sobota, 10 grudnia 2016

Amandin VEGEMARKET

Kochani!
Na dzisiejszy sobotni poranek przygotowałam dla Was post z niezwykłymi produktami :) Bulion wegański, mleko owsiane czekoladowe czy mleko z orzechów macadamia...to wszystko znajdziecie w hurtowni VEGEMARKET! :)
To właśnie dzięki tej hurtowni możemy cieszyć się takimi produktami, jak te z serii Amandin, które dostałam do testów i kombinowania z wegańskimi przepisami! Już na samym wstępie uprzedzam Was, że będą to przepisy na każdą kieszeń i również takie, do których nie potrzebujemy godzin stania nad garnkami :) Mam nadzieję, że się cieszycie?

Jeśli miałabym Wam powiedzieć kilka słów o VEGEMARKET to na pewno zaczęłabym od ich bogatego asortymentu! Znajdziecie tam wszystko, co powinno zadowolić wymagającego roślinożercę, ale i nie tylko ;)
Firma ta istnieje od 2006 roku, ale to nie były jeszcze początki działalności.
Od lat są dystrybutorem tzw. zdrowej żywności i dostarczają do swoich klientów produkty zawsze świeże, najwyższej jakości.Czego chcieć więcej? :)
Ja do gotowania i testów otrzymałam:


Wyśmienite buliony w kilku wersjach smakowych, które na pewno wykorzystam do typowych, zimowych dan na ciepło :) Bulion cebulowy, miso, orientalny czy zwykły wegański...będzie się pichciło!

Do tego jeszcze wegańska śmietanka ryżowa oraz beszamel :)


Dodatkowo w moje małe małpki wpadły ciekawe mleka roślinne! Owsiane zwykłe i czekoladowe, kokosowe, ryżowe oraz absolutny hit - mleko z orzechów macadamia! Oj, aż chce się jeść :)

Jeśli sami chcecie zapoznać się z ofertą firmy to już zapraszam Was na ich stronkę!
My widzimy się już nie długo z przepysznym przepisem i recenzją na...to tajemnica, ale cierpliwości! :)



12 komentarzy:

  1. Faktycznie poranek . Kiedy wegański jadłospis^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne są ich produkty, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna marzyłam, żeby sobie kupić jakieś pyszne mleczko na przykład czekoladowe :) Muszę chyba wybrać się dziś na zakupy, bo po Twoim wpisie aż mnie naszło na takie produkty. Pozdrawiam serdecznie! Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Świetna na nich owsianka wychodzi :)

      Usuń
  5. Nigdy nie widziałam gotowego beszamelu, choć i tak wole sam go zrobić ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, ale najsmaczniejsze wydają mi się mleka roślinne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, co smacznego upichcisz :) Ja uwielbiam ich mleka, najlepsze, jakie piłam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają bardzo fajny wybór produktów ;)
    PS. Wysłałyśmy Ci maila, byłybyśmy wdzięczne za jak najszybsze odpisanie na niego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyłka xD Wysłałyśmy Ci wiadomość na Twój fanpage na fb :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.