poniedziałek, 19 września 2016

Veggi Filata

O wegańskie sery trudno w naszym kraju. Aby znaleźć jakieś fajne zamienniki niestety trzeba szukać po internecie albo w eko sklepach. Przynajmniej cieszę się, że mogę spróbować tak wiele rodzai! Na rynek napływa coraz więcej nowości oraz smaków :) Co prawda nasze markety sprzedają tylko sery marki Polsoja, ale w innych, bardziej wegańskich sklepikach bądź stronach internetowych można kupić sery marki Veggi Filata :) Co to za firma? Jest to marka, która produkuje zamienniki sera bez krowiego mleka. Wszystkie ich wyroby są ekologiczne i w 100% wegańskie! Nie znajdziemy tam nic, co mogłoby pochodzić od jakiegoś zwierzaka ;) Sery dodatkowo się topią, a więc nie odbiegają niczym od tych tradycyjnych. Veggi Filata stawia na najwyższą jakość, a więc ich produkty wykonane są z największą starannością. Ich asortyment jest ogromny i muszę przyznać, że ciężko na cokolwiek się zdecydować :) Tutaj zapraszam na ich stronę, a teraz prezentuję to, co niedługo pojawi się na blogu :)


Znajdziemy tu sery z ziołami, ser typu gouda czyli coś delikatnego oraz sery na pizzę, które już są starte :) Wszystkie te produkty są z rolnictwa ekologicznego, a więc ustawiam im wysoko poprzeczkę ;) Ma, nadzieję, że będzie nam się miło testowało! Już niedługo pierwszy post :) Oczywiście przepisy z ich wykorzystaniem też się pojawią, co by Was zainspirować do tworzenia wegańskich cudeniek!






19 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy!Uwiebiam wegańskie sery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję :)

    PS. Rozumiem, że post miał się pojawić w niedzielę ale dzisiaj poniedziłek ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o serach tej firmy, ale brzmi zachcęcająco - fajnie, że się topią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie starte sery na pizzę - o tyle mniej pracy ;) Aż trusno uwierzyć, że to wszystko wegańskie. Nigdy nie próbowałam sera żółtego w wersji vege. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam jeszcze produktów tej marki, jestem strasznie ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są w wielu vege sklepach :)

      Usuń
  6. Kurcze, teraz masz spory wybór. Weganizm Cie kręci bardziej niż myślałam. :D Spróbowałabym ich z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jesteśmy wielkimi fankami żółtych serów, bardziej wolimy twarogi i wiejskie :) Po prostu nie mamy do czego ich jeść, bo kanapki też bardzo rzadko robimy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Serów nie cierpię, brrr. :DDD Ale prędzej zjadłabym taki wege, niż zwykły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuje się wyróżniona bo u mnie jest sklep dla alergików,wegetarian i weganów ;) Mega fajny i jak dla mnie ceny lepsze niż w pp ma czy gdzieś indziej;) Np za sery płace mniej niż ty tutaj piszesz nie wiem czemu .Prowadzą oni tez 2 sklep gdzie sa słodkości więc myśle ,ze to fajna sprawa .W jednym dostane sery i wędlinki itp .A w następnym slodyczowe ciasteczka mega orzechowe po prostu naładowane orzechami i te o smaku kokosu oj tyle pyszności.I do tego chlebki cudowne i herbaty .U Ciebie ,tez są takie sklepy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę strasznie, bo u mnie nie ma takich sklepów :(

      Usuń
    2. Łodzi mieszkasz? Duże miasto a takie ograniczenia ,widocznie małe zapotrzebowanie jest na takie produkty.Ja mam kręciołka jak tam idę najlepiej wszystko bym kupiłam ,ale dziś kupiłam jakieś wege batoniki fajny skład mają i dobra cenę tylko,że to jest 17 zł/kg więc cena dobra wzięłam 4 smaki najmniej interesuję mnie ten se skórką pomarańczową :P Ale ,zeby iść na sery musze przejść całe miasto ale ubłagać brata o podwozkę ;p;p

      Usuń
  10. Świetne rzeczy! Jedyne wegańskie sery jakie jadłam były od Polsoi i Valsoi, ale bardzo chętnie spróbowałabym jakichś innych, może z troszkę lepszym składem :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadłam nigdy wegańskich serów - jestem bardzo ciekawa ich składu, smaku i przepisów! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.