czwartek, 12 stycznia 2017

Oreo w czekoladzie mlecznej

Oreo oblane czekoladą to było moje marzenie przez długi czas. Niestety nie mogłam ich nigdzie dorwać i jedyną opcją nabycia ich były zakupy przez internet. Ja takich staram się unikać, bo w tedy puszczają mi hamulce i kupuję zdecydowanie za dużo, a więc tylko wzdychałam do zdjęć w internecie i liczyłam, że w końcu pojawią się w stacjonarnych sklepach. Los się do mnie uśmiechną i udało się je znaleźć w Auchan!
Do Oreo mam dosyć dziwne podejście, bo niby je kocham, ale z drugiej strony nienawidzę. Sam herbatnik, mocno kakaowy i niezbyt słodki jest moim ulubionym ciastkiem, ale krem w nim  to totalna porażka  zawsze go zdejmuję - fujka. Jak to combo sprawdziło się w zestawieniu z mleczną czekoladą? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Pudełko w tych Oreo wręcz identyczne jak w klasycznych - niebieskie, z ciastkami (tutaj oblanymi czekoladą) i może nieco grubsze. W środku znajdowały się osobno zapakowane ciasteczka, w każdym papierku/sreberku po 2 solidne sztuki. Były na prawdę ciężkie, a warstwa czekoladowa, która je oblewała, gruba, lśniąca i twarda. Już po samym otwarciu sreberka wiedziałam, że dostanę cukrzycy., bo zapach zapowiadał tylko to, a więc przygotowałam się na totalne zasłodzenie. Czy tak też się okazało? Zacznę od samej polewy czyli zwykłej mlecznej czekolady. Smakiem była strasznie zbliżona do Milki - bardzo słodka, lekko plastikowa i rozpływająca się w ustach. Niby smaczna, ale zbyt przeciętna aby mnie zadowolić. Ciastko w środku to typowy klasyk czyli najzwyklejsze Oreo. Herbatnik pyszny, ale krem porażka. Solo jedzone jakoś dało się przełknąć, ale gdy połączyłam je w całość i wgryzłam się w ciastko to aż zabolały mnie zęby! Każdy gryz sprawiał ból zębów, bo ilość cukru w tym produkcie przekracza wszelkie normy :P Słodka czekolada, słodki krem...masakra ;) Nawet mocno kakaowy herbatnik nie ratował sprawy, bo cukier zdominował wszystko. Ponad to pojawił się tłusty, margarynowy posmak, który jeszcze bardziej utrudnił jedzenie. Po jednym  ciastku powiedziałam basta i resztę oddałam siostrze i kuzynom z Holandii. 
Nigdy więcej!


Podsumowując:
5/10
Cena - 10.99 zł Auchan
Czy kupię ponownie? - Oj nie

28 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty, z oreo lubię herbatniki :) Te do mnie jakoś nie przemawiaja na obecną chwilę, choć wyglądają ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciekawym wyglądzie ich fenomen się kończy ;)

      Usuń
  2. Oooooreo!oreo!oreo!
    Tak mi sie ta reklama przypomniała XD
    A tak serio,to ja oreo kocham :D Chańba ci,ze tylko 5/10 :p Chociaż ja osobiście wole te w białej czekoladzie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę wyobrazić sobie smaku samego herbatnika z czekoladą. Kremu nie chcę za to sobie wyobrażać z czymkolwiek. Kurde, tak kombinują z tymi Oreo, a że nie pomyślą, żeby zrobić wersję samych herbatników bez kremu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Teraz pojawiła się jakaś nowość w PL, Oreo thins z malutką ilością kremu. Musze ich poszukać :)

      Usuń
  4. Naprawdę? Jeju, ja myślałam, że to będzie totalny hit. Sama o nich marzyłam, ale nigdy nie pomyślałam, że beda aż tak przeciętne i tak słodkie. Dobrze, że nigdy mnie nie skusiły. Ciekawe, czy te w białej też by tak wypadły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak można zauważyć po komentarzach, to odczucia co do nich są przeróżne :) Jeśli lubisz totalne zasłodzenie to powinny Ci smakować ;)

      Usuń
    2. To chyba jednak nie są dla mnie xd

      Usuń
  5. Kiedyś dostałam Oreo w prezencie na urodziny. Wtedy to była jeszcze "nowość" i w całości podobnie jak Ty tylko herbatnik uznałam za smaczny - według mnie kremu mogłoby nie być ;P
    Oreo w mlecznej czekoladzie? Już sama nazwa jest dla mnie zapowiedzią przecukrzenia a jak jeszcze polewa przypomina Milkę... no to już na bank ;P Z oreo to chyba się zgadzamy :) Mimo wszystko i tak wystawiłaś mu bardzo dobrą ocenę ;P

    PS Od kiedy pamiętam zawsze bolały mnie zęby a właściwie to szkliwo od nadmiaru cukru - jeśli coś było za bardzo pocukrzone to wtedy odczuwałam ból ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba byś je wypluła od ilości cukru - serio :D Ja po połowie ciasta miałam taki ból zębów, że masakra...szkoda było mojej kasy :/

      Usuń
    2. Aż takie słodkie? Może prędzej bym padła z przecukrzenia :P
      Szkoda, że tym razem nie trafiłaś - mam nadzieję, że większosć produktów, które spróbujesz, jednak przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Faktycznie, gruba ta warstwa czekolady :D Oreo jadlam raz i mam takie samr odczucia: herbatnik super, ale krem to porazka. Zdecydowanie bardziej wole Hity :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie dla mnie Hity to dopiero porażka :D Ale każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  7. Widzisz - Ty lubisz Oreo za ciasto, podczas, gdy krem niezupełnie Ci podchodzi. Ja mam na odwrót ;)
    Jednak tak czy inaczej - wersji w czekoladzie bym chciała spróbować, chociażby dlatego, żeby się na własnej skórze (a właściwie smaku) przekonać o tym czy stanie się to moim ulubieńcem :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, myślałam, że prawie nikt nie lubi tego kremu :D Dobrze, że są różne gusta, bo gdyby nie to, byłoby nudno :)

      Usuń
  8. Lubię klasyczne oreo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie bardzo smakują mi te ciastka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłyśmy Oreo w białej czekoladzie i cieszyłyśmy się że miałyśmy po jednym ciastku, bo choć było dobre to zdecydowanie za słodkie :)
    MArzy nam się Oreo z gorzkiej czekoladzie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na smaczne,ciekawe czy mi przypadną do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam zachwycona, nawet paskudny biały krem mi nie przeszkadzał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba potrzebowałaś dużej dawki cukru :D

      Usuń
  13. Dla mnie to Oreo jest chyba najlepsze (zaraz po tym w białej czekoladzie) gorszy, tłusty posmak ma masło orzechowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie masło orzechowe nie ma żadnego tłustego posmaku :)

      Usuń
  14. Tej wersji jeszcze nie jadlam, ale uwielbiam Oreo z maslem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja je uwielbiam, polecam te w białej czekoladzie, double, z masłem orzechowym i kremem ciastka serowego malinowego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.