piątek, 20 stycznia 2017

Czekolada Neo Bellarom

Teraz prawie praktycznie nie sięgam po czekolady, bo źle reaguje na nie mój organizm i ogólnie nie mam na nie szczególnej ochoty. Nie wiem co mi się odmieniło, ale mam nadzieję, że to szybko minie, bo pojawiły się smaki, które chcę natychmiast spróbować :D Moim założeniem już od dawna było spróbowanie i opisanie kilku smaków czekolad marki Bellarom, ale zawsze coś wypada i nie mam okazji zrobić im zdjęć lub po prostu ich nie kupuję. Na szczęście w przypadku tej czekolady było inaczej, bo cała przypadła mnie! Zdradzę Wam, że zniknęła w eden dzień i to nie bez powodu...zapraszam do czytania! ;)


Skład:



Wygląd i smak: Czekolada ta stanowiła spełnienie moich czekoladowych marzeń, bo zawierała w sobie ciasteczka na wzór Oreo, ale bez tego paskudnego kremu! Kocham Milkę Oreo, ale tam jest krem i nie do końca jest idealna, jak dla mnie. Tutaj jednak problemu kremu nie ma i dostajemy czystą tabliczkę z samymi, boskimi herbatnikami! Czekolada może nie wygląda, ale jest bardzo duża. Waży 200 gramów, a jej kostki są grube, ciężkie i ooogromne ;) Inne marki się chowają, bo ta jest dla mnie, pod względem kostek, najlepsza na świecie! Jest się w co wgryźć ;) Jak zapewnia nas producent, czekolada jest śmietankowa i faktycznie tak było :) Już po samym zapachu mogłam wywnioskować, że to nie będzie typowo mleczna i nuda czekolada. Ponad to była zapakowana w piękny papierek, a nie badziewne sreberko - jupi! Smak? Niesamowity i uzależniający. Już po jednym gryzie wiedziałam, że to będzie moja ulubiona czekolada. Kremowa, aksamitna i błogo rozpływająca się w ustach...a zaraz po tym chrupiące kawałeczki herbatników Neo czy tam Oreo ;) Bajka! Myślę, że to jedna z lepszych czekolad jakie jadłam i z czystym sumieniem mogę ją polecić! To cos dla fanów mleczno-śmietankowych smaków :)


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok. 6-7 zł Lidl
Cy kupię ponownie? - Ooo tak!

25 komentarzy:

  1. Czy one sa w stałej ofercie sprzedaży? Orientujesz sie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od wielkości sklepu :)

      Usuń
  2. Z czekoladą u mnie jest tak samo. W ogóle mnie do niej nie ciągnie i to od bardzo długiego czasu :P Moja mama mówi, ze to dziwne bo zimą chce się czekolady, kakao i tego typu produktów. Nigdy nie zjadałam czekolady w ogromnych ilościach, więc wątpie by mi się przejadła :P Może po prostu nasz organizm woli inne "źródła słodkości" a nie czekoladę ;P Trzeba czekać - może ochota wróci :P

    Recenzowaną tabliczkę, kiedyś widziałam w swoim Lidlu, czytałam również recenzje na jej temat, ale specjalnie mnie nie interesuje bo to mleczna czekolada ;P Ja pozostaje wierna ciemnym tabliczkom, ale cieszę się, że Tobie smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba złapałyśmy wirusa antyczekoladowego XD Mam nadzieję, że nam minie, bo dobra czekolada przecież jest bardzo zdrowa! Dla ducha i dla ciała :)

      Usuń
    2. Wirus?? U mnie to już chyba choroba i to przewlekła bo ciągnie się od kilku miesięcy :P Trzeba odstawić kakao i surowe batoniki z jego dodatkiem, które jem, kiedy mam ochotę na coś słodkiego bo chyba przedawkowałam ;P XD
      Masz rację - jest zdrowa i do tego smaczna ;) Można jeść przez okrągły rok ;)

      Usuń
    3. Haha, ja zajadam dużo raw batoników i to też może być przyczyna wstrętu do czekolady :D

      Usuń
    4. Batoniki też słodkie :D Kiedy mam ochotę na coś słodkiego to też po nie sięgam :)

      Usuń
  3. Jadłam,przepyszna!W ogóle kocham te czekolady XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie by pewnie nie zachwyciła, ale czuję, że to smaki mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jej sprezentujesz? :)

      Usuń
    2. Raczej nie, bo ma 3 szerokie szuflady słodyczy (poopisywane terminami ważności), więc z kolejnej chyba tak bardzo by się nie ucieszyła :D Ale jak wyje zapasy to może ;)

      Usuń
  5. Jak z Oreo to biorę w ciemno. Choć przyznam się, że póki co ograniczam słodycze i idzie mi to nie najgorzej, więc jestem z siebie trochę dumna :D
    Pozdrowionka serdeczne i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam do kremu nic nie mam ale i tak wolę hertbatniczki :D właśnie dziś wybieram się do lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie czekoladę, a ta wygląda smakowicie. Pyszna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ocenie się nie dziwię, popieram ją w 100%. Jedna z lepszych tańszych czekolad. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nawet zwykła mleczna jest super :)

      Usuń
  9. O proszę! Nie spodziewałam się. Ale w lidlu wszystko dobre :D (mam jakiś sentyment do tego sklepu xd). Przy najbliższej okazji z chęcią po nią sięgnę, bo jak na razie,to kończę te zapasy, ktore mam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten sklep i chyba jest moi ulubionym :D

      Usuń
  10. Zgadzam się, rewelacyjna czekolada (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten białawy nalot nie jest zbyt zachęcający :P
    Muszę spróbować - lubię, gdy w czekoladzie czuć właśnie taką kremowość mleka (śmietankowość?), a dodatek chrupaczy jest dodatkowym atutem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały nalot przez to jak była przechowywana :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.