wtorek, 8 listopada 2016

Fruit Bowl Mango Flakes

No, no moi mili, czy u Was też dziś się zapowiada taki aktywny dzień? Dużo nauki, obowiązków i niestety dzień resetu, ale czasami trzeba! Czeka mnie sporo nauki, ale mam nadzieję, że jakoś wyrobię się z czasem i nie zawalę znowu nocki. Na pocieszenie mam tylko myśl, że w piątek mam kompletnie wolne! W moim przypadku to super, bo w tedy wstaję o 5.00 a tramwaj mam o 6.10, a w takie zimne i wręcz czarne poranki nie jest fajnie ;)

No nic, koniec narzekania i czas na owocowe doładowanie! I to nie byle jakie bo z mango i w postaci uroczych żelek :) Do tego w 100% wegańskie! Ciekawi? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd i smak: Opakowanie jest przeurocze i głównie skierowane w stronę dzieci. To, że ja jestem dużym dzieckiem i kocham wszystko to co kolorowe, w miniaturce czy z zabawny motywem to chyba wiecie. Szybko się w nich zakochałam i jak najszybciej chciałam spróbować! Z resztą kurde, mango?! Toż to jeden z moich ukochanych owoców :) Nie może być źle!

W środku znalazłam mnóstwo malutkich płatków, które w całości wykonane są z suszonego puree owocowego. Cudowny aromat nie pozwalał mi się skupić, bo od razu chciałam skosztować tych maleństw. Smak? Poezja! Uwielbiam takie przekąski :) Konsystencja lekko zbliżona do żelek, ale te fajnie rozpuszczają się na języku. Smak jest bardzo owocowy i bardzo mangowy(?). Owocu ten czuć tak mocno, że ma się wrażenie jedzenia prawdziwego :D Oczywiście nie jest to rzecz, która nas nasyci, ale to fajny zamiennik słodyczy czy wegańskie a'la żelki. 
Polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - Dostaniecie je w Carrefour
Czy kupię ponownie? - Tak

21 komentarzy:

  1. Dzisiaj poszukam ich w Carrefourze :D
    Miłego dnia Ci życzę, u mnie także będzie on pracowity :/ Cieszę się, że piątek jest wolny, ale jeszcze bardziej bym się cieszyła, gdyby był to czwartek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a ja nie, bo w piątek siedzę 8 godzin pd 7 w szkole :P

      Usuń
  2. Tez kocham mango!Te żelki to bym wszamala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dużo siły, energii na dzisiejszy dzień. Mimo wszystko staraj się nie tracić pogody ucha i nie dawaj się smuteczkom :) Powodzenia a do piątku już coraz bliżej ;)

    Opakowanie po tych żelkach zostawiłabym sobie na pamiątkę - rzeczywiście jest urocze tak jak inne z tej serii :) Same żelki wyglądają naturalnie i zdrowo - trochę jak rodzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie zbieram opakowań, bo miałam ich tak dużo, że nie było miejsca na trzymanie :P

      Usuń
    2. W pudełku :D A wyrzuciląs te co miałaś? :)

      Usuń
  4. Z takimi tworami to u mnie różnie - rodzynek np. nie cierpię. Suszone banany czy morele już są okej. To mogłoby mi smakować, lubię mango. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w żadnym stopniu nie przypomina rodzynek ;)

      Usuń
  5. Pyszny smak, aromat... czego chcieć więcej. Uwielbiam mango w każdej wersji. Takie wydaje się być naprawdę super. Chcę je skosztować jak najprędzej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! chętnie spróbuję tego cuda

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, u mnie teŻ zapowiada się aktywnie, szczerze to nawet końca tego natłoku pracy nie widać, ale damy radę! Takimi wegańskimi a'la żelkami z chęcią bym się zajadała! Lecę więc do Carrefour ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram się jutro do Carrefoura to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojadłabym jako szybką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że nauka już zakończona i idziesz grzecznie spać a nie zakuwasz do nocy;) te "żelki" wyglądają jak rodzynki:) uwielbiam mango więc jeśli je spotkam na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od tego lata jesteśmy zakochane w mango w każdej postaci, więc chętnie byśmy spróbowały tych przekąsek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam ich w Carrefour, ale na pewno są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mango nie przepadam, ale jakby smak był inny to bym pewnie się nimi zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.