czwartek, 24 listopada 2016

Corny Free biała czekolada

Kocham batoniki musli, ale staram się ich za często nie jadać. Czemu? Bo nie od dziś wiadomo, że to cukrowy syf, a ja po dużych ilościach cukru dostaję bardzo dużej ilości wyprysków na twarzy, a nie lubię wyglądać jak pole minowe :D

Marka Corny moim zdaniem robi jedne z najlepszych batoników musli. Oczywiście nie wszystkie są dobre, ale te z serii Corny Free to MISTRZOSTWO. Jadłam już wiele smaków, które można dostać w Polsce i na razie się nie zawiodłam :) Jak było z tym smakiem? Zapraszam!


Skład:



Wygląd i smak: Kartonik skrywał w sobie 6 mini batoników. Każdy batonik zapakowany był w ładnie i ciekawie zaprojektowane opakowanie. W środku batoniki również wyglądały ślicznie, a szczególnie uroku dodawały im pasy białej czekolady :)

Nie jestem fanką białej czekolady, ale zapach po otwarciu jednej z przekąsek był tak CUDOWNY, że od razu chciałam batonika spróbować! Konsystencja była typowa dla batoników musli, bo lekko zwarta i sklejona masą syropu. Gołym okiem było tez widać różnorodność płatków, bo znalazły się tam i kakaowe kuleczki, jakie płatki pseudo owsiane i kukurydziane.

Zapach był cudowny, ale smak również! Bardzo chrupiące, leciutkie i ekstremalnie słodkie ;) Biała czekolada na wierzchu smakowała identycznie, jak białe płatki w jogurtowych Nestle Fitness (które również ubóstwiam). Batonik ma mało kalorii, jest dosyć spory, a potrafi zaspokoić chęć na słodkie, bo ilość słodyczy w nim zabija :D Pyszny i godny polecenia :)



Podsumowując:
9/10
Cena - nie pamiętam, ale są w Rossmanach i Biedronce
Czy kupię ponownie? - Tak

12 komentarzy:

  1. Moja siostra też je lubi i zawsze lubiła a ja nie koniecznie :P Tych nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez je jadłam i mega mi smalowaly-to moje ulubione Corny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklejka i biała czekolada... podwójnie nie moja słodycz. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam je na straganie z niemieckimi produktami i tak mi smakowały, że z całego opakowania wsunęłam dwa od razu. :D Bardzo słodkie i faktycznie czuję białą czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te batoniki doskonale. Nie są moimi wielkimi ulubieńcami, ale muszę stwierdzić, że je lubię i konsumuję z chęcią. Jak gdzieś widzę je na sklepowej półce to się czasem skuszę. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, w Rossmannie nie widziałam, w Biedrze nie bywam :D Ale kiedyś dorwałam jednego w Leclercu. Tylko potem ich nie widziałam, a pamiętam, że bardzo mi smakował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie są na tej półce co normalne słodycze :)

      Usuń
  7. O, nawet go jadłyśmy i faktycznie był smaczny :) Co prawda już więcej razy go nie kupiłyśmy ale jest znacznie lepszy niż te batoniki dyskontowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ale najlepszy jest chyba smak nugatowy :)

      Usuń
  8. Mam wrażenie, że jej jadłam, ale za Chiny nie przypomnę sobie czy i gdzie je kupiłam.Ale ta nazwa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam tego batonika i uważam, że jest przeciętny. Należy jednak pamiętać, że ja nie przepadam za batonami musli.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.