środa, 11 stycznia 2017

Raw energy cashew&coffee (Bombus natural energy)

Kawa? Lubicie? Bo ja nie lubię i jej nie pijam. Wyjątkiem jest kawa zbożowa lub jakaś kawa, a raczej napój kawowy z toną słodkich syropów w znanych kawiarniach (np:. Costa). Taka gorzka, klasyczna ''czarna'' mi kompletnie nie podchodzi, a już w słodyczach w ogóle. Czekolady kawowe? Cukierki kawowe? O nie, nie i jeszcze raz nie! Więc jak było z tym daktylowym cudem? Szczerze mówiąc już od samego początku jak go zobaczyłam, miałam bardzo mieszane odczucia! I to zupełnie niepotrzebnie bo...zapraszam do czytania ;)


Skład:



Wygląd i smak: Pierwsze co mnie urzekło zaraz po otworzeniu tego batonika to jego kolor i OGROMNA ilość OGROMNYCH kawałków orzechów nerkowca ♥ Zapowiadało to nie tylko pyszny smak moich ulubionych orzechów, ale i też mnóstwo chrupania, co oczywiście bardzo lubię :) Batonik okazał się z tych, które sa mięciutkie i jednocześnie przyjemnie lepkie, jak świeże daktyle. Jego zapach było po prostu boski, bo był niczym innym jak połączeniem kawy, którą było wyraźnie czuć oraz daktylowego karmelu...mam ślinotok na samo wspomnienie ;) Smak? Oszałamiający i tu nie żartuję! Jak nie lubię słodkości z kawą to tego batonika pokochałam. Miękki, słodki, najeżony orzechami nerkowca oraz z tą ciekawa nutą kawy...zbożowej ;) Zdecydowanie wyczułam tu kawę zbożową, którą akurat lubię. Super opcja smakowa do, której będę powracać! Batonik przepyszny i jeden z lepszych od bombus natural :)
Polecam!


Podsumowując:
11/10!
Cena - ok. 4 zł Tesco, Auchan, Piotr i Paweł
Czy kupię ponownie? - Tak!

30 komentarzy:

  1. Ja z kawa mam dokładnie tak samo!Moge wypić tylko słodka z Costy lub Starbucksa XD Ale ten batonik jadłam i był przepyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na połączenie kawy i nerkowców jeszcze nie trafiłam, ale ja ogółem mało takich batonów próbowałam. Ten? Chciałabym! Czuję, że bym się z nim polubiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czuję, bo to super połączenie!

      Usuń
  3. Nie lubię, ale jako dziecko smakowały mi niektóre kawowe słodycze, ale to na prawdę musiały mieć w sobie to "coś"... teb batonik to ma - również bardzo mi smakował :)

    Miłego dnia i w miarę spokojnego tygodnia (bo na spokojny to chyba nie ma co liczyć:P)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieee, ja zawsze omijałam takie szerokim łukiem ;) Szczególnie landrynek kawowych i merci kawowego.

      Usuń
    2. Landrynek nigdy nie lubiłam.. no moze z wyjątkiem kukułek :)
      Mersi kawowe :P Pamiętam jak kiedyś mój brat przyniósł mamie w prezencie te czekoladki. Wręczył je a po kilkunastu minutach otworzył, potem obracał wszystkie czekoladki w poszukiwaniu tych kawowych (brat nastolatkiem już nie był) :P Te kawowe akurat mi smakowały, ale może dlatego, ze te czekoladki jadłyśmy bardzo rzadko :) Poza tym ciężko było i jest trafić na smaczną kawową słodkość - ten batonik zdał test (jest jeszcze baton kawowy Dobra Kaloria). Mam nadzieję, że pojawi się w Polsce :)

      Usuń
    3. Haha, moja siostra też lubi te kawowe Merci, a ma dopiero 14 lat :D Ale ona kocha białą czekoladą, a więc pewnie dlatego. Moim ukochanym Merci jednak pozostanie marcepan!
      Beatko, te batoniki są w PL :)

      Usuń
    4. Marcepan???? Oj nie, ale pamiętam, że Ty uwielbiasz :D
      Widziałaś je w Polsce? Gdzie? :D

      Usuń
    5. :)
      http://www.cukierkoza.pl/produkt/batonik-orzechy-nerkowca-i-kawa-raw-energy-50g,967?ref=117

      Usuń
  4. Moją opinię znasz, bo zamieszczałam recenzję :D Aż szkoda, że nie ma go w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kawy nie lubię i nie pijam wcale pod żadną postacią. Pewnie bym się na tę propozycję nie skusiła, właśnie z tego względu. A tu proszę - wielki hit! Zresztą jakby mogło być inaczej, jeśli coś zawiera nerkowce to musi być pyszne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba spróbować ;) Jak to mówią - nie oceniaj po okładce! ;)

      Usuń
  6. U mnie on czeka w zapasach na spróbowanie :)
    A kawę lubię, ale nie piję, bo Taka z jednej łyżeczki wystarczy, żebym noc nie spała - zostawiam więc ją na takie potrzeby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja chyba też tak bym miała :D

      Usuń
  7. Ja nie mogłabym żyć bez kawy! Uwielbiam wszystko co jest z kawą ale batonik wygląda naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Batonów tej marki jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście bardzo lubię kawę, ale nie jako dodatek do deserów, czy ciast.. Tutaj jakoś mi w ogóle nie pasuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się,że aż tak Ci posmakuje :D. Czyli mam rozumieć, że ja jako fanka kawy postawiła bym 20/10? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadłam, choć baaardzo bym chciała. Na razie nie widziałam go w żadnym z wymienionych przez Ciebie sklepów, ale jak tylko go znajdę od razu kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa nawet w słodyczach nam przeszkadza ale tutaj to co innego ;) Tego batona mogłybyśmy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłabym na pewno, ale ja jestem maniaczką kawy :D Im więcej kawy tym lepiej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłby to dla Ciebie ideał :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.