sobota, 7 stycznia 2017

Vantastic food - wegańska żywność dla każdego!

Coraz większa ilość wegańskiej żywności i wegańskich zamienników na rynku Polskim cieszy nie tylko mnie, ale i też innych roślinożerców. Z radością patrzę gdy w popularnych marketach typu Biedronka, Lidl czy Kaufland można iść na spokojnie i kupić mleko sojowe, hummus czy tofu :) Ponad to coraz więcej tradycyjnych marek stawia na wegańskie/wegetariańskie eksperymenty i jak tak patrzę na efekty...to jest to dla nich bardzo opłacalne! :) Nawet moi znajomi, którzy mięso jadają, sięgają po tego typu produkty, bo są na prawdę smaczne i zdrowsze od tradycyjnych.

To, że w marketach można znaleźć perełki z wegańskiej żywności już napisałam, ale czy ktoś z Was patrzy czasami na sklepy internetowe? Tam to dopiero jest szał! Można znaleźć dosłownie WSZYSTKO od substytutów mięsa po bez mleczne mleczne czekolady.

Firma Vantastic food jest jedną z tych, która produkuje różne wegańskie alternatywy znanych nam produktów. Burgery, kiełbaski, batoniki, czekolady, majonez...jeśli szukacie coś z tych rzeczy to ta firma Was nie zawiedzie! Ja pokażę Wam na moim  blogu recenzje kilku produktów i mam nadzieję, że ktoś z Was może skusi się na zakup i zjedzenie smacznych, roślinnych zamienników.

Co będzie testowane? A to!


Wegański tuńczyk
Proteina sojowa
Wegańską kaczkę
Wegańską wędlinę rustykalną
Wegańskie kiełbaski serowe
Wegańskie carpaccio
Wegańskie mini salami


Batoniki musli bananowe
Wegański majonez
Wegańskie batoniki czekoladowe z migdałami
Mleko czekoladowe
Przyprawę do bolognese
Płatki drożdżowe
Czekoladową figurkę mikołaja



Produkty są naprawdę intrygujące i pyszne :) Część z nich już dawno mam przetestowaną, a więc z pierwszą recenzją startujemy już w poniedziałek :)
Do zobaczenia!


16 komentarzy:

  1. Napis w komentarzy wszystkie rzeczy które dostałaś . Ze zdjęcia nie przeczytam a bardzo mnie interesują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej świetniej wspólpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, warto wiedzieć o tej firmie :) Mnie także cieszy, że w sklepach jest taka różnorodność zdrowych produktów, w tym wegańskich. Jest w czym wybierać :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuna, burger, czekolada - Super paczka. Czekam na wrażenia, mimo iż soczystym mięsiwem w postaci wkładu do hamburgera gardzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;) Powiem Ci, że większość tych rzeczy mnie strasznie zaskoczyła, ale cii! ;)

      Usuń
  5. Jak dla mnie najbardziej intrygująco brzmi wegańska kaczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż kompletnie nie wiem jak smakuje taka prawdziwa...no ii nawet lepiej! :D

      Usuń
  6. Mleko czekoladowe, batoniki, Mikołaj i przyprawa do bolognese są najbardziej zachęcające <3 Jestem bardzo ciekawa!
    I choć nie jestem weganką, to cieszę się, że hummus mogę dostać prawie w każdym sklepie - jak spróbowałam go 5 lat temu w Anglii to u nas ciężko było dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można powiedzieć, że jest dostępny w sklepach PL od jakiś 2-3 lat dopiero.

      Usuń
  7. Super produkty, bardzo ciekawe, będę czekać na dokładniejsze wpisy na ich temat :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam się jeszcze z wegańskim salami! :D jestem bardzo ciekawa smaku! :D
    super produkty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce akurat wegańskie salami jest super dostępne ;)

      Usuń
  9. Czekam na recenzje, bo ten tuńczyk i kaczka brzmią intrygująco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wege kaczka i tuńczyk xD Ciekawe jak to smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa smaku wege kaczki i wege tuńczyka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.