piątek, 6 stycznia 2017

Dżem gruszkowy 100% Łowicz

Kolejny dzień i kolejny raz nie dojechałam do szkoły - masakra! Wsiadłam w tramwaj, skasowałam bilet, przejechałam 4 przystanki, zmarzłam niemiłosiernie, a tutaj motorniczy każe wysiadać, bo aż 4 tramwaje stały i blokowały drogę...kocham moje miasto :P Dobrze, że już dziś jest wolne i nie będę musiała martwić się o dojazdy. Już niestety mam obawy co do poniedziałku! Oby sytuacja była inna :(

Moim ulubionym dżemem zdecydowanie jest ten wiśniowy, ale lubię nowości i często sięgam po inne smaki. Jakiś czas temu w Biedronce, moim oczom ukazał się taki oto samotny słoiczek limitowanego smaku. Był w koszu z przecenami i aż szkoda było mi go nie wziąć :) Czy się opłacało? Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Słoiczek typowy dla dżemów 100% od Łowicza. Bardzo ładny, zgrabny, ale mały i  wąski. Dżem miał przyjemny kolor, taki karmelowy i widoczne gołym okiem kosteczki gruszek - tak, tak, przez słoiczek! :) Po otwarciu nie zawiodłam się, bo zapach był cudowny. Intensywny, słodki i jakby lekko waniliowy? Sama nie wiem, ale podchodził mi on pod miks gruszki z wanilią, pycha :)
Nie mogłam doczekać się skosztowania tego dżemu po przyjemnych doznaniach zapachowych, a więc szarpnęłam za łyżeczkę i prosto ze słoika zaczęłam testowanie. Efekty? POEZJA! Serio, jeden z lepszych dżemów akie jadłam ;) Nie był przesadnie słodki, mocno owocowy i zawierał masę kawałków owoców. Całe kosteczki! Pyszna sprawa, a szczególnie jako dodatek do miseczkowego śniadania :) Jeśli kiedyś natkniecie się na ten smak to gorąco polecam! Szczególnie osobom, którym zwykłe dżemy smakują samym cukrem.


Podsumowując:
10/10
Cena - ok. 4 zł Biedronka
Czy kupie ponownie? - Tak

35 komentarzy:

  1. "Uroki" zimy. Dziwię sie, że w taką zawieję i mróz nie odwołali Wam zajęć - przecież na drodze może dojść do jakiegoś wypadku (oby nie) :( Mam nadzieję, że pogoda się uspokoi - na razie nie jest zby wesoło ;/
    Życzę Tobie abyś przez te kilka dni wolnego nabrała siły i poczuła (nawet przez chwilkę), że masz wolne ;)

    Konfitue gruszkowa kiedyś robiła moja mama, ale z rodzeństwem za nią nie przepadaliśmy ;P Z drugiej strony to zalezy od upodobań - np. ja nigdy nie lubiłam gruszek :)Dobrze, ze na rynku można spotkać takie dżemy, które są smaczne - nie każdy ma możliwość samemu przygotować dżem i wtedy takie słoiczki są przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były wypadki i to nie jeden, ale na szczęście mnie ominęły. Szyny po prostu popękały od zimna i musieli spawać oraz zatrzymać tramwaje :/ Oby w poniedziałek było inaczej.

      Ja za to gruszki uwielbiam!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nikomu nic poważnego się nie stało :( Od poniedziałku nadają poprawę pogody i oby sie to sprawdziło....

      Mój tato również ;)

      Usuń
  2. Kupie jak tylko zobaczę,bo kocham gruszki!A apropos Paleo batona sie nie wypowiedziałam więcej,bo to byki dawno i nie do końca pamietam-ale raczej miło go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mamy podobne upodobania smakowe :)

      Usuń
  3. Nie widzialam go, ale jest baaardzo kuszacy!

    Ponoc od poniedzialku ma byc lepiej - oby, bo takie wahania temperatury i paraliz miasta nie sa fajne :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdecydowaną maniaczką gruszkowych smaków :) Po prostu uwielbiam. Jak to się stało, że po dziś dzień nigdy nie jadłam gruszkowego dżemu? Nie ładnie! Koniecznie trzeba czym prędzej nadrobić te zaległości :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruszka z wanilią brzmi super. W ogóle to chyba nigdy nie jadłam dżemu gruszkowego! Szkoda, że nie ma mniejszych słoiczów, bo taki niestety do niczego mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest przecież malutkie! A i stać może spokojnie 2 tygodnie.

      Usuń
    2. 2 tygodnie... :) U mnie ketchup stoi od ponad dwóch lat, więc o czym Ty mi piszesz? :P

      Usuń
  6. Przez fakt, że mamy domowe dżemy w ogóle nie patrzymy na te kupne w markecie a szkoda, bo widzimy, że Łowicz ma naprawdę wiele ciekawych wersji 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jednej strony zazdroszczę, a z drugiej nie, minusowych temperatur. U mnie jak na razie było -2 w dzień. Dawno nie widziałam dżemu gruszkowego, no i też nie kupuję sklepowych, bo sama robię, ale nawet z czystej ciekawości będąc w Polsce wypróbuję go do naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w dzień -12 stopni także różnica jest ;) Brrry!
      Ja niestety nie mam warunków do robienia domowych przetworów.

      Usuń
  8. Pierwsze widzę gruszkowy smak! Na pewno gdybym zobaczyła go w sklepie to bym kupiła, teraz już wiem, że warto :) Mój ulubiony smak do tej pory to zdecydowanie truskawkowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupowałam jeszcze tych dżemów, choć widziałam już wiele ich smaków. Po prostu mam zapas swoich;) Ale skład maja bardzo zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich dżemy! Nie znam na rynku lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nie jadłam dżemu gruszkowego i jakoś nie ciągnie mnie do spróbowania. Choć jak nie był przesadnie słodki to być może by mi smakował...
    A ta zima to faktycznie masakra, pociągi też ciężko ją znoszą i wolniej jeżdżą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nóż, może by Ci posmakował ;)

      Usuń
  12. No to miałaś przygody... Ja te dżemy 100% z Łowicza bardzo lubię i zawsze robię zapasy pomarańczowego, bo to mój ulubiony :D Figowy też jest super. Cieszę się, że są w ofercie marki, bo innych słodzonych cukrem nie kupuję (jestem właśnie jedną z tych osób, o których piszesz :D). Za gruszkami nie przepadam, ale może zasmakowałaby mi jednak ta wersja. Miałaś chyba farta, Że udało Ci się go kupić. Ja w Biedronce upolowałam ostatnio figowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figowy też bardzo lubię! Nawet pisałam o nim recenzję ;) A pomarańczowego unikam, bo nie lubie tego smaku.

      Usuń
  13. Wygląda zachęcająco :) mam pytanie do innego produktu bo widziałam parę razy że z niego korzystasz :) czy nadal w sprzedaży jest ketchup że stewia Kotlin? :) Kupujesz go nadal, bo ostatnio nie mogę go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kilka sztuk w zapasie chyba w październiku i od tej pory nie rozglądałam się za nimi w sklepach, ale myślę, że powinny być w sprzedaży :) Są na stronie producenta.

      Usuń
  14. Interesujące, generalnie lubię swojskie dżemy ale z braku czasu na ich przygotowanie sięgam czasem po kupne 100%

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesto zaopatrzam sie w PL w dzemy Lowicza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gruszkowy zrobili? O rany! Łowicz ma ostatnio u mnie ogromny plus za te wszystkie nowe smaki, chociaż mi jakoś i te setki czasami za słodkie się wydają. :> Tak się zastanawiam... po co je słodzą sokiem jabłkowym? Nieważne, i tak, jak znajdę, to może kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to przedłuża ich termin i trwałość :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię dżemy Łowicz 100%, ale gruszki to jeszcze nie próbowałam :) Muszę gdzieś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.