sobota, 19 listopada 2016

Nutura

Jestem strasznym wyjadaczem masła orzechowego i nie wyobrażam sobie przynajmniej 3 dni w tygodniu z jego udziałem :) Masło orzechowe na wytrawnie, na słodko, na chlebie, w paście czy jako sos...sprawdza się idealnie do wszystkiego! Ja osobiście często mam chwilę słabości i sięgam po łyżkę, po czym zajadam ten krem bogów prosto ze słoiczka :) Przyznać się! Ko tak jeszcze robi? ;)

Na naszym rynku pojawia się coraz więcej ciekawych masłem orzechowych, ale niestety ich skład pozostawia wiele do życzenia. W tradycyjnych marketach nie ma smacznych propozycji z 100% składem, a więc ciągle pozostaje nam szukanie i szukanie tego ideału. Ja dziś mam dla Was propozycję, która powinna zadowolić każdego masłoorzechowego maniaka! Firma Nutura wysłałam mi swoje 2 propozycje smakowe na testy, które już przeprowadziłam i werdykt jest tylko jeden - przepadłam!♥
Zapraszam do czytania :)


Zacznę może od przedstawienia Wam firmy :) Swoją siedzibę mam w Łodzi i z tego też miejsca wysyłane są wszystkie masełka. Masła Nutura nie mają w swoim składzie ani grama cukru, soli czy oleju palmowego. To tylko same orzeszki ziemne! Czyż to nie brzmi pięknie? Składniki są naturalne i dobre dla naszego organizmu. Przecież nie od dziś wiadomo, że masło orzechowe to zdrowe tłuszcze!
W swojej ofercie mają masła orzechowe w smakach:
Naturalne kremowe
Naturalne Crunchy
Masło orzechowe z kokosem
Masło orzechowe z rodzynkami
Masło orzechowe z podwyższoną ilością białka

Ja mam dla Was dziś recenzję wersji chrupiącej i rodzynkowej :)



Skład:



Wygląd i smak: Słoiczki są szklane, bardzo ładnie zaprojektowane i praktyczne. Śmiało można je później wykorzystać do domowych przetworów czy do śniadania, aby wyskrobać resztki ;) Każdy smak masła ma swój osobisty kolor, a mnie najbardziej przypadł do gustu ten filetowy :) Po otwarciu pierwsze co rzuca się w oczy to to, że masła mają cudownie kremową konsystencję. Jest wręcz perfekcyjna i wołająca tylko o jedno - zjeeeeedz mnie! 

Wersja crunchy ma w sobie bardzo dużo kawałków orzeszków. Znajdziemy zarówno małe i duże kawałeczki. Są świeże i bardzo chrupiące. Fajnie urozmaicają masło i moim zdaniem w taki m wydaniu ten klasyk smakuje najlepiej :) Szczerze mówiąc to chyba najlepsze masło crunchy jakie jadłam! I jeszcze ten zapach...zakochałam się zupełnie :)

Masła orzechowego z rodzynkami na Polskim rynku chyba jeszcze nie było, a przynajmniej ja się nigdy z takim nie spotkałam. Widziałam wiele razy na zagranicznych stronach z USA, że u nich taka wersja masła jest bardzo popularna i zawsze chciałam takie spróbować! Bam! I mamy - Nutura wpadła na genialny pomysł by takie coś wprowadzić też do nas :)
Jak wypadło? Lepiej być nie mogło! Masło pachnie bardzo orzechowo i lekko słodko mimo, że nie ma tu ani grama cukru :) Rodzynek jest bardzo dużo i są to całe rodzynki! Smakują w maśle rewelacyjnie i aż wstyd się przyznać, ale połowę wyjadłam samą łyżką ;) Idealne, zamulające i ekstremalnie orzechowe!

Jestem w tych masłach zakochana i to chyba będą moje zamienniki masła z Marks&Spencer, którego w Polsce zamykają na amen :(

Polecam!



Podsumowując:
100/10!
Cena - od 13,99 do 23,99 zł (zależy od smaku)
Czy kupię ponownie? - Tak!













16 komentarzy:

  1. Crunchy - jak najbardziej ok. Zawsze i wszędzie. Rodzynek bym nie tknął, ale Ty lubisz takie dodatki (choćby do owsianki), więc ocena nie dziwi.

    Sporo tego mają, jak widzę na stronie. Kokos, wzbogacony o białko - te z chęcią bym wypróbował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzynek kiedyś nie znosiłam, a teraz mi się odmieniło ;) Jednak wiem, że niektórzy nadal ich nie cierpią. Myślę, że to białkowe byłoby idealne dla Ciebie! :)

      Usuń
    2. Białkowe masło ma specyficzną konsystencję, ale uważam że jest przepyszne x) czuć banana i taki niepowtarzalny smaczek którego nie umiem określić 😂

      Usuń
    3. Uuu, bananowy smaczek zachęca :)

      Usuń
  2. Brawo :) Szczęściara... Zjadłam bym bo to chrunchy kocham masło orzechowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiadają. Masła 100% orzechów są najsmaczniejsze jak dla mnie :)) A to z rodzynkami też wydaje się smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jem śniadanie z czym? Masłem orzechowym ;D Kończy mi się słoiczek, więc powoli przymierzam się do kupna innego, właśnie 100%... Ich oferta wygląda bardzo ciekawe, szkoda, że nie można u mnie ich kupić stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło orzechowe nadaje się do każdego posiłku! :D Przez intern ety czasami nawet taniej wychodzi :)

      Usuń
  5. Nigdy nie jadłam masła crunchy więc chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre składowo :) Ponad to ciekawe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś szybsza od nas, bo właśnie dwa dni temu znalazłyśmy tą firmą i zastanawiałyśmy się czy by do nich nie napisać xD xD Dobrze wiedzieć, że mają pyszne te masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem wyjadaczem masła orzechowego :) Skądś to znam. A tu tyle dobroci pokazujesz. Mniam! Jednak póki co mam zapasik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. do masła orzechowego mam słabość :) najczęściej robię je jednak sama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło orzechowe to moje uzależnienie, najlepsze jest właśnie crunchy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.