sobota, 26 listopada 2016

NuttyNuff

NuttyNuff - czyż to nie est urocza nazwa? Taka wywołująca zainteresowanie i uśmiech na twarzy :) Ja osobiście bardzo lubię chwytliwe nazwy, które zawsze skłaniają mnie do zakupu jakiegoś produktu. I to nie tyczu się tylko jedzenia! Kosmetyki z fajną nazwą też mnie zawsze interesują :)

NuttyNuff? Cóż to takiego? Już wyjaśniam! To firma, która produkuje batoniki z samych owoców, ziaren, orzechów, pestek i...łuskanych ziaren konopi! Na samym początku byłam w lekkim szoku, ale skoro jest to jadalne, a niektórym nawet bardzo smakuje, to czemu nie? ;) Z resztą składy ich batoników są tak bogate w ilość składników, że nawet osoby nieprzepadające za takim dodatkiem, nie powinny mieć jakiś problemów ze zjedzeniem tego przysmaku :)

Każdy batonik wykonany jest z naturalnych składników, bogatych w zdrowe tłuszcze, błonnik, witaminy oraz pokaźny procent białka roślinnego :)

Wszystko to powstaje na Litwie, Estonii oraz Łotwie, czyli niedaleko nas :) Ciekawi co pojawi się na blogu?!


Do testów otrzymałam 2 wersje smakowe - owocową i wersję z lnem i czekoladą :) Firma ma w swoim swoim asortymencie dużo więcej smaków takich jak ziarnisty z czekoladą (z wszystkimi ziarnami), miodowy, czekoladowy czy z owsem!

Nie każda wersja jest wegańska, ale i wegetarianin i weganin coś dla siebie znajdzie :)
W poniedziałek pojawi się recenzja dwóch batoników, mam nadzieję, że Was zainteresowałam tymi pysznościami!


Po więcej zapraszam na :


14 komentarzy:

  1. Gratuluję.. świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo,bardzo ciekawe :D Z przyjemnością sama bym spróbowała,ale póki co czrkam na twoja recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie (ale nowinki wynajdujesz!), ale brzmi super! Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa faktycznie fajna i wpadająca w ucho, a batoniki wydają się bardzo smakowite, czekam na recenzje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sama nazwa brzmi smacznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja czekam na poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, czekam na recenzję. Interesuje mnie czy jest bezglutenowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda wolę batony na bazie suszonych owoców, ale te akurat wyglądają naprawdę przyzwoicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy taki zdrowy baton chętnie byśmy spróbowały :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy taki zdrowy baton chętnie byśmy spróbowały :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Super. Nigdy nie słyszałam o takich batonikach. Świetny mają design opakowań. Kojarzy się z czymś naturalnym, organicznym.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się z produktami tej firmy, wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.