środa, 23 listopada 2016

Fruit Bowl Raspberry School Bars

Pracowicie, ale pozytywnie! Mam nadzieję, że i Wasza środa tak się zapowiada :) Ja osobiście nie mogę doczekać się piątku, bo mam wypad z koleżanką z klasy do manufaktury na ''black friday'', które centrum handlowe organizuje.
Jakieś ciuchy. rzeczy sportowe i oczywiście batoniki nakd, które są tam dostępne w empiku! Oby zakupy były owocne, a czas spędzony z koleżanką bardzo przyjemny :)

Dziś mam dla Was kolejną propozycje od Fruit Bowl, ale tym razem w formie batonika! Baton z samych owoców? To musi być pyszne! Czy tak też się okazało? Zapraszam do czytania, a się dowiecie ;)


Skład:


Wygląd i smak: Niepozorne maleństwo, które niby ma być mini owocowym ''batonikiem''. Szczerze mówiąc mnie to cudo bardziej przypomina takie żelki kabelki, które nadziane były białą masą cukrową :D Zajadałam się nimi na potęgę w czasach przedszkolnych i wczesnej podstawówki...ale nie o tym teraz, przejdźmy to tego paluszka! Opakowanie urocze, przedstawiające chyba krokodyla z tych przekąsek. Idealne dla (dużych ;) ) dzieci.

Po otwarciu do naszego nosa dociera cudowny zapach malin. Serio, bardzo naturalny i intensywny. Od razu zachęca do zjedzenia, mimo tego, że sam paluszek ma nieciekawy odcień różu. 
Smak to czysta poezja i powrót do czasu podstawówki (znowu!), bo batonik owocowy nie smakuje niczym innym jak malinową MAMBĄ! Czyli najlepszą gumą rozpuszczalną na świecie ;) Jedynym minusem jest to, żr konsystencja jest dosyć kleista, a kawałki przekąski strasznie przyklejają się do zębów :D Ogólnie jest pysznie, słodko i owocowo! Polecam :)


Podsumowując:
9/10
Cena - dostępne w Auchan, Carrefour
Czy kupię ponownie? - Tak

20 komentarzy:

  1. Wielokrotnie macałem jabłko i je odkładałem. Widzę, że nie ma czego się bać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypad zapowiada się wspaniale :) Życzę Ci abyś miło spędziła czas ;)

    Produkty tej marki mają bardzo ładną i wpadajacą w oko szatę graficzna a po recenzji widzę, że smak jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je ostatnio w Carrefour :D
    Zapach i smak malinowej Mamby?! Boże, musi trafić w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem nachodzi mnie na mambę, najczęściej właśnie malinową, więc teraz będę szukać zamiennika - batonik wygląda bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Batonik o smaku malinowej Mamby? Piszę się na to. To musi być sama przyjemność. Fajnie, że zapach malin jest intensywny i nie sztuczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Batony DK są w stałej ofercie Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że perspektywa udanego piątku sprawia, że od razu masz pozytywne nastawienie do nadchodzących obowiązków. Tak trzymaj, Słońce. :) Zakupy z koleżanką z pewnością będą udane i poprawią humor. Zwłaszcza fajnie, że się spotkacie i będziecie miały okazję wspólnie spędzić czas, pogadać.
    Batonik wygląda moim zdaniem przeuroczo i bardzo smakowicie. Z chęcią bym go spróbowała. Też zajadałam się tymi kabelkami z nadzieniem w czasie podstawówki, kiedy można było je dostać na sztuki w sklepiku szkolnym.. Ale teraz te słodkie czasy minęły i raczej nie można ich dostać w żadnym sklepiku. :) Zachęciłaś mnie tym opisem i będę szukała w najbliższym czasie. Miło wiedzieć, że jest tak szeroka oferta zdrowych słodyczy, które można kupić teraz w zwykłym sklepie, bo takich zwykłych batoników to już nie jadam od dawna. :)
    Udanego tygodnia Ci życzę! Byle do piątku! : ) Liczę na jakąś relację z spotkania i zakupów. :)
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już osobiście tego piątku nie mogę się doczekać! Oczywiście napiszę jak było, a i może pochwalę się co kupiłam :)Mam nadzieję, że wypad z koleżanką będzie odskocznią od stresów w szkole :D
      Dziękuję kochana za wszystko! :*

      Usuń
  8. ale mi smaka narobiłaś :D poszukam ich u siebie w Auchan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm...maliny bomba! Jeśli naprawdę zapach jest tak "prawdziwy" to już jestem kupiona.
    Nawet to przyklejanie do zębów mogę przeboleć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ciekawy ten batonik, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ten batonik również baaardzo smakował :) Taka leciutka przekąska z owocowym posmakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Jestem ciekawa innych! Muszę niedługo przetestować :)

      Usuń
  12. Owocnych zakupów :D Bardzo lubię batoniki z samych owoców. Chętnie wypróbuje i ten.

    OdpowiedzUsuń
  13. O super bo mamy to cudeńko u siebie i chyba je w końcu zjemy :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż brzmi smacznie me serce jakoś nie biję mocniej na myśl o tym produkcie. Ale ostatecznie nigdy jakoś nie byłam wielką fanką żelek/gum

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.