wtorek, 13 grudnia 2016

Eko żelki winne wegańskie OKOWITAL

Nigdy nie byłam wielką miłośniczką żelek, ale na diecie roślinne jakoś bardziej zaczęły mnie interesować ich zamienniki. Na rynku pojawia się ich coraz więcej, ale ja nadal nie mogę znaleźć swojego ideału - takiego mlecznego al'a pianka ;) Moimi ulubionymi żelkami z dzieciństwa były takie mleczne myszki z żelkowym ogonkiem i to właśnie do nich czasami chciałabym wrócić...cóż może powstaną takie wegańskie? ;)

Dziś może nie żelki myszki, ale za to żelki winne! Brzmi intrygująco? Dla mnie bardzo! Od razu gdy dostałam je przy okazji tej współpracy (klik) wiedziałam, że właśnie od nich zacznę :) Zapraszam!


Skład:



Wygląd i smak: Opakowanie od razu skojarzyło mi się z czasami przedszkola, kiedy to pani po zjedzonym podwieczorku niejadkom zawsze dawała nagrodę w postaci owocowych landrynek. Ja do tych niejadków właśnie się zaliczałam i doskonale pamiętam owocowo-pudrowy smak tych przekąsek. One właśnie miały takie proste, kolorowe i sympatyczne opakowanie jak te żelki :) 

Winne żelki? Czy one będą smakować...winem?! Ależ skąd! Nie macie się czego obawiać, bo żelki nie są o smaku wina, a soczystych owoców. W środku znajdziemy żelki ananasowe, cytrynowe, pomarańczowe, malinowe, jabłkowe i o smaku czarnej porzeczki. Po otwarciu tak też właśnie pachną, miksem owoców, a nie jakimś tanim winem ;) Ich kształty są śmieszne z uroczymi literkami lub napisami. A jak ich smak? Powiem Wam, że mega się zaskoczyłam! Żelki okazały się bardzo soczyste, nieprzesłodzone, lekko kwaśne i o fajnej konsystencji. Przyjemnie się je żuło, a sok, który z nich się wydobywał był bardzo owocowy :) Co prawda nie były one jakimkolwiek sokiem nadziane, ale podczas jedzenia taki ciekawy smak soku owocowego właśnie się wydobywał. Nie est to może mój ideał żelków, ale jeżeli ktoś szuka zdrowego zamiennika do Haribo czy innych żelków, to te będą idealne! Polecam :)


Podsumowując:
8/10
Cena - niestety nie wiem - dostępne w sklepach ekologicznych
Czy kupię ponownie? - Być może

18 komentarzy:

  1. Fajowy wygląd. Nasycenie kolorów też fajne. Spróbuję, jak tylko dostanę. Przyda się jakaś odskocznia w eko/ bio/ fit słodyczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami taka odmiana jest fajna. Ja na przykład sięgam po takie wege żelki gdy nie mam ochoty na raw batony ;)

      Usuń
  2. Ciekawe :) Też nigdy nie byłam fanką żelek, ale wszystkie wegańskie odpowiedniki wydają mi się smaczniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę powiedzieć, że nigdy ne lubiłam żelek - to nie moje smaki ;)Z tej firmy jadłam jakieś małe i zgadzam się z tym sokiem ale szału i tak nie ma... to chyba trzeba lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie rzeczy trzeba lubić :)

      Usuń
  4. Kimiko-hejterka przylazła. :D Nie lubię żelek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do fanow zelkow sie nie zaliczam i tak pozostanie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam żelki i mogłam je jeść w ogromnych ilościach. Obecnie jem je raz na ruski rok, a ulubione to oczywiście słynne misie Haribo. :D Spróbowałabym wegańskich z ciekawości i próby wyłapania różnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to misi Haribo nie cierpiałam :P

      Usuń
  7. Jeszcze pare lat temu nie lubiłam żelek, od kiedy nie jem miesa uwielbiam.... :D U nas bez żelatyny, organiczne i nawet bez cukru można kupić w M&S i w każdym wiekszym sklepie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za żelkami jakoś specjalnie nie przepadam. Czasem się na nie skuszę, ale nieczęsto. Jeśli już to lubię takie wytaplane w kwasku cytrynowym ;)
    Chyba się nie skuszę, bo jak już mam jeść coś słodkiego to wolę wybrać raczej czekoladę.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadamy szczególnie za zelkami ale wegańskie mają inną taką fajną strukturę, która nam akurat pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe :) Nie jem co prawda żelek zbyt często, ale fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żelki są mi obojętne ale akurat poczułam ochotę na misie Haribo. Szlag.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.