środa, 28 grudnia 2016

Black Bear Steinzeit-Nahrung

Jeśli chodzi o zdrowie to nigdy nie można go lekceważyć czy na nim oszczędzać. Jak wiadomo, ma się je tylko jedno! Więc powinien być to dla nas największy skarb :) Ja od niedawna, jakiegoś półtora roku zaczęłam patrzeć na moją dietę inaczej i od razu inaczej się czuję, wyglądam i funkcjonuję.

Zbliża się nowy 2017 rok, a ten ''nieszczęsny'' 2016 rok nas omija. Wiem, że wiele osób jako noworoczne postanowienie ustaliło zrzucenie zbędnych kilogramów i zdrową dietę. Jeśli jednak ciągnie Was do słodyczy to warto postawić na takie maleństwa jak batoniki Black Bear Steinzeit-Nahrung! :)

Jest to firma, która produkuje wegańskie batoniki z samych zdrowych smakołyków! To żywność, która łączy w sobie najlepsze składniki i przyprawy, które powinny postawić nas na nogi i dodać energii! W ich ofercie znajdziemy dwa batoniki w ciekawych smakach - morela, figi i konopia oraz czereśnie, nerkowce i migdały. Czyż nie brzmi pysznie? :D

Ja mam dla Was ich recenzje, która ujawni się już w piątek! Kto ciekawy? :) Tymczasem zapraszam na stronkę firmy oraz do zapoznania się z ich sklepem i produktami :)






33 komentarze:

  1. Wiadomo że ocenę dasz dobra bo wtedy dostaniesz za to kasę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka - nie dostaję żadnych pieniędzy.

      Usuń
    2. Anonimie recenzje Natalki zawsze są szczere i prawdziwe - nie ma znaczenia, czy produkt został otrzymany w ramach współpracy, czy nie. Natalka zawsze jest szczera i pisze jeśli coś jej nie smakuje, więc możesz spodziewać się rzetelnej recenzji :)

      Usuń
    3. Nie,za takie rzeczy nie dostaje sie kasy ;)

      Usuń
    4. @Beatko - dziękuję :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem, czy bedzie w nich cos wyrozniajacego w porownaniu z innymi daktylowymi batonami :) Lubie wyszukiwac takie perelki, ktore zachwyca np. ciekawa nuta smakowa czy iloscia orzechow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym na pewno,a w drugim nie ;) Poczekaj do piątku!

      Usuń
  3. Gratuluję świetnej współpracy i paczuszki pyszności :) Nie mogę doczekać się recenzji.. Dobrze widzę jakąś mieszankę wiśni, moreli i nerkowców? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Właśnie o niej napisałam :P

      Usuń
  4. Ale fajne ;) Czekam na ich recenzje,bo to Niemieckie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, niemieckie przysmaki są mega :)

      Usuń
  5. Wszystko wygląda zachęcająco, czekam na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ciekawa! :) Zapowiada się pysznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia szczęśliwego NOWEGO ROKU! Zabieram ze sobą z figą i morelą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i wzajemnie! :)

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa recenzji, bo te produkty brzmią i wyglądają bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dostajesz pieniędzy, ale wszędzie posty sponsorowane. Przyznam, że bloga zawsze czytałam (nie komentowanie to inna sprawa), ale to już zaczyna tak irytować... Ostatnio recenzji jest mniej, niż postwów typu "Zobaczcie co dostałam od tej i tej firmy, ich produkty kupicie tu i tu, recenzje niebawem (albo nigdy...)". To po prostu niszczy tego naprawdę porządnego bloga. Przebolałam "zdrowe" odżywianie, ale to już po prostu męczy. Nic z tym nie zrobisz? Nie możesz wrócić do dawnego stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi czytać takie słowa...szczególnie tą wzmiankę, że ktoś musi ''przeboleć'' zdrowe rzeczy. Czyli mam wrócić do samych słodyczy? Jakoś tego nie widzę, bo teraz rzadko po takie coś sięgam. A co to fragmentu, cytuję ''albo nigdy...'' - sorki, ale zawsze publikuję WSZYSTKIE recenzje produktów, które otrzymałam. Wyjątkiem, kiedy takie się nie pojawiają, to znak że się przedwcześnie popsuły lub mi nie smakowało i firma nie chce negatywnego postu - tyle w temacie ;)

      Usuń
    2. Nie chodziło mi akurat oto, że zdrowe jedzenie jest fuj i be. Po prostu irytuje mnie trochę wciskanie tego vegan wszędzie i mówienie, że jest ono najlepsze. Po prostu do weganizmu podchodzę z dystansem, bo masa węgli nie dla każdego jest najlepsza (zależy od grupy krwi, metabolizmu i wielu innych aspektów), a ty promujesz to jak najbardziej możesz.
      Akurat z tym, że firma nie chce negatywnego posta to nie wiedziałam. Kiedyś gdy z koleżanką miałam parę współpracy (YouTube, Niemcy) i miałam cokolwiek recenzować, to firmy nie miały za wiele do gadania, bo wcześniej zawsze było umówione, że mam wolną rękę. Z ciekawości: co by się stało gdybyś negatywny post zamieściła?

      Usuń
    3. Rozumiem, że nie każdemu to pasuje, ale ja właśnie chcę aby na świecie było więcej osób na diecie roślinnej ;) Jeśli piszę negatywny post to firma opierdziela mnie na poczcie meilowej, a następnie każe usunąć post. Nie mam wolnej ręki.

      Usuń
    4. Natalio przykro mi i szkoda, że nie zawsze możesz napisać prawdę :( Według mnie to nie w porządku ze strony producentów - jeśli oferują Ci lub zgadzają się na współpracę, powinni mieć na względzie, że nie zawsze produkt spełni Twoje oczekiwania i powinni to uszanować - przecież nie wszystko musi wszystkim smakować. Może zastrzeż sobie prawo do rzetelnej recenzji (w napisanie o tym, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań).

      Usuń
    5. Niestety tak bywa :( Ale dobrze, że tylko niektóre firmy to narzucają i potrafią uszanować czyjeś zdanie i opinię. Z drugiej strony nikt nie chciałby czytać negatywnych opinii o swoich wyrobach, bo to zła reklama.

      Usuń
    6. Jeśli nie dostajesz pieniędzy za post, to możesz opublikować negatywną opinię. Taka jest zasada 😊

      Usuń
    7. Nie wyobrażamy sobie aby jakaś firma kazała nam usunąć jakiś post... Zawsze kiedy chcą nawiązać z nami współprace to od razu zaznaczamy, że recenzja będzie szczera i nawet negatywna ukaże się na blogu. Wtedy oczywiście niektóre firmy nagle kontakt urywają :P Ale o to nam właśnie chodzi. Nie chcemy produktów co do których sam producent nie jest pewny :P

      Usuń
    8. Ja teraz też już tak zaznaczam i firmy nie chcą współprac :P Nie lubię kłamstw i nie chcę okłamywać moich czytelników, a więc takie firmy już ignoruję.

      Usuń
    9. Według mnie jeśli firma wprowadza na rynek jakieś produkty to powinna mieć na uwadze to, ze nie każdemu mogą one posmakować. Słowa krytyki powinni "przyjąć na klatę" - być może to oznacza, ze nad produktem trzeba "popracować", udoskonalić go, tak by był smaczniejszy? Negatywna opinia nie musi być Twoja: przecież w internecie na stronach internetowych eko sklepów również można umieszczać swoje opinie o produktach i tam też trafiają się te negatywne. Jeśli one się powtarzają to coś jest na rzeczy - nie można gniewać się o to, że produkt jest nie smaczny (a już zwłaszcza, kiedy samemu zaproponowało się współpracę).
      Tak jak napisałam i napisały Pandki - musisz zastrzegać sobie prawo do rzetelnej recenzji, to, że napiszesz prawdę i dobrze, że to robisz. Mam nadzieję, ze nie będą przydarzały Ci się sytuacje, kiedy firma, będzie mówiła coś o usuwaniu postu. To Twój blog i to Ty decydujesz co na nim publikujesz :)

      Usuń
    10. Wiem, wiem :) Dlatego teraz już nie biorę takich współprac :)

      Usuń
  10. Gratuluję współpracy :) Fajna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie znałam wcześniej tej firmy, ani jej produktów. Pierwsze widzę :) Czekam więc na recenzje! :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym tylko podkreślić że podziwiam weganizm, w polsce ta zabawa jest jeszcze droga, no, stosunkowo do innych krai...

    Ehh dosłownie cię zasypują, szczęściara :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie sa drogie! Trzeba tylko dobrze szukać i czytać gazetki promocyjne :)

      Usuń
  13. Czekam więc na recenzje :) Fajnie, że widzisz pozytywne zmiany dzięki diecie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.