wtorek, 25 października 2016

Little Hearts Muesli Banan-Kakao

Ostatnio jakoś nie mam manii na płatki śniadaniowe, nie rajcują mnie też wszelkie nowości z nimi związane i nie mam ochoty ich jeść. Ostatnio nawet paczka CiniMinis leży otwarta i nie znika, bo nie mam z czym ich jeść. Czyżby się przejadły? Może, ale na pewno jeszcze nastanie u mnie moment ''bum'', że będę chciała je jeść i jeść :D W sumie pojawiły się ciekawe nowości więc może po ich zakupie znów najdzie mnie chcica? Zobaczymy!

Te oto musli w kształcie serduszek kupiłam ze względu na ich uroczą prezentację. Musli w formie serduszek? Takich ślicznych i walentynkowych? Biorę! Szczególnie, że połączenie kakao z bananami zawsze mi smakowało :) Jak one wypadły smakowo? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd: To właśnie on zadecydował o tym, czy serduszkowe musli trafi do mojego koszyka :) Długo się nawet nie zastanawiałam, bo ten kto czyta mojego bloga wie, że mam ogromną słabość do uroczych i malutkich słodkości :) Wydawało mi się, ze będą one idealne do dekorowania miseczkowych śniadań, które czasami niezbyt atrakcyjnie wyglądają same w sobie :P Opakowanie w sumie też mnie zachęciło, bo pomysł z ''okienkiem'' przez, które mogłam podejrzeć zawartość, jest fajną opcją ;)


Smak: Zacznę od zapachu, który od razu po otwarciu paczki, przyprawił mnie o mdłości. Tak mdło-cukrowego i jednocześnie tłustego zapachu dawno nie czułam. Całość wręcz śmierdziała mi taniością i starością - fuj! Na samo wspomnienie o nich mam wstręt do kupnego musli. Smak? Kolejna porażka! Serca są strasznie twarde i kompletnie pozbawione wyrazu. Banana na pewno tu nie uświadczymy, a jedynie coś na wzór tłustych chipsów bananowych, które zostały usmażone na wątpliwej jakości oleju. Groszków czekoladowych było sporo, ale właściwie nie wnosiły nic, a nic - taki tam wyrób czekoladopodobny. Dodane do serka wiejskiego dało się jakoś zjeść, ale bez jakiejkolwiek przyjemności! Bardzo się zawiodłam, a miałam do nich ogromne oczekiwania :( Skończyło się na tym, że zjadła je moja siostra, a ja po pierwszym  razie nie chciałam ich już więcej widzieć.
Nie polecam!


Podsumowując:
2/10
Cena - ok. 5 zł Alma
Czy kupię ponownie? - Nie

19 komentarzy:

  1. Kurczę,a zapowiadało sie tak fajnie! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musli/płatki wyglądają uroczo - jak takie małe ciasteczka... aż się proszą by jeść je również na sucho - bez dodatków ;)
    Zapach... mdło i cukrowo? :D Serduszka tak słodkie, że aż mdlą - no nieźle... jak widać nawet ze słodyczą i urokiem nie wolno przesadzać ;P No ale że serce twarde? Gdyby to były zwykłe płatki to by nie przeszkadzało bo fajnie jak coś chrupie. No ale serca? Serca powinny być delikatne - serce twarde jak głaz nie jest dobre.... przecież to serce.... Zastanawiam się, czy te serce kiedykolwiek zdobyły czyjeś serce i czy kiedykolwiek je zdobędą ;P

    Miłego dnia i chociaż trochę spokoju w tym i następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, racja :D Serce nie powinno być twarde! A tu jednak klops :/
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Wyglądają uroczo i... szkoda, że tylko tyle. Ja na szczęście bym się nie skusiła, bo nie cierpię takich zlepków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh Alma szkoda ze zamykają wszystkie sklepy po kolei :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo się cieszę na tą recenzje, bo wiele razy kusiło mnie to opakowanie. Bardzo bardzo. W Internecie za chol... nie mogłam znaleźć ich recenzji więc się wstrzymywałam. Przypuszczałam jednak że idą one w stronę tych musli batoników oblepionych syropem, których bardzo nie lubię. Ani to zatem wybitnie przyjemne w jedzeniu ani się tym najeść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w internecie o nich na prawdę mało! I chyba nie dziwię się czemu ;)

      Usuń
  6. Może i niesmaczne i o wstrętnym zapachu, ale nie można im odmówić, tego, że nie są urocze. Kształt naprawdę trafiony.
    Pozdrowionka wtorkowe :) Miłego dnia!
    PS: Świetny kolor pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe cudeńka.

    Jak widac nie wszystko co wygląda, dobrze smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się świetnie sprawdza powiedzenie ''nie ocenia książki po okładce'' :)

      Usuń
  8. Ojej, tak świetnie się zapowiadały, pięknie wyglądają, a takie rozczarowanie. Ale teraz przynajmniej wiem żeby się nie dać i nie kupować, a na pewno bym to zrobiła ze względu na opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie :/ Ale kształt trzeba im przyznać uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna odsłona "skupmy się na kształcie, a smak olejmy i tak ludzie kupią" ze strony producentów. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kształt uroczy, ale skład fatalny i smak także...

    Lubiłam kiedyś granolę Sante bananowo-czekoladową, może powinnaś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te serduszka ale my polujemy na granolę ciniminis :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne? Chyba nie czytałyście recenzji ;)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.