sobota, 3 grudnia 2016

Krótki Skład

W obecnych czasach nie łatwo o produkty z krótkimi i zdrowymi składami. W popularnych marketach trzeba się nieźle naszukać i bacznie obserwować różne gazetki tematyczne oraz nowości. Rzeczy, które powinny być zdrowe i dobre dla nas, często okazują się zgubne i pełne niepotrzebnych składników! Czemu? Odpowiedź jest jedna - liczy się niska cena...i to wszystko kosztem naszego zdrowia, niestety.

Jednak ja zawsze wychodzę z założenia, że lepiej zjeść coś rzadziej i drożej, niż tanio, beznadziejnie i często :) Mam nadzieję, że nie tylko ja mam takie podejście? ;)
Trzeba dbać o to co trafia do naszego brzucha i nie oszczędzać na nim! Przecież nasz żołądek to nie kosz na śmieci aby wcinać byle co.

Na szczęście są jeszcze takie firmy, które potrafią zadbać o nasze wymagania co do zdrowego jedzonka. Taką firmą jest Krótki Skład! Jest to firemka, która zajmuje się produkcją słodkości home made czyli wykonaną ręcznie z naturalnych składników. W ich wyrobach nie znajdziecie zbędnej chemii, a dodatkowo ich batoniki są wegańskie!

Testować dla Was będę te oto słodkości :)


Nie dość, że wyglądają bosko to i mają genialne, polskie nazwy! Takie smakołyki to a rozumiem :) 


Mam nadzieję, że nie możecie doczekać się recenzji! Pierwsze 2 batoniki pojawią się już w poniedziałek :) Czekajcie!




16 komentarzy:

  1. Wiedziałam :D Znam te batoniki z widzenia ale nie jadłam. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, pierwszy raz słyszę o tej marce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Wał Chrobrego, bo chyba jako jedyny nie ma daktyli w składzie. To duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie za 2 tygodnie ;) Bez daktyli est też Portowiec.

      Usuń
  4. Zapowiadają się pysznie - czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nazwy są po prostu genialne :D Jesteśmy ciekawe testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie mogę doczekać, bo to moje Szczecińskie batony! Ba, w ,,Portowcu" to ja nawet mieszkam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Może skusisz się na ich zakup? :)

      Usuń
  7. Pewnie, że nie mogę się doczekać ;) A co do drugiego akapitu to podpisuję się! Mam dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Im więcej takiego podejścia tym lepiej :)

      Usuń
  8. "Wał Chrobrego" - no nie mogę, co za nazwa. Ktoś miał wenę, gdy to wymyślał. A same batony ciekawe. No i skład krótki :D Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.