropnie zaskakujące. Mam to na sumieniu i teraz mi strasznie głupio...cóż, niby żyje się dalej, ale wstręt już mam. Dziękuję za zwrócenie mi uwagi pewnemu Anonimowi :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy już sobotę, a więc dzień na nadrabianie zaległości :) Nie ukrywam, że przez tydzień nieobecności w szkole ich trochę nazbierałam :/ Cóż...muszę ogarnąć się, bo gorączka spadła, a ja w końcu nie wyglądam jak zoombie! Trochę pracy, regeneracyjny trening i mam nadzieję, że w poniedziałek będę mogła już dać z siebie 100% w szkole ;) Trzymać kciuki!


Dziś mam dla Was coś ultra słodkiego, ultra zdrowego i ultra pysznego :) Owszem, są osoby, które tego smakołyku nie lubią, ale szczerze mówiąc mało takich osób znam ;) Daktyle...wegańskie i w 100% naturalne krówki! Te świeże są najlepsze i podobno im większe tym bardziej mięsiste. Dzięki Pani Magdzie i jej cudownego sklepu alfa-koszyk.pl miałam przyjemnośc kosztowania daktyli z Palestyny. Ciekawi opinii? Zapraszam!


Wygląd i smak: Cóż, nie bez powodu nie ma tu składu ;) Jest on bowiem tak naturalny, że nie ma nawet co pisać - 100% daktyli! Ich prezentacja może nie jest zbyt apetyczna, ale zapach i konsystencja kompletnie to wynagradzają. Daktyle są mięciutkie, bardzo mięsiste, a w środku mają pestkę. Ich zapach jest lekko krówkowy i przyprawiający kubki smakowe o ślinotok. Smak? GENIALNY! To po prostu niebo na moje podniebienie ;) Są wręcz identyczne jak kajmak z puszki i przy tym tak słodkie, że aż zęby bolą - serio :D Te daktyle suszone z marketów mogą się chować, bo do w porównaniu do nich to tamte nie mają smaku! Polecam z całego serca, a dowiecie się jak smakuje prawdziwa słodycz daktyli ;)


Podsumowując:
100/10
Czy kupię ponownie? - Tak!

22 komentarze:

  1. Zdrowiej kochana :* A daktyle wyglądają na baaardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słysze o tym składniku.... uważam, ze nie możes mieć sobie niczego za złe, obwiniać siebie, że kupiłaś i próbowałaś produkt z jego dodatkiem, ponieważ zrobiłaś to nie świadomie... nie wiedziałaś... co innego mówić, że się jest wege i świadomie zjeść produkt ze składnikiem odzwierzęcym... nie jesteś niczemu winna

    Cieszę się, że zaczynasz czuć się lepiej i życzę aby z każdym dniem wracało Ci coraz więcej sił. Na pewno uda Ci się wszystko nadrobić - jesteś mądra, zaradna i pracowita ;) Powodzenia i zdrówka;)

    To są suszone daktyle? Wyglądają świetnie ;) Kiedyś w grupie "Co jedzą polscy weganie" widziałam kanapkę a'la snikers ze świeżymi daktylami na które rozsmarowano masło migdałowe/orzechowe na to banan i polewa kakaowa... Kanapka cieszyła się popularnością. Osobiście nie jadłam ale na pewno taka kanapka z tymi daktylami byłaby równie smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale niektóre osoby (anonimy) są okrutne i źle się z tym strasznie poczułam ;) Ale nic, było minęło, temat zamknięty. Dziękuję ślicznie :) W poniedziałek już do szkoły, bo zaległości mnie przerażają :O Tak, one są suszone, ale innej odmiany :) Te świeże trzeba trzymać w lodówce. A taka kanapka musi być super!

      Usuń
    2. Anonimów postaraj się olać... niektórzy piszą tak z zawiści, inni zazdrości a jeszcze inni tylko w tak nieprzyjemny sposób potrafią zwrócić uwagę... Niestety..

      Pamiętam jak po chorobie duże zaległości były już w podstawówce, w gimnazjum już się wszystkiego odechciewało a o LO juz się nie mówi ;/ Trzymam kciuki i życzę Ciaby nie było to dla Ciebie powodem stresu ♥

      Daktyle na prawde wyglądaja imponująco :)Kiedyś dostałam w prezencie jakeś EKO (to było kilka lat temu, kiedy nie słyszałam o przekąskach na ich bazie i daktyle oddałam cioci) ale one nie mogą dorównywać tym ;)

      Usuń
    3. Ja w prezencie też kiedyś dostała, ale okazało się, że były dodatkowo słodzone syropem g-f :O

      Usuń
  3. Cieszę się, że gorączka spadła :)
    Daktyli świeżych nie jadłam, ale uwielbiam takie bardziej miękkie chrupać z orzechami laskowymi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szelak?Jejku,nie słyszałam jeszcze oczyms takim,masakra!!
    A daktyle medjool kocham,nie dziwie sie tak pochlebnej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie daktyle :) Dawno nie jadłam, bo jest teraz tyle świeżych owoców, że sama już nie wiem co jeść :D

    A co do składów to faktycznie, nigdy nie wiadomo co kryje się w środku i trzeba dokładnie czytać - kto by pomyślał, że do orzeszków dodadzą szelak, heh :/

    Dużo zdrowia Ci życzę i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah to prawda :D Ja teraz zjadam takiego jednego przed treningiem :)

      Usuń
  6. Odkąd spróbowałam świeżych daktyli kompletnie się w nich zakochałam :) Cudowny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałyśmy przyjemności próbować świeżych daktyli ale na pewno wkrótce nadrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia życzę! :* Jadłam pakowane daktyle, były smaczne, ale szału nie robiły. Takie prawdziwe na pewno są przepyszne i bardzo chciałabym takich spróbować. Kupiłam niedawno w Tesco jakąś inną odmianę, podobno bardzo dobrą, więc zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę! :) A z tymi nerkowcami w czekoladzie to wielkie zaskoczenie. Ja na bank bym powiedziała, że są wegetariańskie.
    Daktyle za to bardzo lubię. Pysznie wyglądają i do koktajlu z bananami nadałyby się idealnie.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) W takim koktajlu sprawdziłyby się super.

      Usuń
  10. Włąśnie od jakiegoś czasu szukam daktyli świeżych, których nie obawiałabym się włożyć do ust. Kupiłam już kilka pudełek, które po rozpakowaniu nie prezentowały się zbyt apetycznie- niestety. Ciekawa jestem jak było z tymi daktylami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na pewno by Cię nie zawiodły :)

      Usuń
  11. Pomysły świata nie przestaną mnie zadziwiać. Też nie wiedziałam o szelaku.

    Daktyle uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.