poniedziałek, 12 września 2016

Joya

Czy est tu ktoś, kto nie zna przepysznych mlek marki Joya?! Jeśli tak to serdecznie zapraszam do zapoznania się z ich asortymentem i tym postem, który pokarze, co dostałam do testowania od tej wegańskiej formy :) Zacznę do tego, że jest mi strasznie miło za ten miły upominek. Zaczęło się od zwykłego pytania o wprowadzenie mleka z nerkowców do Polski, a skończyło na takim podarku - super! Testy oraz przepisy oczywiście już niedługo się pojawią, a ja teraz trochę wtajemniczę Was w sprawie firmy.


W Polsce mleka Joya są dostępne już w każdym większym markecie. Lidl, Mila, Piotr i Paweł, Alma, Tesco...tam na pewno je znajdziecie! Co prawda na naszym rynku nie jest tak bogato, jak na zagranicznych, ale widzę, że coraz częściej pojawiają się nowości :) Z niecierpliwością czekam na jogurty w stylu greckim oraz zwykłe jogurty smakowe z różnych mlek :) U nas śmiało znajdziecie mleka sojowe ( w tym smakowe), mleko migdałowo-ryżowe, owsiane i kokosowo-ryżowe oraz puddingi w 2 smakach (czekolada i wanilia).


Ja otrzymałam:
Tofu naturalne
Mleko z nerkowców
Mleko owsiane
Mleko kokosowo-ryżowe
Mleko ''musli''

Dwa z otrzymanych mlek piłam już wcześniej i muszę powiedzieć, że są pyszne! :) Ja będzie z kolejnymi? O tym dowiecie się już niedługo - miłego poniedziałku!



19 komentarzy:

  1. Widziałam już wczoraj banerek tej firmy ale jeszcze wstrzymywałam sięz gratulacjami :) Gratuluję kolejnej wspołpracy i życzę smacznych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam sojowe i kokosowe i faktycznie przepyszne :):) Z nerkowcow brzmi jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleko z nerkowców musi być pyszne! A z czego jest mleko "musli"? I czy są one dosładzane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko musli jest z mieszanek zbóż :)

      Usuń
  4. Otóż mi te mleka niestety znane nie są :( Muszę to jak najszybciej zmienić. Szczególnie to z nerkowców kusi bardzo :) Ryżowo-kokosowego też jeszcze nie piłam, spróbowałabym! :)
    A jak ze składem tych produktów?
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest na prawdę przyzwoity. Na pewno lepszy niż mlek Alpro.

      Usuń
  5. Mleko "musli" widzę chyba po raz pierwszy. Nerkowcowe zresztą też - i w sumie to z większą chęcią bym zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich tofu i jogurty ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Marke kojarzę, a napojów bym chętnie spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. OJEJA! Napój z nerkowców?! Czekamczekamczekam aż będzie w Polsce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleko z nerkowców? Tego jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znałam ale teraz już się to odmieniło :D Mało obcykana jestem w wege klimaty D:

    OdpowiedzUsuń
  11. Woo, nie znam,ale chętnie spróbowałabym z nerkowca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mleko kokosowo-ryżowe piłyśmy i było bardzo dobre :) Ciekawi nas bardzo to z nerkowców i musli :D Ale jaka była odpowiedź firmy? Będą te mleka z nerkowców w PL ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają je wprowadzić do PL za jakiś czas :) Na razie sukcesywnie promują mleka sojowe i ryżowe ;)

      Usuń
  13. To ja, przybywam z Facebooka :)
    Migdalowe napewno wyproboje, chociaz owsiane tez mnie kusi, ale owies ma mnostwo glutenu - a tego z kolei slabo toleruje. Chociaz mleka napic sie moge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli źle reagujesz na gluten to lepiej nie ryzykować :)

      Usuń
  14. Prezentują się cudownie! Jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.