sobota, 12 listopada 2016

Govinda

Zdrowe odżywianie oraz styl życia ciągle są na topie, co bardzo mnie oczywiście cieszy. Trzeba trzymać formę, dobrze jeść i słuchać głosu natury! Takie jest właśnie motto firmy GOVINDA, której produkty będę niedługo specjalnie dla Was kochani testować na blogu :)

Ja osobiście ciągle staram się żyć zdrowo. Jedyne co mi w tym przeszkadza to stres z którym mam nie mały problem ;) Jednak jeśli chodzi o jedzonko, aktywność fizyczną czy ogólnie zdrowie wewnętrzne, to jest jak najbardziej na plusie! W utrzymaniu ''czystej michy'' pomagają takie produkty, jakie ma nam do zaoferowania właśnie GOVINDA.

Co mówi o sobie firma?
''Celem marki GOVINDA jest zapewnianie wysokiej jakości produktów naturalnych.''

''Produkty Govinda są zupełnie odmienne od zdegenerowanej, ubogiej w składniki odżywcze ” fake food ” (podrabianej żywności), której opakowanie jest w rzeczywistości droższe niż zawartość.''

''W Govinda Natur GmbH stale powstają nowe koncepcje w zakresie zdrowej żywności.''

Od siebie dodam jeszcze, że pracownicy firmy mają aż 28 lat doświadczenia, które oczywiście przekłada się na jakość produktów :)

Co ja dostałam do testów?




Ja już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że Wy też! :) 

Po więcej cudowności zapraszam Was na stronę firmy. Miłej i zdrowej soboty kochani!




17 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, a herbatki swietnie nadadza sie na jesienna aure :)

    Ze stresem i ja sobie nie radze - no ale, trzeba nad soba pracowac :( Milego weekendu, odpoczywaj i nabieraj sil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatki dla mamy, bo a nie lubię ;) Ale na pewno opisze ich smak!
      Damy radę :)

      Usuń
  2. Miłego testowania :) Fajnie, że jest tak wiele firm, które przykładają dużą wagę do dobrych jakościowo, zdrowych produktów. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszne i zdrowe produkty, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Govinda to ja zawsze mówię, kiedy zbyt długo czekam na windę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko mam nadzieje że pojawi się już niedługo twój jadłospis bo twoje pomysły są dla mnie inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że piszesz takie słowa :) Za tydzień w niedzielę będzie jadłospis - obiecuję!

      Usuń
  6. Nie powiem, ciekawe prosukty. Jak dawno mie tu nie było...

    OdpowiedzUsuń
  7. O :D Govinda jest super :D Czekamy niecierpliwie na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty, fajnie że zdrowe odżywianie jest a topie i że producenci prześcigają się w wymyślaniu nowych zdrowych połączeń:) no i dzięki temu konkurencja rośnie a ceny spadają! mają nawet makarony ze strączków które bardzo chcę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makarony ze strączków kuszą również mnie :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.