wtorek, 24 stycznia 2017

Schogetten Cookies&Nut

Dziś w odwiedziny jadę do moich kochanych dziadków z prezentem jaki im przygotowałam! Oczywiście prezent ten pojawi się na blogu w postaci przepisu już całkiem niedługo ;) Starałam się go dopracować w 100%! To pierwszy raz kiedy nie robię laurki, bo dziadkowie mają ich już tyle, że ciężko zliczyć :D

No, ale nie o przepisach dziś, a czekoladzie! Schogetten znów mnie skusiła, bo połączenie ciastek z orzechami wydawało mi się wybitnie smaczne. Oczywiście jak zawsze miałam ogromny dylemat przy zakupie, ale w końcu się zdecydowałam i...zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Piękne ciasteczko z ogromnymi orzechami z opakowania ciągle mnie kusiło. Za każdym razem gdy wchodziłam do Netto lub odpalałam facebook'a to ciągle widziałam tą nowość...krzyczała z każdej strony, a ja ciągle próbowałam się przed nią bronić. Wiedziałam, że Schogetten to nie to samo co kiedyś i również na tym smaku się zawiodę. Jednak moja silna wola znów zawiodła i ją kupiłam.Czekolada po zakupie odczekała swoje, a że jej termin ciągle się skracał, w końcu ją otworzyłam. Jak tabliczki tej marki wyglądają w środku to chyba pisać nie muszę? Ładnie podzielone kosteczki, które są świetną opcją do dzielenia się z innymi bez konieczności macania wszystkich kostek czekolady. Zapach po zerwaniu sreberka (które znowu doprowadzało mnie do szału) był nawet przyjemny i faktycznie lekko orzechowy. W moim umyśle zapłonęła żaróweczka nadziei, że to będzie dobra czekolada, ba po prostu niezła, ale znów się zawiodłam. Czekolada oblewająca nadzienie strasznie tłusta i po zaledwie kilku sekundach trzymania w palcach od razu się topiła. Nadzienie? Cukrowe, margarynowe i bez konkretnego smaku - ZNOWU. Ostatnimi czasy mam wrażenie, że każda tabliczka nadziewana od Schogetten smakuje tak samo, jak margaryna z cukrem. Zero posmaku ciastek, zero kawałków ciastek...tylko trochę czegoś ''orzechowego''. Porażka...


Podsumowując:
3/10
Cena - 4,99 zł Netto
Czy kupię ponownie? - Nie

15 komentarzy:

  1. Słodki prezent dla Babci i Dziadka... słodki, zdrowy i dany z serca - najlepszy prezent jaki Dziadkowie mogą sobie wymarzyć. Jestem pewna, ze będą zadowoleni :) Przekaż swoim Dziadkom najlepsze i najserdeczniejsze zyczenia: dużo zdrowia, szczęścia, siły, radości z życia, uśmiechu na twarzy.... ale przede wszystkim to zdrowia i siły na długie lata ;)

    Czekolada tylko zapowiadała się smacznie i ciekawie - szkoda, że wyszło inaczej. Producenci mogliby się postarać

    PS Kiedys też robiłam laurki. Babcia z Dziadkiem wszystkie zachowali a kiedy odeszli tato je spalił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowie bardzo dziękują! A słodkości im smakowały :) Niebawem wrzucę na bloga, bo i mnie bardzo smakowało :D
      Oj tato zrobił bardzo źle! Takie rzeczy trzyma się latami...

      Usuń
    2. Wiedziałam, że tak będzie i już nie mogę się doczekać co takiego wyczarowałaś ;)

      Wiesz.... Dziadzio z Babcią już nie żyją a dla niego to nie miało żadnego znaczenia :(

      Usuń
    3. Przecież to forma pamiątki :(

      Usuń
    4. To też zależy od podejścia. Teraz z chęcią zobaczyłabym te wszystkie laurki, przypomniała sobie jak z siostrą je zrobiłyśmy, ale dla taty to były "śmieci". Moja mama również była zdziwiona - Ona ma wszystkie laurki, które od nas dostała ;)

      Usuń
  2. Chyba nawet jej nie widziałam w sklepach i raczej nie będę szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się tak zraziłam do tłustych Schogettenów, że nic nie jest w stanie mnie do nich przekonać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej dołożyć i mieć lepszą czekoladę ;)

      Usuń
  4. Po przepolowieniu kostki nawet widac te margarynowa tlustosc. Zniechecasz mnie coraz bardziej do Schogetten :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie warto tracić czasu i kasy na nic. Strasznie się popsuli.

      Usuń
  5. Super, że jedziesz do dziadków! Miłych odwiedzin :)
    Coś ostatnio czekolady Schogetten słabo wypadają. Szkoda. Zresztą i tak unikam białego cukru ;)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo ;) A jak już się na taki cukier skusić to jakiejś porządnej firmy :)

      Usuń
  6. No i bardzo dobrze 😂 bo jakoś nie jestem do nich przekonana. Kusiły mnie wiele razy swoimi smakami, ale jakoś kojarzą mi się z takimi tanimi tabliczkami, więc nigdy po nie nie sięgnęłam. Widzę, że bardzo się nie pomyliłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zdziwiona oceną. Ani tr5ochę nie jestem. Schogetten to głównie tłuszcz połączony z cukrem i sztucznymi aromatami. Tylko opakowania mają na medal.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.