sobota, 10 września 2016

Mój wegetariański jadłospis (5)

Sobota - chwila relaksu i jednocześnie wielki stres spowodowany OGROMNĄ zmianą w moim życiu. A co się stało? Kochani...idę na bio-chem! Przeszukałam całą Łódź wraz z moimi rodzicami i znaleźliśmy razem miejsce :) Nie wiecie jaka była moja radość, ale  też wielka obawa o nowe otoczenie, towarzystwo, nauczycieli i dojazdy. Najbardziej chyba boję się właśnie dojazdów bo droga do szkoły zajmie mi kupę czasu, ale cóż...jak spełniać marzenia to na całego - prawda? ;)

Dziś mam dla Was mój wegetariański jadłospis z ostatniej niedzieli :) Ponownie nie jest on wegański, bo nakupiłam zapas serków wiejskich i trzeba teraz powyjadać :D Mam nadzieję, że moje dzienne menu Wam się spodoba i może kogoś zainspiruję :)


W niedzielę miałam bardzo zabiegany dzień, a więc zaczęłam go nietypowo, bo nie od obiadowego talerza pyszności, a słodkiej miseczki (która była równie pyszna!). W ten dzień postawiłam na kaszę jaglaną na mleku migdałowym z cynamonem, bananem (kaszę gotowałam z połową banana) i połową batonika wegańskiej czekolady Vego. Do całości wpadło jeszcze 500 gramów brzoskwiń.


Później postanowiłam spróbować wegańskiej nowości z Biedronki. Całe opakowanie pierożków ''samosa'' (bardzo smaczne!), ketchup, fasolka szparagowa i marchewki :)


Na sam koniec zjadłam sobie jedno duże jabłko oraz śliwki i borówki pod serkiem wiejskim z cynamonem :)


Mam nadzieję, że to menu też Wam się podoba :) Miłej i słonecznej soboty!

40 komentarzy:

  1. Świetny jadłospis,najbardziej zjadłabym pierogi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Bardzo ale to bardzo się cieszę ;) Wszyscy wierzyliśmy, że Ci się uda i mocno trzymaliśmy za Ciebie kciuki... w końcu Twoje marzenie spełniło się ;) Niczym się nie przejmuj - świetnie poradisz sobie ze wszystkim - wiele razy udowodniłaś, że jesteś zaradna i potrafisz - z dojazdami też sobie poradzisz.... A nowe otoczenie? Przyzwyczaisz się, daj sobie czas ;) Teraz będziesz mogła dalej realizować swoje marzenia ;) Bardzo się cieszę i jeszcze raz gratuluję - zasłużyłaś :)

    Twój jadłospis jest bardzo smaczny :) Jesz to co lubisz, różnorodnie.. Te pierożki to na pierwszy rzut oka skojarzyły mi się z naleśnikami :P Opublikujesz na blogu recenzję? ;)

    Miłej, spokojnej i słonecznej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Niestety recenzji nie będzie ;)

      Usuń
  3. Rzadko bywam.w Biedronce, wiec nie widzialam tej samosy. Jadlam kiedys taka w Londynie i byla pycha! Smakowity jadlospis i super, ze przenosisz sie na biol-chem - mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona ze zmiany szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych biedronkowych pierożków. Skusiłabym się na nie. Wyglądają bardzo apetycznie.
    Fajny jadłospis. U mnie to zazwyczaj 5 posiłków, ale jak gdzieś wyjeżdżam to czasem też przestawiam się na 3 większe. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dostania się na wymarzony profil :) Twój jadłospis prosty i smaczny ale dla mnie trochę za skromny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za skromny? Wątpię abyś jadła więcej ;)

      Usuń
  6. do którego liceum idziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliwki z serkiem i cynamonem to raj dla podniebienia <3
    Brawo! Gratulujemy! Wiedziałyśmy, że w końcu Ci się uda, trzeba tylko przeczekać kryzys :D :****************

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba - wszystko pyszne i w moim guście i w najbliższych dniach muszę zrobić jaglankę z bananem ;)
    I gratuluję znalezienia nowej szkoły - obyś szybko się w niej odnalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglanka z bananem to niego, ale z mango jest jeszcze lepsza!

      Usuń
  9. A kiedy dodasz recenzję jakiś chrupaczy? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję przenosin, oby profil i klasa spełniły Twoje oczekiwania! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jedzenia :D Ale w sumie jesz tyle samo kcal (+/- 2000 ) tylko ja to rozkładam na 5-6 posiłków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jeść o mniejszej częstotliwości ;)

      Usuń
  12. te pierożki mnie zaciekawiły, ale pewnie skład taki sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychota :) Gratuluję biol-chem, może i dłużej będziesz dojeżdżać, ale jeśli będziesz z tego zadowolona, transport nie będzie problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULUJĘ! Pamiętaj kochana: Jeśli wiara czyni cuda, trzeba wierzyć, że się uda! Teraz życzę Ci powodzenia w dojazdach, na pewno dasz sobie radę, bo motywacja pewnie ogromna? :)

    Chyba właśnie ze względu na serki wiejskie, grani, twaróg i jogurty nie jestem w stanie sobie wyobrazić siebie jako weganki, bo uwielbiam taki nabiał :D A serki wiejskie to już w ogóle <3

    Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, motywacja jest i mam nadzieję, że będzie ze mną do końca :)

      I ja nie umiem żyć bez tych produktów mlecznych ;) Ja chyba bardziej wolę serki grani, ale oba jem baaardzo często!
      Całusy ♥

      Usuń
  15. o jak sie ciesze,ze Ci sie życie układa, jak juz spelniac marzenia to i dasz rade dojezdzac to tylko 2 lata:) smacznie i zdrowo, bardzo fajnie ulozony jadłospis, przyznam Ci sie szczerze,ze cos tam od Ciebie uszczknę:) wybacz mi to!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję znalezienia wymarzonej klasy! Ciekawi mnie, do jakiego liceum się przynosisz? Pozdrawia Łodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale wolę tego tutaj publicznie nie pisać :)

      Usuń
  17. AAA *^* Brawo dostania się, teraz wreszcie będziesz na idealnym dla siebie kierunku! <3

    Mówisz że dobre te biedronkowe samosy, więc muszę spróbować :>

    OdpowiedzUsuń
  18. No widzisz? Marzenia się spełniają jeżeli trochę im w tym pomożesz ;) Gratuluję, trzymam kciuki i życzę powodzenia! Poradzisz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie :) Bardzo ciekawie prezentują się te pierożki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Ci Natalio! Jak widać Twoja ciężka praca i dążenie do celu mimo przeciwności przyniosło efekty. :) Wiedziałam, że Ci się uda i dasz radę się dostać i spełniać swoje marzenia. A pomyśl tylko jak dojrzałą, mądrą i ambitną osobą już jesteś. Wiele osób już by opuściło i olalo sprawę, a dla Ciebie ta inwestycja w przyszłość okazała się ważna. Bardzo gratuluję raz jeszcze Kochana! :* Jadłospis smakowity, oby więcej takich pyszności! :) I życzę Ci miłego wieczoru i abyś się nie denerwowala zanadto, bo z pewnością będzie to dla Ciebie świetna zmiana i poznasz cudownych ludzi! ;)
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za każde słowo wsparcia, bo to ono dużo dało! :*

      Usuń
  21. Super, gratuluję :D Bardzo się cieszę twoim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.