piątek, 21 października 2016

Koko Dairy Free mleko kokosowe czekoladowe

Dziś już piętek i czas na to aby odetchnąć od tygodniowych trudów i zmartwień ;) Do mnie dziś los się uśmiechnął i mam odwołane lekcje na zerówkę, a więc mogę dłużej pospać - jupi! Nie macie pojęcia jak źle jedzie się tramwajem w taką pogodę :P

Wczoraj było słono, a dziś mam dla Was coś słodkiego! Nie ukrywam, że kiedyś byłam maniaczką mlek smakowych. Dobrze znane Mullermilch piłam nagminnie, ale teraz nie pijąc mleka krowiego ostatni taki wynalazek piłam chyba w maju - serio :) Czy za nimi tęsknię? Nie! Bo wegańskich opcji jest również masa i czasami nawet są dużo lepsze :)

Dziś mam dla Was mleko od Koko Dairy Free, które prezentowałam ostatnio w tym poście (klik).
Jak wypadło? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd: Pierwsze co urzekło mnie w mlekach tej firmy, to opakowania. Szata graficzna jest genialna i fajnie nawiązuje do tropikalnych klimatów. Wylewające mleko z kokosa też super działa na wyobraźnię i powoduje u mnie niemały ślinotok! Czy to też przekłada się na smak?

W środku mleko również nie zawodzi, bo ma piękny, czekoladowo-kakaowy kolor. Przypomina mi właśnie kakao albo jakieś czekoladowe mleczko smakowe.


Smak: Po otworzeniu kartonika od razu wyczułam kakaowy aromat. Czekolada z kokosem to coś, co nie może się udać, a więc szybko nalałam mleko do szklanki i spróbowałam. Wrażenia? NIEBO! Dawno nie piłam tak wyrazistego, kremowego i pysznego mleka roślinnego. Smaki są tu bardzo wyraźne i nie ma posmaku ''wody'', jak to w niektórych mlekach roślinnych bywa. Smak jest idealny i super sprawdza się w miseczkowych śniadaniach :) Gdy ugotujemy śniadanie na takim mleku to nie musimy nic dosładzać, bo ono samo w sobie jest pyszne i słodziutkie. Z ręką na sercu mogę stwierdzić i tu napisać, że to NAJLEPSZE mleko roślinne jakie do tej pory piłam! Już nie mogę się doczekać jak przedstawię Wam drugą wersję smakową ;)

Nie zastanawiajcie się tylko kupcie! Nie pożałujecie ;)


Podsumowując:
100/10!
Cena - 10 zł Alma (za 2 opakowania) lub sklepy internetowe
Czy kupię ponownie? - Tak!

21 komentarzy:

  1. Teraz wiem, że muszę je szybko dorwać :)
    Podobnie jak Ty, bardzo lubię wegańskie zamienniki produktów mlecznych, a już kokosowe szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, koniecznie! Jest słodkie, ale to jego zaleta, bo nie trzeba w tedy dodawać nic słodkiego :)

      Usuń
  2. Raczej nie pijam kokosowego, a po smakowe mleka nie sięgam od bardzo dawna, ale to dobry pomysł, że takie zrobili, bo jeśli mam być szczera, to nigdy takiego nie widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ;) Myślę, że świetnie sprawdzi się w owsiance, bo nie trzeba nic a nic dosładzać.

      Usuń
  3. Piłam kilka razy naturalna wersje i bardzo mi smakowała,muszę sięgnąć po czekoladowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mogłaś dzisiaj nieco pospać - sen regeneruje siły a potem zasłużony weekend i odpoczynek. Mam nadzieję, że w natłoku nauki znajdziesz czas dla siebie, dla zrobienia czegoś co Ciebie relaksuje i sprawia Ci radosć ;)
    Zazdroszczę wczorajszego słońca - u mnie przebiło się może dwa razy a tak było pochmurnie i wietrznie ale takie są uroki jesieni ;P

    Super, że ta wersja napoju Ci posmakowała - na rynku jest coraz więcej wegańskich zamienników ale wiadomo, ze jedne są lepsze a drugie gorsze.. widzę, że ten zalicza się do tych pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pospałam :D Ale jutro musze dużo zrobić i chyba znowu ze snem będzie kiepsko :P Ach te młodzieńcze lata, jak to mój tato mówi :D

      U mnie było trochę słoneczka, ale i tak padało :/ Już nie pamiętam dnia bez deszczu!

      Oj tak, koniecznie zakup do powtórzenia :)

      Usuń
    2. Proszę oszczędzaj siebie i dbaj o zdrowie bo te masz tylko jedno i trzeba o nie dbać. Jak będziesz wiecznie zmęczona, osłabiona to i z nauką będzie ciężko. Będę za Ciebie trzymać kciuki i nie tylko ♥

      Te trochę słońca potrafi zdziałać wiele :)

      Usuń
  5. jestes juz znawcą i smakoszem mlek roślinnych. moze mi cos polecisz, bo mam problem, chce jakies smakowe, ale nie z kokosem [ niestety ale go nienawidze ... ] ,sojowe? jakoś mi nie podeszlo, ewentuale kiepskie jakies probowałam. jedyne to z orzechow laskowych.ale moze masz w glowie jakies, ktore moglo by mnie urzec ? moze byc waniliowe, truskawkowe, czekoladowe :D obojetnie , byle nie bylo czuc kokosa. soje jakos jeszcze przeboleje...pomożesz?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, śmiało mogę polecić Ci mleko migdałowe, bo jest też jednym z moich ulubionych. Fajne też jest owsiane, ale nie lubię na nim gotować owsianki, bo w tedy już jest zbyt intensywny smak owsa :D Ryżowe solo kiepskie, ale na jakiejś kaszy/owsiance z owocami ujdzie.

      Usuń
  6. 10 zł za dwa opakowania? A możliwe jest jeszcze do kupienia? Jak tak to lecę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) Alma teraz wszystko wyprzedaje.

      Usuń
  7. Teraz już zrozumiałam czym jest ta "zerówka" ;) U mnie "zerówka" to zawsze był taki termin kartkówki, egzaminu czy sprawdzianu, nazwijmy go próbny. Gdzie jak się dostało dobrą ocenę to była wpisywana, a jak poszło źle to po prostu można było podejść jak gdyby nigdy nic do sprawdzianu w normalnym terminie.
    A to mleko koniecznie muszę dorwać, choćby nie wiem co ;)
    Pozdrawiam cieplutko, piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to fajnie miałaś :( Też bym tak chciała z tymi ocenami!

      Usuń
  8. Jakby tak jeszcze miał ciut lepszy skład to byśmy kupowały bez zastanowienia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma co nad składem dumać! Smak wszystko wynagradza :D

      Usuń
  9. "Naturalne" kokosowe piłam i jest pyszne! Czekoladowe wygląda cudnie, tylko szkoda, że tyle cukru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Nie trzeba dodawać czekolady ;)

      Usuń
  10. Piłam wiele razy i zgadzam się z recenzją- jest przepyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, biedna, lekcje na 7:15 to masakra, dobrze że ci popuścili choć raz ;__;

    Hm, nie wiem jak by było z tym, ale zawsze po czekoladowych mlekach jest mi niedobrze :')

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.