sobota, 29 października 2016

Rice Dream

Uff! Nareszcie wyczekiwane wolne :) Mam nadzieję, że i u Was pogoda się trochę poprawiła. Przynajmniej już tak nie pada, a ja nie muszę latać z parasolką do szkoły :) Nie ukrywam, że trochę mi to ciążyło, ale wymrożone po całym dniu ciało zawsze mogłam sobie później ogrzać pyszną, wegańską i lepką kaszą jaglaną! A jak taką kaszę zrobić? No może tak na mleku od Rice Dream?!

Już jakiś czas temu do testów przywędrowały do mnie te oto 3 mleka od tejże firmy :) Oczywiście ze smakiem je wykorzystam i już niedługo pokarzę Wam, co bajecznego można z nimi wykonać :) Placuszki, owsiankę, jakieś ciasto...do wyboru do koloru! Bo przecież wegańskie mleko może być równie smaczne, jak to krowie, które niestety pozyskiwane jest kosztem biednych krów. Więc jeśli tylko macie okazję - kupujcie to roślinne!

Firma Rice Dream posiada w swoim asortymencie na prawdę wiele ciekawych mlek. Każdy najdzie tam coś dla siebie i nie żartuję! Asortyment jest bardzo bogaty i są tam mleka takie jak ryżowe, sojowe, owsiane, migdałowe czy smakowe! Nic tylko kombinować w kuchni :) Firma dodatkowo na swojej stronie posiada moc przepisów w stylu wegetariańskim i wegańskim, a więc zawsze można się zainspirować. Osobiście już nie mogę się doczekać testowania tych cudeniek!


Nie pozostaje mi nic innego, jak zachęcenie Was do zajrzenia na stronę i czekania na kilka inspiracji, które Wam tu pokarzę! 



16 komentarzy:

  1. U mnie pogoda się nie poprawiła bo zaczeło padać ale takie uroki jesieni ;) Mam nadzieję i życzę Ci abyś przez ten weekend wypoczeła na tyle i jest to możliwe - naładuj baterie ;)

    Czekam na Twoje pomysły z wykorzystaniem tych napoi - na pewno będzie smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam mleka tej firmy, ale chyba tylko migdałowe kiedyś piłam :) Jestem ciekawa przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam,niż wasze ciekawiły mnie te mleka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tę firmę, widziałam ich produkty, ale nigdy nie próbowałam z tego co sobie przypominam. Na pewno kiedyś to zrobię, a tutaj czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przekonują mnie do siebie takie sklepowe mleka roślinne. Wiele z nich ma w składzie niepotrzebne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale czasami warto dać szansę! Nie każdy ma możliwość robienia domowego mleczka :)

      Usuń
  6. Każdy napój tej firmy przyjęłybyśmy z chęcią :D
    Dzisiaj słoneczko u nas wyszło ale zimno jest nadal :) Jednak jak już nie pada to jest + 100 pkt do szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś chyba próbowałam mleka tej firmy i było bardzo dobre :) Ciekawe jak wyjdą te smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej firmy mleka chyba jeszcze nie próbowałam, więc ciekawa jestem Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę z niecierpliwością czekać na testy! Zastanawiałam się kiedyś czy nie kupić tych mlek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, testuje mleka migdałowe i bardzo chętnie przetestuje i te :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mlek roślinnych jest tak dużo, że warto skusić się na inne niż migdałowe :)

      Usuń
  11. Piłam waniliowe mleko ryżowe i było paskudne. Solo jeszcze, jeszcze. Ale kawa z nim to było coś, co mi przez gardło nie przechodziło :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam przyjemność pić go raz, ale z chęcią jeszcze wrócę do Rice Dreamów :) Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo nie dostałaś z nerkowców, a jest najlepsze !;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.