piątek, 7 października 2016

Wegański batonik Cocofina kokos i kakao

Piątek, piąteczek! U mnie dziś bardzo pracowicie, dzień resetu i 10 godzin po za domem :/ No niestety dziś jestem aż 8 godzin w szkole i to jeszcze na zerówkę - masakra! Dodatkowo dochodzą sprawdziany, ale nie można tracić nadziei i mam nadzieję, że jakoś to przeżyję :) Trzymać kciuki ;)

Na osłodzenie tego pracowitego dnia mam dla Was batonika od marki Cocofina, którego jakiś czas temu otrzymałam do testów. Na blogu pojawił się już jeden smak, a znajdziecie go tutaj (klik). Tamten podbił moje serce, a jak sprawdził się ten? Również zaskoczy mnie swoją kokosową magią? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd: Batonik nie jest jakiś szczególnych rozmiarów, ale przynajmniej nadaje się na szybką przekąskę między przerwami w szkole czy w pracy :) Jego szata graficzna est bardzo ładna i nawiązuje kolorem do smaku, którym jest zestawienie kokosa z kakao. Dodatkowo mamy tu informację, że wszystkie składniki są organiczne - nic tylko zajadać!

Po otworzeniu batonik miał lekko kakaowy kolor, ale jednak karmelowa barwa rodzynek i daktyli miała tutaj przewagę. Gołym okiem też widać było wiórki kokosowe oraz ziarna kakao.
Mniam!


Smak: Zapach mnie dosłownie ujął, bo było to zestawienie gorzkiego kakao ze słodkim daktylowym aromatem i prażoną nutą kokosa. Combo idealne? A jakże! Batonik był miękki, dużo delikatniejszy w strukturze od znanych mi innych ''raw'' słodyczy. Jednak mnie to kompletnie nie przeszkadzało i nie wpłynęło w żadnym  stopniu na smak. Właśnie...smak? POEZJA! Mocno czuć w nim słodycz daktyli i rodzynek, a ziarna kakaowca ciągle chrupią między zębami. Ich smak jest cudowny i porównywalny z dobrej jakości gorzką czekoladą. Wiórki kokosowe są podprażone i bardzo fajnie ''chrzęszczą'' w buzi :D Super pomysł, super smak...czego chcieć więcej? Myślę, że fani kokosu będą zachwyceni! To jest właśnie idealna rzecz dla nich :) Mnie oczarowała ;) Stawiam ją na równi z poprzednim smakiem kokosa i daktyli!


Podsumowując:
11/10!
Czy kupię ponownie? - Tak!

19 komentarzy:

  1. Poradzisz sobie... a potem zasłużony i długo wyczekiwany odpoczynek ;) A na sprawdzianach o ile nie dopuścisz by to stres wygrał, świetnie sobie poradzisz :) Powodzenia a kciuki oczywiście trzymam :)

    Za kokosem nie szaleje (w przeciwieństwie do mojej siostry) ale uważam, że rewelacyjnie komponuje się z kakao, dlatego tego batonika z chęcią bym spróbowała... przemawia do mnie właśnie kakao, które uwielbiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wstałam były 4 stopnie. :P

    A połączenie kokosa i kakao prawie zawsze wychodzi dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 2 stopnie :P
      Oj zgodzę się!

      Usuń
    2. O kurczę! U mnie z samego rana 9, także nie tak źle ;P

      Usuń
  3. Jak nie ma w składzie oleju kokosowego to nie wątpię, że jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam smakują rzeczy z olejem kokosowym ;) Ale fakt, czasami jest fe.

      Usuń
  4. Kokos i daktyle mi bardziej smakowal, ale ten tez jest pyszny. I wiorki dobrej jakosci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że mi także bardzo by smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie combo to ja bym się skusiła z miejsca. Brzmi przepysznie. Smakowicie :) Uwielbiam kokos, a w połączeniu z gorzkim kakao to musi być coś wspaniałego. Pozdrowionka piątkowe, już prawie weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że kolejny hit :) Ostatnio mam kokosową fazę, więc kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! 😍 Zjadlabym takie cudeńko! Trzymaj się dzielnie, a dziś wypocznij porządnie po tym szkolnym maratonie. Najważniejsze, że wszystko idzie w dobrym kierunku, a Ty jesteś na dobrej drodze, aby spełnić swoje marzenia. Jest ciężko, ale później będziesz z siebie mega dumna i będziesz czuła satysfakcję z pracy i wysiłku, jaki podjelas. :) Z pewnością sprawdziany pójdą dobrze! 👌 Liczę na Ciebie!
    Trzymaj się Słońce i nie poddawaj! Jesteś bardzo silna i wytrzymasz ten trudny czas. 😉
    Pozdrawiam Cię Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie ma szans na odpoczynek :( Tyle mam nauki, że sama nie wiem jak to do końca ogarnę! :( Ale dziękuję Kochana za miłe i wspierające słowa! Budują trochę i wspierają :*

      Usuń
  9. Pierwszy raz widzę tę pyszność, ale już wiem, że muszę jej spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne połączenie, zjadłabym bym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bym sobie teraz takiego zjadła! Genialnie wypadł w Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.