czwartek, 22 grudnia 2016

Masło orzechowe kokosowe NutVit

Wczoraj w klasie miałam Wigilię klasową, a więc od dziś oficjalnie mam wolne :) Oczywiście to ''wolne'' ciężko nazwać chwilami leniuchowania, bo czeka mnie ogrom pracy! Tato dziś stwierdził, że ubieramy choinkę, a więc będzie dużo zabawy :) Mam nadzieję, że uda nam się ładną zakupić na ryneczku. A u Was jak? Choinka ubrana? Prezenty zakupione? Wszystko dopięte na ostatni guzik? :)

Jednak jeśli jeszcze nie udało Wam się kupić prezentów, albo dla jakiejś osoby brakuje Wam jeszcze czegoś, to mam dla Was pomysł na prezent idealny! Mało orzechowe? Z kokosem? Zapraszam do czytania!

Jeśli jednak kokos nie jest w Waszych klimatach to może postawicie na wersję proteinową (klik), chrupiącą (klik) lub sezamową (klik) :)


Skład:



Wygląd i smak: Słoiczek tego masła, tak samo jak jego poprzednicy, wykonane jest z plastiku. Z jednej strony fajny pomysł, bo nie ma opcji aby się stłukł, ale z drugiej nie wykorzystamy go np:. do wypieczenia owsianki w nim gdy na dnie pozostaną smakowite resztki :) No co kto woli. Mi w sumie to obojętne, bo liczy się zawartość! Tutaj dodatkowo słoik ma świetnie dobrane kolory, bo błękitny/niebieski zawsze kojarzy się z tropikalnymi smakami i kokosem :)

Po otwarciu, pierwsze co czuć to kokos. Maaaaaasa kokosu i to przyjemnego, soczystego i lekko słonego. Ja kocham kokos, a jeszcze obecność sporej ilości wiórków kokosowych w masie była kusząca i doprowadzająca do ślinotoku. Nigdy wcześniej nie jadłam masła orzechowego z dodatkiem kokosu, a więc szybko chwyciłam za łyżeczkę i zaczęłam degustację.

Efekty? Same pozytywne! Masełko ma super konsystencję, taką lekko ciągnącą niczym krówki mordoklejki. Smak jest obłędny, bo nasiąknięty prażonym kokosem i słonymi fistaszkami. Słodycz kokosa i naturalna nuta fistaszków to combo wyśmienite! Wiórki  fajnie chrupią podczas jedzenia, co dodatkowo jest plusem. To masełko jest stworzone dla miłośników kokosowych smaków, bo to jednak on dominuje nad całością. Ja się zakochałam i chętnie wrócę do tego połączenia :)
Polecam!


Podsumowując:
11/10!
Czy kupię ponownie? - Tak!

24 komentarze:

  1. Gdyby to było masełko z innych orzechów, to bym się skusiła. Arachidy rosną na przemian na tych samych polach co bawełna, na którą idzie ok. 20% światowych pestycydów. Ostatnio sama zrobiłam swoje masełko z migdałów i może nie było jakieś super kremowe, ale było fantastyczne w smaku :) A choinka u mnie już od 3 grudnia stoi, tylko prezenty jeszcze nie spakowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię z wszystkich orzechów :) Nie trzeba popadać w paranoję z tym unikaniem pestycydów, bo szczerze mówiąc one są teraz wszędzie ;)

      Usuń
  2. Brzmi świetnie :))
    Co do przygotowań do Świąt to ciągle jestem w lesie, zwłaszcza z prezentami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko u mnie tak :(

      Usuń
  3. Cieszę się, ze w końcu masz wolne... może i jest praca związana z przygotowaniami ale to jest ich nieodłączna część i moze dzieki temu poczujesz ich Magię ;) W moim domu choinkę zawsze ubieramy w Wigilię - dzisiaj będę piec ciasta a trzeba jeszcze ulepić pierogi... praca jest :)

    Masełko wygląda przepysznie i wierzę, że takie jest. Nie przepadam za kokosem ale takie masło na pewno smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zjadłabym Twoje ciasta i pierogi! :D
      Jeśli nie przepadasz za kokosem to lepiej nie sięgaj po nie ;)

      Usuń
    2. Zapraszam do siebie na Święta lub po Świętach :)

      Z kokosem jest u mnie różnie - niby nie przepadam, ale niektóre produkty z jego dodatkiem mi smakują :) Kiedyś jadłam masło orzechowe Primavika z kokosem i było ok tylko, że za słodkie ;P

      Usuń
    3. Wierz mi, przyjechałabym gdybym mogła!

      Usuń
  4. Podoba mi się to, co czytam i widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadlabym :D Zdecydowanie świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadlam w Australii jedno maslo orzechowe z kokosem, ale orzeszki zdominowaly smak kokosa i go nie czulam :( A to na pewno by mi smakowalo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zapowiada się genialnie, ten skład! Musze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie połączenie idealne. Dwa smaki, które wielbię - orzechy i kokos. Jak dla mnie kokosowości mogłoby być nawet ciut więcej.
    Skład jest super, wielki plus :) Wiem już, że to masło musi być moje.
    Pozdrowionka przedświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zakupu :)

      Usuń
  9. Spróbowałabym z ciekawości;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulalala to miałam nosa i kupiłam je podczas ostatniego dnia darmowej dostawy :)) teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać degustacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie Ci smakowało :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę wolnego, ja jeszcze jutro do pracy. Dobrze, że Wigilia przypada w sobotę i mam wolne.
    To masło mi się podoba, skład jest jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mam też jutro leci do pracy, ale na szczęście Wigilia wolna :)

      Usuń
  12. Ja dziś upiekłam ciasta, a jutro czekają mnie pierogi, farsz do ryby, ogólnie najwięcej pracy będzie jutro :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie przepadałyśmy za klasowymi Wigiliami :-D całe szczęście na studiach tego nie ma :-D
    Orzechy i kokos czy może coś tutaj nie smakować?;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokos to zdecydowanie moje smaki, więc przypadłby mi do gustu na pewno :) Bardzo mnie skusiłaś tą recenzją :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.