środa, 2 listopada 2016

Raw Paelo Bar Cocoa Hazelnuts (www.biozona.pl)

No to co? Wracamy do szkół i pracy? No niestety wolne dni się skończyły i trzeba wyruszyć w listopad pełną parą! Nie ma już czasu na sielankę i trzeba działać, działać, działać! ;) Na takie przebudzenie po przedłużonym weekendzie trzeba dać sobie zastrzyk węglowodanów, ale takich zdrowych i wnoszących coś do naszego organizmu :) Ja oczywiście zawsze stawiam na raw batoniki, które uwielbiam! Dziś coś w klimatach a'la Nutella. Taka zdrowa Nutella może być nawet niezłym pomysłem na przekąskę!
Zachęceni? To zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd: Opakowanie bardzo mi się podoba, bo wykonane jest z pomysłem i odrobiną humoru ;) Na pewno przyciąga wzrok i kusi swoim designem. Po rozpakowaniu tego batonika byłam nieźle zdziwiona, bo dawno nie widziałam tak ciemnej sztuki :) To pewnie za sprawą kakao, ale i tak wielkie wow-musi być go na prawdę dużo! Ponad to w całej masie widać sporo malutkich kawałeczków orzeszków, co zapowiada oczywiście chrupanie!


Smak: Zapach był cudowny i bardzo intensywnie kakaowo-orzechowy. Momentalnie miałam wrażenie, że właśnie wącham nutellę, ale z gorzkiej czekolady czyli taki krem czekoladowy od Felixa :) Ponad to nie tylko zapach intrygował, ale i konsystencja. Była bardzo twarda, ale na upartego dało się batonika spłaszczyć czy podzielić palcami. Ja lubię takie twardsze raw baony, które można porzuć, ale wiem, że niektórym może to przeszkadzać - kwestia gustu.
Smak? Bardzo specyficzny, ale na swój pozytywny sposób! Kakao zdecydowanie tu dominuje i własnie ten smaku czuć tu najbardziej, ale i orzeszki dają o sobie znać. Niestety jest to bardzo malutki procent, bo giną one pod ciężarem kakao i daktyli. W sumie to właśnie taki krem od Felixa w formie batonika, ale z mniejszymi kawałkami orzeszków :) Fajna rzecz, ale nie idealna. Wersja jabłko-cynamon nadal prowadzi! 


Podsumowując:
8/10
Czy kupię ponownie? - Tak



19 komentarzy:

  1. Tez uwazam, ze bardziej powinno byc czuc orzeszki :) Ale mimo wszystko mi smakowal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolne zawsze szybko mija jakie święto i z jakiej okazji by to nie było ale to już środek tygodnia i zaraz będzie weekend ;) Ja również lubie surowe batoniki - jedne smakują mi lepiej, inne gorzej, a jeszcze inne zachwycaja swoim smakiem :) Prezentowana przez Ciebie wersja kusi, kusi i to bardzo, nawet pomimo tego, że Nutella swoim smakiem nie nie zachwyciła ;) Kakao jak najbardziej na plus, orzechy również - szkoda, że ich smak ginie ale ważne że są i coś tam czuć :) Chcialabym spróbować i mam nadzieję, że kiedys się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale na tą pogodę to masakra :( Powodzenia w szukaniu ;) Są w Tesco.

      Usuń
    2. Na złą pogodę pomaga ciepłe ubranie i smaczne jedzenie :)
      Niestety w moim Tesco ich nie ma - może jeszcze a może nie będzie w ogóle ale jeszcze poczekam :) Jakby co zostaje jeszcze internet ale to już chyba przed Świętami (wtedy zrobiłoby się większe zakupy) ;) Czas pokaże :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Jadłam,ale kompletnie nie pamietam smaku! XD A twoja recenzja nadal mi nie przypomina XD Pamietam tylko smak kokosowy,czyli ten baton w niebieskim opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w domu i czeka na degustację - widzę, że będzie mi smakował. Lubię twarde batony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu dla mnie za dużo chyba kakao jednak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niee, niee, niee... Nie chce mi się wracać do rzeczywistości. Marzy mi się jeszcze wolne. Ale batonika kakaowo-orzechowego to bym z chęcią zjadła. Nawet teraz :) Mała przerwa w towarzystwie zdrowych łakoci jest jak najbardziej wskazana. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie jadłam, ale z przyjemnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mocno kakaowy to już jesteśmy na TAK :D Jeszcze dwa dni i mamy weekend :D A w przyszłym tygodniu piątek wolny także damy radę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go miałam i mi smakował, ale ja lubię takie papki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego typu batonów ale ten wydaje mi się ciekawy - mógłby mi posmakować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranisz - takie batony są najlepsze ;)

      Usuń
  11. Tej marce ja dziękuje, przejechałam się na jednym batonie, więc i z resztą ryzykować nie będę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.