piątek, 24 lutego 2017

Pasztet wegański prowansalski VeggieBel

Piąteczek! Nie ma to jak wrócić szybko do domu, zrobić przyjemne rzeczy i troszkę wyluzować :) Chyba obejrzę sobie jakieś romansidło aby się odstresować :D

Lubicie zioła prowansalskie? Ich dodatek potrafi zdziałać cuda w daniach z makaronem, pizzy, zapiekankach czy w surówkach/sałatkach! Uwielbiam tą przyprawę i sypię ją nawet do surowych warzyw na potęgę ;) Jest to przyprawa bardzo uniwersalna i aromatyczna. W moim domu jestem jej jedyną fanką, ale mnie to nie przeszkadza - więcej dla mnie :) Dziś przychodzę do Was z recenzją pasztetu wegańskiego prowansalskiego od firmy VeggieBel, którą opisywałam tutaj. Jak wypadnie? Zapraszam! :)

Skład:


Wygląd i smak: Pierwsze co urzekło mnie w pastach od VeggieBel to te piękne i urocze malutkie słoiczki :) Nie dość, że one są boskie same w sobie, to jeszcze grafika jest bardzo kusząca, kolorowa i zwracająca uwagę. Jako kobieta zwracam wielką uwagę na takie elementy i jestem przekonana, że nie tylko ja tak mam ;) Pasta zapowiadała się pysznie nawet po przeczytaniu składu. Prosty, bez udziwnień i z niską zawartością kalorii - można zajadać bez wyrzutów sumienia nawet na jakiejś diecie! Ja tam na diecie nie jestem, ale czasami lubię zjeść coś lekkiego :) Szybko zabrałam się za otwieranie słoiczka, aby dobrać się do prowansalskich smaków. Kolor? Pięknie czerwony, z kawałeczkami czerwonej fasoli i ciecierzycy, które nadawały ciekawej struktury. Ponad to kolor zawdzięczamy też papryce i pomidorom - wszystko co lubię! Zioła prowansalskie wydobywały z pasty najlepsze aromaty, a miks warzyw, z których powstała jeszcze bardziej. Pasta była bardzo kremowa, łatwo się rozsmarowywała, a co najważniejsze nie była sucha i krusząca się! Nie znoszę past, które są suche jak wióry, bo nie da się ich jeść :( Ta była zupełnie inna, wręcz idealna. Smak? Boski! Dobrze doprawiony i wyraźny w smaku. Oregano, tymianek, kolendra...to dawało moc! Jeszcze miks moich ulubionych strączków i papryka z koncentratem pomidorowym...delicje. Myślę, że to jeden z lepszych słoiczkowych pasztetów jakie jadłam i z czystym sumieniem polecam! Ja na pewno do niego wrócę :)


Podsumowując:
10/10
Cena - 7,50 zł
Czy kupie ponownie? - Tak

18 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo dobrze :) Widzę, ze lubisz tego typu pasty i pasztety ;)

    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj do 16, więc też względnie wcześnie wracam :P Przynajmniej nie o 20 ;)
    Wkradł się błąd i jest "tektury" zamiast "Struktury/tekstury". W każdym razie, także jestem fanką ziół prowansalskich i nie lubię tłustych, z kolei, smarowideł więc dla mnie - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że po samym składzie wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zioła prowansalskie, więc... "Oregano, tymianek, kolendra...to dawało moc! " brzmi dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli je uwielbiasz, to coś dla Ciebie :D

      Usuń
  5. Wygląda apetycznie i na pewno świetnie by pasował do moich ostatnio ulubionych wafli gryczanych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności. Nie próbowałam, ale bardzo mnie kusi. Super, że jest dobrze doprawiony i wyrazisty pod względem smaku.
    Pozdrowionka cieplutkie i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdopodobnie by mi smakował ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo za skład :) Brzmi naprawdę pysznie :D Sprawdziłby się nie raz w naszej studenckiej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) Potrafi uratować życie!

      Usuń
  9. Ja też nie lubię suchych i kruszących się past, to odbiera połowę przyjemności z jedzenia :c Ale tej bardzo chętnie bym spróbowała, też uwielbiam zioła prowansalskie, więc na pewno by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli je uwielbiasz, to coś dla Ciebie :)

      Usuń
  10. Prezentuje się wyśmienicie, dobry skład, czyli wszystko na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.