sobota, 15 października 2016

Koko Dairy Free

Witajcie kochani ;) Macie jakieś plany na wolne dni? U mnie zapowiada się bardzo aktywnie, a więc cały piątek po szkole spędziłam już przy książkach, aby nie mieć lekcji na sobotę i niedzielę :) Jadę w końcu na upragnione zakupy i w końcu nie będę marznąc bez zimowej kurtki :D Tak to jest jak człowiek nawet nie ma czasu na zakupy :P Ale nic! Dziś mam dla Was kolejną wegańską ciekawostkę do zaprezentowania. Mleka roślinne weszły do mojego jadłospisu już na stałe i nie pijam mleka krowiego. Nie ma szans abym ugotowała kaszkę/owsiankę na czymś innym niż napój roślinny i kropka. Teraz ciągle szukam smaku, który odpowiadałby mi w 100% i ...chyba go znalazłam! Nie jest to nic innego jak mleka marki Koko :) Tutaj będę dla Was testowała 2 smaki - naturalny i czekoladowy. Osobiście znam już smak klasycznego, ale wersja kakaowa jeszcze przede mną :)

Ciekawi na recenzje? Jeśli tak to zapraszam Was już w czwartek, a na razie zostawiam Was z ofertą firmy!


Firma Koko w swojej ofercie posiada nie tylko mleka roślinne, ale i jogurty czy też lody. Niestety do Polski na razie sprowadzane są tylko te 2 rodzaje mlek, ale liczymy na więcej! ;) W ich ofercie na prawdę można się zakochać, a w szczególności w tych niesamowitych jogurtach! Naturalne, smakowe...do wyboru do koloru :) Ponad to na zagranicznym rynku  można dostać mleko Koko truskawkowe czy też light, ale z tego co słyszałam, te również można wyłapać w naszym kraju.

Ich produkty są wykonane z pasją i wyjątkową starannością. Nie ma w nich dużej ilości cukrów, barwników czy innych niepotrzebnym wypełniaczy. To naturalne składniki i do tego w pełni wegańskie! Nic tylko zajadać :) Tutaj zapraszam na stronę sklepu, a my widzimy się na recenzji ;)



20 komentarzy:

  1. Ja często lubiłam ogarnąć sobie wszystkie lekcje w piątek, ale zwłaszcza w szkole średniej na weekend i tak zadawali nam tyle, że się nie dało. :P
    Produkty nie dla mnie, ale z tego co widzę, coraz więcej firm się za nie bierze. I dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak lubię, ale czasami jest ich tyle że się po prostu nie da :D
      To prawda! Oby jak najwięcej.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że dzisiaj miło spędzisz czas i kupisz wymarzoną ciepłą kurtkę ;)

    Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w sklepie to mleko - a że lubię mleka kokosowe, to muszę kupić i spróbować :D Mam nadzieję, że wejdą na polski rynek z szerszym asortymentem :)

    A Ty nie powinnaś mieć wczoraj wolnego z okazji Dnia Nauczyciela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Zdradzę Ci już, że są wyborne :)

      Nie, moja szkoła nie miała :(

      Usuń
  4. Naturalne już piłam i jest świetne, czekoladowe podejrzewam, że będzie równie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam jeszcze tych mlek, bo widuję je tylko w Almie od której mam bardzo daleko do domu i potem przez kika godzin musiałabym je dźwigać (zakupy robię zwykle w przerwie w pracy), ale czuję, że smakują świetnie :)

    I udanych zakupów Ci życzę. Też muszę kupić zimową kurtkę, ale niestety mało co mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Almy też mam daleko i podobno pada :( Ale dobrze że ratują sklepy internetowe!
      Mnie też się nic nie podoba :(

      Usuń
  6. Dziewczyno wywiąż się ze wcześniejszych współprac a nie nawiązujesz nowe - znowu zaczełaś. A gdzie recenzje maseł orzechowych i czekolad? Już dawno dostałaś paczki a recenzji nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie udzielasz się tak przy innych postach :)

      Usuń
    2. Natalio, bo ten Anonimowy to pracownik jednej z firm z która wspolpracujesz, dlatego taki zazdrosny hehe xD

      Usuń
  7. To trzymam kciuki za znalezienie wymarzonego nakrycia wierzchniego :D Fajne te mleka, spróbowałabym tej naturalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam light, 3 kcal różnicy na 100 ml, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione - bo bez cukru - kupuje od paru lat ;) Jogurty też są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sama nazwa Koko mile mi się kojarzy z kokosem, którego smak uwielbiam.
    Pozdrawiam ciepło :)
    PS: Mam nadzieję, że zimowa kurtka wybrana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mleka kokosowe zapowiadają się pysznie! :)
    Ja z roślinnych w sumie tylko te używam, bo jakoś do ryżowego lub sojowego nie mogę się specjalnie przekonać. Fajnie, że jesteś tak ambitna i poszukujesz kolejnych współprac. :)
    Co do szkoły, to cieszę się, że wygospodarowałaś czas w piątek na wszystko i w końcu masz czas na upragniony odpoczynek. U mnie też będą zakupy jutro, mam nadzieję, że też coś znajdę ładnego. I w sumie dobrze, że zostały Ci te dwa dni spokoju, bo dzięki temu odejdzie stres poniedziałkiem. :)
    Trzymaj się Słońce i udanego weekendu życzę! *.*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.