czwartek, 15 grudnia 2016

Ichoc Milkless - wegańska czekolada mleczna

Na diecie wegańskiej na pewno brakowałoby mi mlecznej czekolady. Owszem, uwielbiam tą gorzką z wysoką zawartością kakao, ale czasami po prostu mam taką chcicę na coś mlecznego, kremowego i rozpływającego się w ustach, że mała głowa! Jeśli chodzi o mnie, to nie jestem jeszcze weganką, ale na swojej diecie roślinnej, wegetariańskiej staram się unikać mleka, co za tym idzie, czekolad mlecznych też :)

Na całe szczęście są takie czekolady mleczne, które nie mają w sobie ani grama produktów odzwierzęcych. Da się? Da! A taką tabliczkę właśnie serwuje nam Ichoc ;) Zapraszam do czytania!


Skład:



Wygląd i smak:
Czekolada jest dosyć mała, bo waży jedyne 80 gram, ale przynajmniej są mniejsze wyrzuty sumienia, gdy przez przypadek zje się całą na raz ;) Opakowanie jest bardzo ładne, kartonowe i wykonane z pomysłem. Niebieski kolor jest bardzo przyjemny, jeden z moich ulubionych, a więc ta tabliczka była jedną z tych, które spodobały mi się najbardziej :) Dodatkowo te serduszka z roztopionej czekolady wydawały mi się tak urocze, że moje wyobrażenia o smaku tej czekolady były tak boskie, że ślina sama napływała mi do gardła :D Szybko rozpakowałam czekoladowy wyrób i nie zawiodłam się, bo już prze folię zapach był obłędny! Bardzo mleczny i wręcz identyczny jak w przypadku Milki ;) Kosteczki bardzo cienkie, twarde, ale to chyba już znak rozpoznawczy czekolad od Ichoc. Szybko połamałam ją na w miarę równe kostki (a jest to trudne, bo niestety czekolada jest strasznie twarda) i zabrałam się do testów smakowych. Wrażenia? Mega pozytywne! Powiem Wam, że czekolada smakuje wręcz IDENTYCZNIE jak mleczna Milka. Jest słodka, lekko kremowa, a jedyne co ją różni od wyrobu fioletowej krowy to to, że jest cholernie twarda i nie rozpuszcza się w ustach. To raczej słodycz stworzony do gryzienia, a rozpuszcza się dopiero pod wpływem dość wysokiej temperatury np:. w miseczce ciepłej owsianki. Pyszna sprawa i nie do rozpoznania, że wegańska! Polecam, bo nawet moja rodzinka się nabrała ;)


Podsumowując:
9/10
Czy kupię ponownie? - Tak

16 komentarzy:

  1. Tego smaku nie jadłam, ale 2 inne (chyba karmelowa i orzechowa) bardzo mi smakowały, więc wierzę, że i ta była pyszna - na pewno tak wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wegańska mleczna czekolada.. brzmi jak paradoks ale fajnie, że powstają tego typu produkty dla wegan. Czekolady z tej firmy nie jadłam, nie widziałam też na oczy ale wiem, że mleczna to z pewnością nie jest tabliczka dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym spróbować wszystkich czekolad marki ichoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O maaaatko, chcę ją nawet jeżeli zwykła mleczna bez dodatków to dla mnie nuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce. Super, że produkują wegańskie czekolady. Nie są tanie, ale z chęcią bym się skusiła, bo zewsząd napływają o nich informacje, a ja ich nie znam :(
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić! Cena tutaj akurat wynagradzana jest smakiem.

      Usuń
  6. Ja nie cierpię wegańskich czekolad właśnie przez to, że nie rozpuszczają się jak trzeba, aczkolwiek ostatnio jadłam sojowe Zottery i... Naprawdę polecam, warto się za nimi rozejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama się nie skuszę, ale bardzo się cieszę, że weganie nie muszą rezygnować z ulubionego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po bardzo długiej przerwie spróbowałam czekolady kokosowej od Surovital i była pyszna, polecam :D Teraz się czaję na wersję białą, bo pewnie jest równie cudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat biała nie zachwyca ;)

      Usuń
    2. Ja tak samo po bardzo długiej (kilku miesięcznej) przerwie spróbowałam czekolady Surovital ale klasycznej gorzkiej ale byłam zawiedziona :(

      Usuń
  9. Ostatnio jadłyśmy taką jedna wegańską czekoladę i mocno się rozczarowałyśmy :/ Ta jednak zapowiada się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, ze ta wersja bardziej im się udała niż wodnista "biała"

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.