niedziela, 25 września 2016

Via Health - Good Good Sweeteners

Dziś kochani miał pojawić się mój haul zakupowy, ale przygotuje jednak bardziej wypasiony na następną niedzielę :) W sumie to mam dla Was coś ciekawszego! A mianowicie coś co jest pyszne, zdrowe, z naturalnych składników, słodkie, wegańskie i wegetariańskie oraz MA ZERO KALORII! Chcecie wierzyć?! :) Osobiście byłam baaardzo sceptycznie nastawiona do wszystkich rzeczy, które mają zero kalorii, ale ten produkt zupełnie mnie do nich przekonał! Ciekawi co to? Zapraszam do recenzji :)

Zacznę od wyjaśnienia co to w ogóle jest. Do testów otrzymałam stevię w płynie w  zaskakujących smakach:
czekolada
kokos
wanilia

Wszystko to od wspaniałej firmy Via Health, która zajmuje się właśnie słodzikiem - stevią. Ich produkty są ekologiczne, zdrowe i właśnie kompletnie pozbawione kalorii! Idealne dla osób na diecie czy po prostu tych, które lubią słodkości, a chcą zdrowo się odżywiać (czyli mnie ;)). Firma ta co prawda nie ma swoich produktów w sklepach polskich, ale można u nich zamawiać, a przesyłka jest DARMOWA :) Wszystkiego dowiedziałam się meilowo i bezpiecznie można robić zakupy w ich sklepie.

Teraz czas na recenzję! Zaznaczę, że ja otrzymałam 3 smaki, a jest ich dużo więcej! Znajdziecie tam takie smaki jak miętowy, truskawkowy czy oryginalny :)



Zacznę od wyglądu, który jest uroczy i bardzo kuszący. Każdy smak ma swój wyjątkowy kolor, który pasuje do smaku. Na zdjęciu wyżej akurat czekoladowy :) Pudełeczka są bardzo ładnie zaprojektowane, a grafika nawiązuje do natury i ekologicznych składników. W środku pudełka znajduje się buteleczka z sondą, którą nabieramy sobie odpowiednią ilość płynu. Proste, praktyczne i urocze rozwiązanie!



Każdy słodzik ma swój inwidualny zapach i smak. Szczerze mówiąc mnie najbardziej oczarował czekoladowy! Pachnie pięknie i bardzo mocno. Już przez samo pudełko czułam jego aromat.
Smak? Czekoladowy w tej kwestii też wygrywa! Jest bardzo naturalny, mocno czekoladowy i pyszny. Na pewno zadowoli fana czekoladowych smaków. Kokos również jest bardzo intensywny, ale nie tak bardzo jak jego kolega. Trąci on trochę prażonym kokosem, ale trzeba dać go większą ilość. Waniliowy zaś jest najbardziej subtelny, ale równie dobry. Mnie najbardziej smakował dodany do twarożku, który z naturalnego stał się waniliowy właśnie :) Te kropelki stevii są idealnym rozwiązaniem dla cukru! Możecie dodawać je do ciepłych owsianek czy kaszek, do ciast i ciasteczek, ale i nawet do nabiału! W kawie czy herbacie też świetnie się sprawdzają :) Zdradzę, że w daniach ''zimnych'' mają bardziej intensywny smak :) Jak je oceniam? Wszystkie 100/10!! To absolutny fenomen, który chyba teraz będzie mi towarzyszył bardzo często :) Polecam!


Skład ZERO chemii i ZERO kalorii :)


Zapraszam na ich stronę :)





19 komentarzy:

  1. Nie stosuje słodzików ale produkty są ciekawe zwłaszcza, że smakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt ale cena przekracza limit pieniędzy które byłabym skłonna wydać. Ponad 50zł za butelkę słodzika, nawet smakowego, to dla mnie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniej niestety nie znalazłam :( Nawet w sklepach te rzeczy są bardzo drogie.

      Usuń
  3. Już u kolejnej osoby je widzę i się zachwycam! Mam nadzieję, że przyjdzie mi je spróbować, bo stewii używam na potęgę - a najlepsza jest do twarożku z naleśnikami :) Albo kakao, owsianek, zdrowych wypieków... rozmarzyłam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow! Ciekawe produkty! Muszę wypróbować, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi fajnie, ale takie produkty póki co specjalnie mnie nie interesują...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Za samą stewią nie przepadam - dla mnie pozostawia ona specyficzny posmak, ale może dzięki tym dodatkowym aromatom bardziej by mi posmakowała. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama w sobie jest dziwna i mnie osobiście nie smakuje. Tutaj jednak to zupełnie coś innego!

      Usuń
  7. Uwielbiam ich stewię! Nadają cudownego smaku i aromatu potrawom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stevii nie znoszę i chyba tak pozostanie. Nie, nie, nie ;) ale ten kokos to i tak kusi.
    W takim razie czekamy na następną niedzielę i mega wypasiony haul zakupowy ze zdwojoną mocą. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej naturalnej też nie lubię, fuj.

      Usuń
  9. Skoro kolejna osoba je poleca to musimy pomyśleć nad ich wypróbowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, tak zachęciłaś mnie i zaskoczyłaś tą recenzją, że od razu weszłam na stronę sklepu i mam zamiar zamówić. :) Tylko mogłabyś mi powiedzieć jak ona się ma do tradycyjnego cukru? Mam na myśli ile trzeba dodać, aby zastąpić np. jedną łyżkę cukru, jaki jest przelicznik. Jeśli jest takk wydajna jak się wydaje, to może i byłabym skłonna poświęcić ciut więcej kasy na jej zakup. :)
    Z góry Ci dziękuję! :*
    I oczywiście trzymam kciuki za wszystkie 3 kartkówki - z pewnością nauka nie poszła w las i z każdej wpadnie 5-tka! :) Tak ma być i tyle. :)
    Buziaki przesyłam i powodzenia życzę! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa, wiesz jak wesprzeć :)
      Już mówię! 6 kropelek jest odpowiednikiem 1 łyżeczki cukru :)

      Usuń
  11. Ciekawie to wygląda, ale słodziki to zupełnie nie moja bajka. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale świetne! Nigdy o czymś takim nie słyszałam, a to naprawdę ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.