środa, 22 lutego 2017

COCOA migdały w czekoladzie (bioindygo.pl)

Jeśli dziś nie zaaplikuję sobie coś iście kakaowego to zwariuję! Wahania ciśnienia rozsadzają mi dosłownie głowę, a więc jestem prawie nie żywa :( Ale czekolada potrafi dobrze dodać kopa, a że mnie nagle wzięła na nią ochota to korzystam! Dziś padło na migdały w surowej czekoladzie, które chciałam spróbować od dawna :) Kocham migdały, kocham surową czekoladę, a więc nie mogło być nie smacznie :) Na blogu są już jedne orzechy w tejże czekoladzie, a mianowicie orzechy laskowe, których recenzję macie tutaj. Czy te tez mnie zachwycą? Zapraszam!


Skład:



Wygląd i smak: Mała, niepozorna, czarna paczuszka, która skrywa w sobie ogromne migdały w polewie czekoladowej. Uwielbiam bakalie w czekoladzie, a orzechy już w szczególności! Migdały często jadałam, ale w czekoladzie mlecznej, a nie gorzkiej surowej. Surową czekoladę kocham najbardziej na świecie, a więc wiedziałam, że to będą moje smaki...czy tak też się okazało? Zacznę od samego zachwytu nad ich rozmiarem, bo były na prawdę OGROMNE. Każdy migdał dokładnie oblany grubą warstwą czekolady, która pachniała tak pięknie, że miałam ślinotok od samego otwarcia paczki :) Szybko zabrałam się za jedzenie i...odlot! Delicje :) Migdały okazały się strzałem w dziesiątkę. Czekolada była chrupiąca, dokładnie oblewała migdały i błogo rozpuszczała się w ustach po ugryzieniu. Migdały natomiast świeże, chrupiące i w skórce, która nadaje im tego ''charakterku'', który lubię :) Były tak soczyste, że aż wytwarzały ten naturalny ''soczek'' przy gryzieniu - yum!
Pyszne i zdrowe, to na pewno lepsza alternatywa od czekolady mlecznej z orzechami :) Polecam, bo czasami warto zapłacić więcej i zjeść rzadziej, a  nie faszerować się tanizną i chemią :) 


Podsumowując:
10/10
Czy kupię ponownie? - Tak



22 komentarze:

  1. Rownież Uwiebiam te migdały <3 w ogóle wszystkie orzechy w surówek czekoladzie to sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję... współczuję i bardzo mi przykro :( Życze Ci abyś przetrwała dzisiejszy dzień i miała okazję do regeneracji, poczuła się lepiej i pełna sił. Oby dzisiejszy dzień był dla Ciebie milszy i jeśli nie spokojny (bo to z jakiś powodów nie możliwe), to spokojniejszy ♥
    Z pewnością kakao i czekolada potrafią dodać kopa a przy okazji poprawić humor. Bardzo lubię migdały i choć za orzechami w zwykłej czekoladzie nie przepadam, to w tej surowej chciałabym spróbować. Jesli tylko pojawią się u mnie stacjonarnie, to kupię :)

    Trzymaj się )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety dzień nie skończył się dobrze, bo dostałam ataku na żołądek (a już wieki nie miałam) i tata musiał mnie zabrać ze szkoły :/ Eh, nie ma to jak zbyt mocne reagowanie na stres. Koniecznie musisz je spróbować! Sa pyszne i baaardzo chrupiące :)

      Usuń

    2. Tak bardzo mi przykro :( Na prawdę z całego serca współczuję..... że też na to nie ma lekarstwa, czegoś co by Ci pomogło :( Mam nadzieję i życzę Ci abyś nauczyła się radzić sobie za stresem... abyś nie miała tego typu dolegliwości i psychicznie czuła się lepiej ♥ Stres jest okropny :( Przesyłam Ci dużo pozytywnej energii i siły :)

      Jak tylko będę miała okazję to wylądują w moim koszyku ;)

      Usuń
  3. Zdecydowanie masz rację- lepiej dopłacić i zjeść smacznie, zamiast raczyć się jakimś świństwem, które nam wciskają na każdym kroku
    Prezentują się rewelacyjnie i chyba widziałam je u siebie w sklepie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie je zatem spróbuj! Jeśli lubisz dobrą, gorzką czekoladę to będziesz zachwycona :)

      Usuń
  4. Są świetnej jakości i osobiście je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam ich, gdy w stacjonarnym sklepie ze zdrową żywnością była degustacja. Fakt, są przepyszne. Z chęcią je zakupię przy najbliższej okazji.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Potężna ta dawka czekolady. Pewnie przez to, odbiór był taki a nie inny. Plus dla producenta, bo przy takich proporcjach można mówić o pełni smaku (wykorzystaniu zamysłu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a nie jakaś marna i cienka warstewka...

      Usuń
  7. Bardzo je lubię, zresztą wszystkie produkty SuroVital są pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ich czekolady są teraz moimi ulubionymi :)

      Usuń
  8. Pysznie wyglądają i chętnie bym schrupała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego mi teraz trzeba. Orzechy z o z czekolada sa boskie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdziwiłabym się jakby ocena była niższa ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.