niedziela, 4 grudnia 2016

Haul zakupowy 17

Witajcie kochani! Dziś przygotowałam dla Was post z moimi zakupami :) Robiłam je już dość dawno, chyba z 2 tygodnie temu, ale wiem, że większość z tych rzeczy można dostać teraz z łatwością w promocjach :) Dodatkowo dołączę tu też moje zakupy z Anglii, które zrobiła specjalnie dla mnie moja kochana mamusia :* Wzięła moje oszczędności i z listą uważnie rozglądała się po angielskich sklepach - dziękuję jej!

Ja swoje zakupy oczywiście pokazuję tylko z takimi rzeczami ''nietypowymi'' lub nowościami, bo uznałam, że nie ma sensu wstawiać mojej tony owoców i warzyw :) Zakupy, które zaraz zobaczycie, poczyniłam w Lidlu, Kauflandzie, Biedronce i właśnie w Anglii, bodajże w jakimś ekologicznym sklepie.

Ciekawi? Zapraszam!


Misz-masz łowów z Lidla i Kauflandu! Z Lidla są tutaj 2 sałatki bulgur z hummusem. Niestety wycofano moją ukochaną z mango i curry, a zastąpioną ją tą nie wegańską z serem feta. Już ją jadłam i powiem Wam, że tamtej nie dorasta nawet do pięt! Nie wiem co ich wzięło na tą zmianę...już mogli tą pomidorową wymienić, bo w sumie obie smakują tak samo tylko tamta ma fetę...szkoda :(
Dodatkowo tata kupił mi 3 sałatki z firmy Pan Pomidor&Co. Powiem Wam, że są GENIALNE! Ale strasznie drogie. Bez promocji 6,99 zł za maluteńki pojemnik. Na szczęście udało się dorwać na promocji za 2,99. Jedna z nich pojawi się na blogu :) W Kauflandzie kupiłam duże wędzone tofu, które jest super zapakowane i podobno pyszne! Ceny nie pamiętam, ale chyba 6,99 zł. Według mnie bardzo się opłaca, bo jest duże i praktyczne. Dodatkowo kupiłam 2 hummusy Lisner na spróbowanie, zobaczymy jakie będą, bo akurat promocja 1,99 zł skusiła. Żałuję tylko, że nie było wersji czosnkowej :( W Biedronce susiłam się tylko na 3 sałatki z hummusem ;) Bardzo lubię zabierać je do szkoły. Niestety jedną z nich musiałam wyrzucić, bo gdy chowałam zakupy do lodówki okazało się, że w środku jest ogromna pleśń! :(


Tutaj natomiast moje ostatnie uzależnienie! Te wafle kukurydziane są po prostu fenomenalne i potrafię zjeść paczkę na raz ;) Kupuje je w Lidlu po 2,29 zł. Dodatkowo jest tutaj nowa, świąteczna RS, którą  również można dostać w Lidlu! Tatuś mi ją kupił, a więc ceny nie znam.


Tutaj natomiast zakupy z Anglii ;) Mamie udało się tylko kupić wegańskie batoniki, ale ja akurat z tego faktu bardzo się cieszę! Zajadam się nimi codziennie, a więc nigdy dość. Udało się mamie upolować Trek Bar'y w 3 smakach - orzechowy (recenzja), z owocami jagodowymi i z kakao.
Dodatkowo są tutaj Nakd Bar'y w smakach : piernik, rabarbar i krem, chlebek bananowy, truskawka z chrupkami (recenzja) i pekan pie (recenzja). Dodatkowo udało się jej znaleźć jeszcze 2 batoniki innej firmy, której wcześniej nie znałam :) Oby były dobre! Za całość zapłaciłam około 12 funtów.


Miłej niedzieli!

23 komentarze:

  1. Super zakupy, Kochana. :) Same zdrowe i smakowite jedzonko. Fajnie, że dbasz o siebie i pokazujesz, że można się żywić tak pysznie i vege. Twoje jedzenie jest nieraz moją inspiracją w kuchni, gdyż w rodzinie jestem jedyną wegetarianka i często przez to jestem zdana na siebie z przygotowaniem wszystkich posiłków. 😉 Co do firmy Pan Pomidor&Co.to muszę przyznać, że bardzo lubię ich zupy. Pana Brokuła, Panią Dynie lub Panią Soczewice mogłabym jeść codziennie. :) Sałatek nie próbowałam, ale widziałam parę razy w sklepie i widzę, że jest to do nadrobienia. Dzięki za polecenie! :* Mam nadzieję, że u Ciebie w szkole wszystko jest dobrze i dajesz radę na 6 z plusem. Pamiętaj, aby się nie martwić za bardzo, bo to tylko nakręca i powoduje, że jeszcze trudniej jest się dobrze nauczyć. Wierzę w Twoje możliwości i sumienność, Kochana. Dasz radę i się nigdy nie poddawaj! :*
    Buziaki przesyłam i życzę udanej niedzieli! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w szkole znów pojawiają się problemy...z matmą. Niby chodzę na korepetycje raz w tygodniu, ale to i tak nic nie daje. Mam same jedynki i będe miała zagrożenie na półrocze. Nie wiem jak mam sobie z tym przedmiotem dać radę...wymiękam :'(

      Ale dziękuję ślicznie za miłe słowa! Trzymaj się, buziaki :*

      Usuń
  2. z tych wafli poza prowansalskimi to uwielbiam te z pieprzem i oregano z bazylia a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z oregano, a najmniej te z pieprzem ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten cykl i cieszę się, że go kontynuujesz ;)
    Te dania z kaszą j Pan Pomidor&Co. uż od 2 tygodni są w moim Lidlu - nie kupowałam ze względu na zbyt dużą ilosć soli ;/ szkoda,że mają jej tak dużo ;/ Cena rzeczywiście również wysoka - według mnie powinny kosztować te 2,99zł a nie prawie 7zł - więcej osób by je kupowało ;)

    Świetny zapas batoników ;)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) To prawda, te sałatki powinny być tańsze! :( A o sól nie masz się co obawiać, bo ja nic nie czułam :)

      Usuń
  4. Właśnie ja tez ubolewam,bo moj ulubiony Lidlowy Bułgarii to był ten z mango i curry :(
    A Kauflanda u siebie nie mam,wiec tez ubolewam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam ten hummus Lisnera (z suszonymi pomidorami) i był MEGA! Nie mam zbyt dużego doświadczenia z kupnymi hummusami, ale ten był chyba najsmaczniejszy z tych, które jadłam :) Ale cena troszkę spora. Ponoć hummusy w Biedrze też produkuje Lisner. Ciekawe, czy smak będzie taki sam :)

    Zakupy z Anglii są świetne :D Ale bym spałaszowała piernikowego Nakd Bara! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te z Biedronki robi Perla, moja ulubiona firma :)

      Usuń
  6. Wszystkie zakupy świetnie, ale te z Anglii podobają mi się najbardziej - wiadomo, czego nie ma w Polsce to bardziej się podoba :D
    Większość produktów z Lidla kupuję i ja, a tych wafli jeszcze tam nie widziałam - muszę się rozejrzeć dokładniej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności dorwałaś :) Również bardzo lubię te wafle i kupuję właśnie w Lidlu :P A batony - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym bardzo spróbować batonów nakd <3

    OdpowiedzUsuń
  9. My te wafle też możemy jeść tonami :D chyba te z konopiom i amarantusem są naszymi ulubionymi :D czekolada RS dobra ale zamiast cukrowych grudek wolałybyśmy orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nakd są w E. Lecrelc, a Trek w Stokrotce :)

    Co do wafli to się zgadzam - są najlepsze <3 ryżowych nie cierpię, a kukurydziane to zupełnie inna bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypasione zakupy! Ja również obkupiłam się w wafle kukurydziane, które uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu spróbować tych sałatek bulglur z lidla :) Czekam więc na recenzje hummusów lisnera bo waham się nad ich zakupem! No i mojego kochane wafle <3 ile batoników *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam te wafle :D Te sałatki Pan Pomidor są ciekawe, muszę ich u siebie poszukać. A Nakd jestem oczarowana, bo ostatnio próbowałam kilku smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny haul :) jestem wielką fanką wafli ryżowych od Good Food.
    Widzę, że masz super zapasy zdrowych batoników. Chciałabym mieć tyle w zanadrzu. Ale pysznie się zapowiadają :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.