wtorek, 28 lutego 2017

Mieszanka Witalna (bionaturalfit.pl)

To dziś, wielki dla mnie dzień! Trzymać kciuki, bo uczyłam się tyle, że aż rozwiązywałam zadania przez sen :P Stres wielki, ściśnięty żołądek, ale jakoś dam radę. To w końcu poprawa, a więc powinno być łatwiej...prawda? :/ Dodatkowo jest to na 7.20, a więc muszę wstać o 5.00 aby się wyszykować i tam dojechać...masakra i jeszcze potem 7 godzin+powrót do domu...

Potrzeba mi zatem witalnego doładowania, a więc może mieszankę witalną? Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem, a więc bardzo chciałam go spróbować! Taka mieszanka jest pełna ''superfoods'', a więc zdrowie aż z niej kipi ;) Kto chętny? Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Nie dość, że skład tego produktu prosi się o śpiewanie Alleluja, to jeszcze to ekologiczne opakowanie...produkt wręcz perfekcyjny ;) I bardzo kuszący! Bardzo lubię wszystkie składniki tu zawarte i często używam je w swoim jadłospisie. Jednakże nigdy jeszcze nie pomyślałam aby je połączyć. Siemię lniane, kokos i kakao? Czyż to nie brzmi pysznie ;) Ponad to produkt ten jest bardzo bogaty w białko, zdrowe tłuszcze i błonnik! Samo zdrowie.

Na samym początku nie wiedziałam, jak to może wyglądać. Jak kasza? Jak musli? A może jak jakaś papka? Okazało się, że wszystko ma postać proszku, drobno zmielonego, trochę jak mąka :) Nie powiem, lekko mnie to zdziwiło, bo spodziewałam się zupełnie czegoś innego! Na plus to, że pięknie pachniało kokosem i kakao...niczym jakiś wypiek :)

Smak? Bardzo specyficzny, suchy i intensywny. Nie wiedziałam za bardzo z czym to zjeść, a więc padło na dodanie do jogurtu sojowego. Każdego składnika było bardzo dużo, szczególnie kokosa, który wywołał u mnie lekkie zapchanie swoją suchością. To fajny dodatek, ale w małych ilościach. Myślę, e jako dodatek do owsianki/jaglanki świetnie się sprawdzi, ale i te mona go dodać do placków czy jakiegoś wypieku ;) To zawsze ciekawa opcja aby przemycić coś zdrowego! Ja jednak wolę te produkty jadać oddzielnie i mimo tego, że produkt mi bardzo smakował, raczej nie skuszę się ponownie :)


Podsumowując:
8/10
Czy kupię ponownie? - Nie

15 komentarzy:

  1. Jak podstawę stanowi siemię to domyślam się, że nieźle może zapychać :D Ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie by bardzo podpasował właśnie do owsianek - genialnie może je zagęścić (tak samo wege placki) i często używam jednocześnie kakao, wiórków i siemienia lnianego :)
    Powodzenia na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tych zastosowaniach napisałam :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście sporo było tej nauki :D Oczywiście kciuki trzymam ;) Powodzenia i postaraj się bez większych nerwów (wiem, że to trudne, ale często przez stres zapominamy wiele rzeczy). Mam też nadzieję, że będziesz mieć czas na odpoczynek.... współczuję tak wczesnego wstawania ;/

    Nie miałam styczności z taką mieszanką. Ma bardzo fajny skład (jeśli nie chcemy kupować, z łatwością można zrobić samemu :P). Myślę, ze można by było posypywać nią jeszcze sałatki (oprócz tego co wspomniałaś) ;)

    Jeszcze raz powodzenia na teście ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie było lekko...teraz czekam na wynik.
      Oo, z sałatkami też super opcja!

      Usuń
    2. Nadal trzymam kciuki ♥ :)
      Cieszę się, że Ci się podoba ;) Jeśli nie sałatki to też domowa granola lub batoniki zbożowe ;)

      Usuń
  4. Czyli dobry ale bez szału. Tak na spróbowanie :)
    Trzymam kciuki bardzo mocno i nie denerwuj się - w koncu nie tylko ja będę Ci kibicować, a z naszą pomocą musi być dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem pewnie teraz, podczas gdy zostawiam komentarz u Ciebie piszesz tę poprawę. Trzymam kciuki! :)
    A co do tej zdrowej propozycji, może jako dodatek od czasu do czasu by mnie skusiła.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzimy, że fajnie ten produkt mógłby sprawdzić się w wypiekach :-D na pewno wszystko poszło gładko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę sensu kupowania takich mieszanek - lepiej zrobić je samemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ktoś nie dysponuje takimi ''super foods'' oddzielnie :)

      Usuń
  8. Mimo wszystko ja podziękuję... xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.