piątek, 17 lutego 2017

Nakd Banana Bread

No i mamy wyczekany piątek! To teraz mój ulubiony dzień w szkole, bo zajęcia w szkole kończę o 12.50 :D Może i idę na tą 7.00 do szkoły, ale przynajmniej mam więcej dnia  nie wracam padnięta do domu. Wpada więc trening, dobra szamka i zdrowe słodkości - oczywiście w postaci batonika :)
Dziś mój wybór padł na chlebek bananowy zamknięty w batoniku :) Kocham bananowe smaki, a chlebek bananowy to mój ulubiony wypiek! Batonika kupiła mi mama kiedy była w Anglii i bardzo dziękuję jej, że chciało jej się szukać tego smaku po całym sklepie, kochana ♥ Ktoś ciekawy czy ten mały słodziak jest choć trochę podobny do słynnego ''banana bread''? ;) Zapraszam!


Skład:



Wygląd i smak: To chyba najmniejszy batonik Nakd z jakim miałam styczność. Malutki, leciutki i niezwykle mało kaloryczny, bo jedynie 94 kalorie w jednej sztuce! Nie idzie się tym szczególnie nasycić, ale jako zastępca ''nielegalnych'' słodyczy będzie jak znalazł :) Miałam do niego ogromne oczekiwania, bo bardzo lubię chlebek bananowy i miałam nadzieję, że ten oto maluch będzie tak smakował. Jednak po szybkim zerknięciu na skład wiedziałam, że nie mam na co liczyć ;) To będzie raczej zwykły, bananaowy batonik z daktylami jakich wiele...i tak też się okazało. Zacznę od samego zapachy, który był bardzo bananowy. Aromat suszonych bananów objął prowadzenie nad innymi dodatkami, a więc spodziewałam się bananowej eksplozji już po pierwszym gryzie. W masie batonika widać było płatki owsiane, orzechy  kawałki suszonych bananów, co mnie bardzo ucieszyło. Lubię jak coś chrupie mi między zębami :) Smak? Bardzo zwykły, typowo bananowo-daktylowy, ale poprawny i smaczny. Troszkę się zawiodłam, bo liczyłam na coś innego, a w sumie dotałam bardzo popularną, nudnawą przegryzkę. Myślę, że batonik byłby lepszy gdyby nie miał tych płatków owsianych, bo moim zdaniem lekko gryzły się z całością. Ogólnie fajne, ale takie zbyt pospolite...Chyba pozostanę przy innych raw łakociach :)


Podsumowując:
8/10
Cena - dostałam
Czy kupię ponownie? - Tak, jak spotkam w PL

22 komentarze:

  1. Jadłam go i mi smakował ,ale całkowicie zgadzam sie z tobą,ze płatki owsiane były tu zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wcześnie kończysz zajęcia w piątek. To dobrze bo masz więcej czasu dla siebie, odpoczynek i to co lubisz ;)

    "Chlebek bananowy zamknięty w batoniku"? Brzmi ciekawie i smacznie :) Całość wygląda smacznie. Dodatek płatków owsianych, nawet niewielki zawsze urozmaica smak - nie widziałam bananowych batoników z ich dodatkiem. Po składzie widzę, że jest również cynamon, wiec to też co innego niż np. batonik od Zmiany Zmiany :) Batonik dla wielbicieli bananów ;) Pamiętasz moze ile ważył? 30-35g? ;)

    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważył 30 g czyli totalne maleństwo :) Taki na kilka gryzów ;) Ten w porównaniu do ZmianyZmiany wypada gorzej. Jest na prawdę zbyt pospolity w smaku.

      Usuń
  3. Ja też lubię piątki zwłaszcza kiedy wychodzę ze szkoły :)
    Banany lubię, batoniki musli też ale do tych daktylowych nie umiem się przekonać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego ;) Ja kooocham te daktylowe :)

      Usuń
  4. Popularne, pospolite... że o połączeniu bananów i daktyli tak brzydko mówisz? A idź Ty! :P Ja kocham to połączenie, więc byłam pewna, że batonik dostanie 10, ale... w sumie, jak tak patrzę, rzeczywiście mogli zrobić lepiej. Ja bym dała więcej włoskich i płatków owsianych i... wydaje mi się za mikroskopijny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham to połączenie, ale już się najadłam tyle raw bananowych batonów, że ten smakuje do nich nijako :D Myślę, że większa ilość orzechów byłaby fajna.

      Usuń
  5. W sumie nie wiem, jak mieliby w daktylowym batonie odzwierciedlic typowy chlebek bananowy ;) Zrobili raczej dobra robote.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sposób pokazana składników batona. Ogólnie - bardzo ciekawy, i chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie miałabym podobną opinię - raczej by mnie nie zachwycił, ale i smakiem nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Smaczny, nie zachwycający, ale i też nie rozczarowujący :)

      Usuń
  8. Czyli zaraz będziesz już po lekcjach! Jupiiii <3 No i wyczekany weekend.
    A ten batonik bardzo mi się podoba, pomimo, że to taka kruszynka. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że coraz więcej takich batoników się pojawia. Ten chyba nie jest bezglutenowy? Wypatrzyłam tylko informację, ze bez pszenicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego nie wiem, ale chyba nie jest bezglutenowy.

      Usuń
  10. 12:50? Miodzio! :D Nie mam dużego doświadczenia z raw batonikami, dlatego pewnie dla mnie nie smakowałby zbyt pospolicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ''wprawę'', a i tak smakował nudno ;)

      Usuń
  11. Chlebek bananowy chciałam już upiec nie raz, nie dwa, ale jakoś zawsze wypadło coś innego.
    Myślę, że ten batonik miał wysoko postawioną poprzeczkę, bo w końcu ciężko zachwycić wielbicielkę tego oto smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj tylko upiec! To najlepsze ciacho-chleb :D

      Usuń
  12. No to fajnie masz z tymi piątkami! :) a smak tego batonika fajny, mógłby mi zasmakować ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.