wtorek, 11 października 2016

Green Dream czekolada mleczna z nugatem (www.biozona.pl)

Na ten niezbyt przyjemny wtorek mam na osłodę czekoladę! Idealnie nada się na robienie masy na zimę :D Oczywiście żartuję, bo wszystkie słodycze jedzone z umiarem mogą być zdrowe, a jak nie zdrowe to chociaż nieszkodliwe dla naszego organizmu. Nugat w postaci białej kostki z orzechami nie należy do moich lubianych słodyczy i staram się go unikać, ale taką oto mini czekoladkę dostałam do testów a więc trzeba zaryzykować! Na blogu pojawiła się już jedna z tej serii (klik), ale mi niezbyt smakowała. Jak będzie z tą? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Czekolada prawie wcale nie różni się od swojej siostry ;) Papierek, kolorystyka, a nawet wygląd kostek jest identyczny. Tutaj jednak brak kokosu, a za to pojawia się biały nugat! Go się albo kocha, albo nienawidzi ;) Jak było tutaj?


Smak: Po zerwaniu papierka mój nos wyczuł bardzo przyjemny, mleczno-kakaowy aromat. Był intensywny i świadczył o tym, że czekolada może być nawet niezła! Nugatu nie wyczułam, a dla mnie nawet to i lepiej, bo nie cierpię tego cukrowo-jajecznego stworka ;) Szybko podzieliłam czekoladę na kostki i poczęstowałam całą rodzinę. Efekty? Zacznę od siebie, bo niestety czekolada ponownie mi nie zasmakowała. Sama mleczna była okej, słodka, ale nie przesłodzona, aksamitna i kremowa, ale kawałki nugatu były fuj. Pozostawiały dziwny posmak i strasznie się kleiły - słodycz ewidentnie nie dla mnie. Jednak moja mama i siostra były nią zachwycone! To pewnie dlatego, że lubią taki nugatowy przysmak. Mnie za bardzo denerwował ten ''białkowy'' posmak, który występuje w takim rodzaju nugatu. Jeśli jednak Wy jesteście fanami tego przysmaku to czekoladę polecam :)


Podsumowując:
5/10
Czy kupię ponownie? - Nie

22 komentarze:

  1. Brzmi intrygująco :) Ja nugat uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada jest dobra kiedy się uczymy - dobra dawka magnezu, węglowodanów i przyjemności :) Ta niestety nie jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam :) Mojej siostrze czekolada pomagała w nauce - potrzebowała takiej szybkiej dawki węglowodanów, które spalał mózg podczas intensywnej nauki :)

      Usuń
    2. Na mnie tak działają daktyle :)

      Usuń
  3. Myślę, że mógłby mi smakować, ale przypuszczam też, że nie byłoby to WOW ale bardziej "może być"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest bardzo przeciętna więc nie na Twoje smaki ;)

      Usuń
  4. Nugat ZAWSZE jest lepszy w postaci nadzienia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam w PL nigdy czekolady z nugatem w postaci nadzienia...chyba nie o te same nugaty nam chodzi ;)

      Usuń
  5. Ja tam nugat lubię i jak już kupuję takowe słodycze to liczę, że ów smaczek się pojawi. A jeszcze ten dziwny posmak :( Szkoda, że jest daleka od ideału.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Cena - 6,50 www.bizona.pl" - chyba powinno być www.biozona24.pl :) Bizony nie mają z tą czekoladą nic wspólnego (chyba).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, pracownik sklepu się obruszył literówka, haha

      Usuń
  7. A cóż jest szkodliwego w masie? :D Wreszcie człowiekowi cieplej, a przecież winter is coming! Niestety ewolucja nie poszła tak praktycznie jak pójść mogła i nie mamy futer :/
    Kosteczki nugatu w czekoladzie? Niet niet, nawet jakby to było zdrowe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Masa all life XD
      Futra bym nie chciała :P Nie ma dla mnie nic gorszego jak zbyt duży zarost, a jak by tu jeszcze futro mieć...fujka.
      PIONA!

      Usuń
    2. Może fujka, ale.. Wreszcie nie trzeba by było depilować nóg i rąk XD

      Usuń
  8. Może nie najlepsza ale i tak chętnie byśmy spróbowały :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nugat lubię, nugatowe słodycze także, więc i to pewnie by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czekolady więc ta na pewno by mi posmakowała ale cena jej jest zabójcza - już wolę kupić czekoladę z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie bardzo smakował. Bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.