piątek, 16 września 2016

Krem orzechowo-kakaowy Nutters Felix

Obowiązków coraz więcej, nauka już daje się we znaki, ale obecnie nie chodzę zestresowana w szkole :D Powiem Wam, że mimo tych długich dojazdów nie jest źle i ciągle napływam pozytywną energią. Staram się udzielać na blogu, ale nie zawsze mam czas. Posty oczywiście pilnuję, komentarzy też, ale niestety nie zawsze mogę wejść na wszystkie blogi, które obserwuję :( Cóż...przyjemności na weekend! :)


Lubicie kremy kanapkowe a'la Nutella? Wstyd się przyznać, ale ja uwielbiam i niestety wiem jakie one są tłuste, kaloryczne i ogólnie złe. Jednak życie jest jedno i czasami nawet wypada pozwolić sobie na grzeszki...szczególnie takie wegańskie :D! Wiedzieliście, że ten krem się do nich zalicza? ;)
Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Powiem Wam, że długo miałam opory aby zakupić ten krem. Felix kojarzy mi się z beznadziejnej jakości masłem orzechowym, a więc spisałam na straty to kakaowe mazidło.  Słoiczek jednak kusił i kusił, a coraz większa ilość pozytywnych opinii tylko powodowała większą chrapkę na a'la Nutellę. Dodatkowo dowiedziałam się, że jest wegański! Brać? No biorę ;)

Słoik ma bardzo ładną grafikę. Wszystko wykonane jest z pomysłem i bardzo starannie. Krem w środku również prezentuje się pozytywnie, bo ma w sobie ogrom kawałeczków orzeszków ziemnych! Dużo chrupania :) Zapach jest przyjemny, bardzo kakaowy i lekko orzechowy. Od razu na myśl przyszła mi Nutella, ale ona jest jednak bardziej cukrowa.
Smak? Meeega! Pyszny, kremowy i mocno intensywny. Kakao jest na prawdę solidnie wyczuwalne, ale nie brakuje tu też słodyczy oraz nutki czegoś słonego. Dodatkowo mamy tu ogrom kawałków orzeszków, które co chwilę przewijają się i cudownie chrupią. Pyszna rzecz z przyzwoite pieniądze no i 100% wegańskie :) Czy polecam? Tak! Miłośnicy czekoladowych kremów będą zachwyceni. 


Podsumowując:
10/10
Cena - 8-10 zł Tesco
Czy kupię ponownie? - Tak

32 komentarze:

  1. Mna pierwszym miejscu w składzie patrze patrze,co ,nie.cukier? ??wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cierpię takich kremów, ale temu trzeba przyznać naprawdę ładny skład, jak na coś takiego, więc potrafię sobie wyobrazić, że Ci smakował. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż szkoła zawsze była obowiązkiem i zabierała dużo czasu ale ważne, ze jesteś zadowolona i nie stresujesz się ;) Cieszę się, że w natłoku obowiązków znajdujesz czas na prowadzenie swojego bloga ale pamietaj, ze też nic na siłę. Jeśli tego czasu zacznie Ci brakować, to nie stanie się nic złego jeśli posty będą pojawiać się co jakiś czas. Masz wiernych czytelników bloga i nie stracisz go :) Komentować inne bloga również nie jest Twoim obowiązkiem - to miłe kiedy zostawiasz po sobie jakiś ślad ale też nie jest to Twoim obowiązkiem i nikt nie ma i nie będzie miał Ci za złe jeśli tego nie zrobisz ;) Musisz wszystko sobie uporządkować i poukladać :)Bedzie dobrze ;)

    Felix.. Podobnie jak Tobie, tak i mi kojarzy się ze złej jakosci masłem orzechowym... Ten krem wiele razy widziałam w internecie... chociaż nie jest to smarowdiło w moim guście muszę przyznać, że miło mnie zaskoczył... te spore kawałki orzechów, które widać po rozsmarowaniu na kanapkach.... Mogliby jeszcze dopracować skład by krem był zdrowszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to niby mój obowiązek, ale głupio mi nie realizować postanowień w 100% :D
      A skład niby można udoskonalić, ale po co? Byłoby w tedy drożej, a raz na jakiś czas na taki ''syf'' nie zaszkodzi :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że uda Ci się realizować swoje postanowienia i bedziesz zadowolona ;)

      Zgadza się, że można ale zmiana składu też nie musi wiązać się ze sokiem ceny ;) A w tym kremie to wystarczyło by tylko wywalić olej palmowy i już by było lepiej ale i tak nie jest źle na tle innych kremów ;) Ba.. jest nawet dobrze :)Ważne że jest smacznie :)

      Usuń
  4. Wygląda naprawdę smacznie :) Ja takie kremy lubię średnio, a na nutellę musi mnie najść, za to moja siostra je uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba po prostu jak się nie oczekuje czystego masła orzechowego to produkty Felixa dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...no nie wiem. Ich masło jest podejrzane :P

      Usuń
  6. Skoro masz w sobie wiele pozytywnej energii, to nauka może być tylko przyjemnością - zwłaszcza, jeśli uczysz się tego, co lubisz :)

    Widziałam ten krem w sklepie, ale szczerze - polecam masło orzechowe z kakao i miodem NaturAvena. słoiczek kosztuje 9-11 zł (w E. Leclerc, aktualnie jest promocja), a skład: 90% orzeszki ziemne, 6% kakao, 4% miód. I okej, chociaż miód nie jest wegański, to ja bym mogła to masło zjeść na raz :D Jest ME-GA, MUSISZ spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorąc pod uwagę ile orzechów jest w PB tej firmy to też równie dobrze mogło by się tak nazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie olej palmowy to kupiłabym go bez wahania. Lecz któregoś dnia na pewno po niego sięgnę, ciekawa jestem jego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej palmowy to zło, ale warto się skusić :)

      Usuń
  9. My również omijamy szerokim łukiem masła orzechowe tej firmy, ale cieszymy się, że można znaleźć takie smakołyki w wegańskiej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, lubię - nawet mam obecnie. Najczęściej używam do owsianek i momentalnie stają się takie przyjemnie czekoladowe z orzechową nutką. Sam krem przypomina mi w dużej mierze Michałka - cukierka ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. On jest 1000 razy lepszy od Nutelli. :) Jakiś czas temu kupiłam dwa słoiczki w Tesco na przecenie za 3zł bo data wazności kończyła się za tydzień. Jeden słoiczek od razu moja mama zużyła do drożdżowych bułeczek. Wyszły przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj spokój, klasa maturalna brzmi straszie.
    Kremy czekoladowe to moje dzieciństwo, kocham je do tej pory. <3
    A ten jest z nich najlepszy. nutella mu nigdy nie dorówna.
    http://kwintesencja-smaku.blogspot.com/2016/01/felix-dark-nutters-krem-kakaowo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. co tak dziwnie ten krem wygląda? takie kawałki? nie wyglada jak nutella więc się pytam? to bardziej jak maso orzechowe? czy krem czekoladowy/

    OdpowiedzUsuń
  14. aa... czyli kawałki orzechów są jak tak doczytałam... aaa to nie dla mnie :/ ja nie moge jesc orzechow takich nie zmielonych, bo moj organizm nie trawi, meczy sie, wzdyma, albo gorzej "przelatuje wszystko" :( a tak kocham orzechy ziemne a nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuję :( Okropna alergia!

      Usuń
  15. Bardzo lubię kremy czekoladowe, typowo nutellowe, ostatnio kupiłam taki z ciemnej czekolady z Rossmana, też wegański :D Tego widywałam w sklepie dosyć często, ale nigdy się nie skusiłam- teraz już wiem, że jednak warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Rossmanna strasznie kusi :D Też mam w planach jego zakup!

      Usuń
  16. Spełniaj się laska <3
    Haha, a kto NIE LUBI nutelli? :'D


    Ok, czyli nie przechodzić obojętnie koło słoiczków z kremami w tesco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam Ci szczerze że mnie zaskoczyłaś, kiedyś próbowałam tego kremu i kojarzy mi się wyłącznie źleeee xD Ale może był to czas gdy jadłam najtańsze i njabradziej cukrowe słodycze i był dla mnie wtedy za wytrawny x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :) Może czas spróbować jeszcze raz? ;)

      Usuń
  18. Jesteś mozę z Poznania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. My też się zastanawiamy czy damy radę uciągnąć bloga, fb i IG :/ Już teraz brakuje nam czasu :P
    Niestety, ten krem nie smakował nam zbyt bardzo. Z tłusty i jakiś taki słodko-mdły nam się wydawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...ja nie miałam takich odczuć :)

      Usuń
  20. Nie lubię takich kremów :/ Preferuję masła 100% orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.