środa, 12 października 2016

Snickers Intense Choc

W szkole nie idzie kolorowo, bo masa materiału mnie dobija. Jednak widzę, że nie tylko mnie, bo moi znajomi też już mają dosyć i niektóre przedmioty olewają. Ja staram się nic nie olewać, ale i tak wychodzę na 3-4 :/ Cóż...lepsze to niż jedynki! Znalazłam też koleżanki z, którymi dobrze mi się rozmawia i chyba coraz bardziej się lubimy :) Oby tak dalej!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj słodycze i dziś też, a co! Tylko dzisiaj w bardziej niezdrowej wersji ;) Snickersa chyba zna każdy, a ja jestem jego fanką! Jedynie co bym z niego wyrzuciła to paskudny nugat, który zawsze odkrawam i oddaje siostrze - takie sprawiedliwe dzielenie :D Ja wolę orzeszki i karmel, a ona słodki do bólu nugat.  Na wersję ''dark'' czaiłam się bardzo długo aż w końcu udało mi się dorwać w okolicznym spożywczaku. Jak wypadł? Czy oczarował moje kubki smakowe? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Szata graficzna wykonana do wersji Snickersa w gorzkiej czekoladzie jest genialna. Te mroczne i ciemne kolory od razu mnie zaintrygowały i sprawiły, że batonika kupiłam bez większych przemyśleń ;) W sumie nad czym było tu myśleć? Przecież to LIMITOWANA EDYCJA! ;) Musiałam go mieć. Jak tradycyjny Snickers wygląda to chyba każdy wie - spora czekoladowa bryłka oblana czekoladą. Niby nic, a jednak coś ;) Tutaj batonik jest w wersji z czekolada deserową, a więc lepiej dla mnie!


Smak: Zapach po otwarciu batonika był nieziemski. Aromat deserowej czekolady idealnie komponował się z nutkami słodkiego nadzienia, które również intensywnie pachniało. Szybko przekroiłam batona (musiałam podzielić, bo mama też chciała ;)) i zabrałam się do jedzenia. Smak? POEZJA! Uwielbiam tego batonika, a jak jeszcze połączyć go z gorzką czekoladą...ludzie, niebo ;) Czekolada, która go oblewa była dobrej jakości z wyraźnym posmakiem kakao. Środek zaś klasycznie - karmel, prażone fistaszki i nugat. Co prawda nugatu nie lubię, ale tutaj jakoś go przeżyłam ;) Orzeszki jak zawsze były świeże, prażone i pyszne! Karmel lekko ciągnął się i nadawał słodyczy całości. Nugat był neutralny i jedyne co wnosił do smaku to dodatkowa słodycz. Pyszna przekąska, wrócę do niej na pewno ;)


Podsumowując:
10/10
Cena - ok 2 zł lokalny spożywczy
Czy kupię ponownie? - Tak


23 komentarze:

  1. Tego wariantu nie próbowałam,trochę żałuje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie są "uroki" szkoły a zwłaszcza liceum. Chyba każdy źle je wspomina - ta ciągła nauka i brak czasu... ale wierzę, że poradzisz sobie - jesteś wytrwała, pracowita, zaradna... tylko pamiętaj o tym aby dbać o swoje zdrowie ;) Trzymam kciuki ♥

    Snicersa dark chyba jakiś czas temu widziałam w Kauflandzie ale nie dam sobie ręki uciąć ;P Nie mam tez ogromnego parcia na jego zakup - jego słodycz pewnie by mnie dobiła a poza tym jakoś specjalnie mnie nie kusi... Mimo tego gdybym miała możliwość spróbować kawałek to bym spróbowała, ale jak nie to też nic się nie stanie ;) Najlepszy gotowy "Snicers" jakiego jadłam to ten od Legal Cakes, chociaż to inny typ słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie, zdrowiem, ale ono mi pracy potem nie zapewni, albo dostania się na studia ;) Muszę się skupić na wiodących przedmiotach :)

      To bardzo prawdopodobne, bo ja ostatnio go widziałam w Biedronce :D Och weź, LC to inna bajka! <3

      Usuń
    2. Tylko jak zdrowia zabraknie to i nauka nie będzie wchodziła do głowy a Ty ze zmęczenia nie będziesz w stanie isć na studia czy do pracy - trzeba to wypośrodkować ;)

      LC to piękna bajka :D

      Usuń
  3. Ta limitka się Snickersowi udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ale mi narobiłaś smaka :D Dotąd próbowałam tylko jednej wersji 'dark' popularnych batoników - Kinder Bueno - i nie oczarowała ona mnie. Za to Snickers wygląda genialnie, z chęcią porównałabym go z wersją White którą dostanę niebawem <3 Szkoda, że nigdy go w sklepie nie widziałam :/ A widzę że Ty też nie dorwałaś go w żadnej 'sieciówce'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam go ostatnio widziałam w Biedronce, także tego... :D Szukaj!

      Usuń
  5. Nie jadłam, nie znam, nie próbowałam. Jak to się mogło stać? Dorwałabym go z chęcią. Mam sentyment do Snickersów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja to akurat zawsze wybiorę mleczną, ale w tak słodkim batonie zastosowanie ciemnej to dobre rozwiązanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że towarzysko w szkole idzie Ci dobrze :D A z nauką - skup się na wiodących przedmiotach :)

    Ostatnio jadłam cukierka Snickersa i się tak zasłodziłam, że o mój Panie xD Odzwyczaiłam się od takiej słodyczy. Ale z ciemną czekoladą na pewno jest interesująco :) A nugat (kiedyś) wolałam bardziej niż karmel - w ogóle bardziej wolałam Marsa niż Snickersa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak zrobię i dam sobie spokój z innymi ;) Trójka z polskiego czy hisu mi wystarczy bo kompletnie mi nie potrzebne te przedmioty :P

      Usuń
  8. Snickersa jeszcze nie jadłam, ale Twoja recenzja kusi! A szkołą się nie martw C: Ja dosłownie chorowałam z nerwów przed maturą. A teraz jestem drugi tydzień na studiach i z biblioteki uniwersyteckiej wypożyczyłam już 13 zadanych książek na 20 możliwych w semestrze... Damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale takiego klasycznego chyba jadłaś? ;)
      Oj kochana, współczuje takiej ilości książek do przeczytania! Ale mam nadzieję, że są o tematyce, którą lubisz :)
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Rzadko kiedy jadam takie batony, ale chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się zastanawiamy czy my go jadłyśmy czy nie :-P nie możemy sobie przypomnieć :-D
    Super! Cieszymy się, że lepiej w nowej szkole układa Ci się towarzysko ;-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogolnie nie przepadam za Snickersami, ale Twoja ocena zachecila mnie do sprobowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Snicersy ale tego niestety nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zgadzam się tak bardzo, jak tylko się da. U mnie ma drugie miejsce na liście najgorszych Snickersów. Tzn. nieudanych, bo zjeść się go da.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.