poniedziałek, 10 października 2016

Batoniki Nākd - Stewiarnia.pl

Na początek tygodnia mam dla Was coś uroczego, słodkiego i pozbawionego cukru! Wiecie co to takiego? Tak, Raw batoniki! Tym razem są to wegańskie pyszności marki Nakd, która powoli wchodzi na nasz polski rynek :) Dzięki stronie internetowej Stewiarnia.pl możemy cieszyć się tymi słodkościami z bardzo przystępną cenę i z błyskawiczną wysyłką!

W sklepie internetowym Stewiarnia.pl oprócz batoników tej marki możecie dostać wiele innych słodyczy, które są zdrowe i mniej zgubne dla naszej figury :) Znajdziecie tam np:. stevię, czekolady bez cukru, raw przekąski, słodycze i przekąski bezglutenowe oraz napoje bez cukru :) Brzmi fajnie? Dla mnie tak! Serdecznie zapraszam do zerknięcia na stronę :)

Ja do przetestowania dostałam 4 batoniki, które już niedługo wpadną na bloga :) Dostałam te smaki, które akurat chciałam spróbować od dłuższego czasu! Pani Ania z, którą miałam przyjemność rozmawiać chyba telepatycznie wybrała mi smaki hehe :D


Batonik Nakd pecan pie
Batonik Nakd kakaowy
Batonik Nakd malinowy
Batonik Nakd truskawkowy w wersji chrupiącej 


Ja osobiście już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że Wy również jesteście ciekawi smaków tych batoników? ;)



Życzę Wam miłego poniedziałku! 

16 komentarzy:

  1. Mam w domu wersję czekoladową, ale wszystkie wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie batoniki i też już nie mogę się doczekać aż je będziesz testować. Ciekawi mnie "pekan pie" :D Wspaniałe pyszności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak smakują te batoniki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba znak, że trzeba spróbować :)

      Usuń
  4. Nigdy nie jadłam batonów tej marki, także jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełno ich na zagranicznych instagramach, ciekawe czy są serio aż tak dobre


    Miłego poniedziałku wzajemnie C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pecan pie byśmy spróbowały na samym początku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się pojawiły u nas. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznij od Pecan Pie. Inne smaki, choć może i dobre, nie są już tak popularne na naszym rynku. Coś kakaowego, coś truskawkowego, zawsze się znajdzie. PP już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno, zaczęłam od innego, ale był tak zajebisty, że nie żałuję :)

      Usuń
  9. Gratuluję współpracy - świetne warianty smakowe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.