sobota, 25 lutego 2017

Veggie Protein Veggie Mix (biozona.pl)

No i mamy sobotę! Można sobie trochę poleniuchować ;) Ja na szczęście ominęłam tłusty czwartek i dojadanie pączków/faworków w piątek, a więc mam dużo energii na dzisiejsze wyzwania. Zamiast pączka lepiej zjeść proteinową, warzywną przekąskę veggie protein! To fajna sprawa i odmiana dla typowo słodkich batoników czy słonych przekąsek w postaci chrupek. Ja swojego zjadłam do zupy krem, która smakowała z nim...jak? Jeśli jesteście ciekawi smaku tego przysmaku to zapraszam do czytania!

PS Pojawią się tutaj teraz nowości od sklepu www.biozona.pl :) Mam nadzieję, że się cieszycie!


Skład:



Wygląd i smak: Niepozorny i leciutki batonik/chrupek, który już nie raz kusił mnie ze sklepowej półki. Jakoś nie jestem przekonana do słonych przekąsek, a więc dlatego tak długo nad nim rozmyślałam, ale jednak nadarzyła się okazja i mogę go dla Was spróbować :) Opakowanie bardzo ładne, kuszące i przedstawiające całą prawdę o batoniku. Skład również jest bardzo pozytywny, co cieszy, że nawet słone przekąski w biegu można zjeść zdrowo! Batonik dodatkowo jest proteinowy, a więc może stanowić szybkie doładowanie po treningu czy podczas męczącego dnia w pracy/szkole.

No cóż, a jak batonik prezentuje się w środku? Zacznę od tego, że składa się z 2 płaskich części. Są one twarde, ale nie łamią zębów ;) Pod ich naciskiem stają się kruchutkie i rozpuszczają w ustach. Pięknie pachną, a co najważniejsze nie trąci od nich chemią! Kto lubi przyprawę ''vegetę''? Te tutaj batoniki właśnie ją przypominają, ale bez tej tony soli ;) Ponad to znajdziemy tu chia, które dodadzą zdrowych tłuszczy. 

Smak? Boski! Na samym początku urzekła mnie struktura batonika. Była niczym kruche maślane ciasteczka, ale w wersji słonej i o wiele zdrowszej. Smakował mi jak jarzynka, którą kiedyś potrafiłam wyjadać łyżkami. Pyszna sprawa! Myślę, że jako przekąska świetnie się nada, ale jeszcze lepszą opcją będzie jego dodanie do obiadu. Ja wykorzystałam tego batonika jako dodatek do zupki krem i okazało się, że to był strzał w dziesiątkę! Polecam fanom chrupaczy, nawet tych słodkich ;)


Podsumowując:
10/10
Cena - 4,80 zł tutaj, Auchan, Piotr i Paweł...
Czy kupię ponownie? - Tak!

19 komentarzy:

  1. Pączek to jednak co innego, ale też nie każdy pączki lubi :)
    Ciekawy ten batonik. Nie widziałam ich stacjonarnie, ponieważ w moim mieście nie ma sklepów w których są dostępne ale kiedy zobacze to z chęcią spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda, ale dla mnie pączki są fe :( Już wolę zjeść jakieś ciasto (wegańskie ofc. ;))
      Poszukaj! Te batoniki są bardzo ciekawe w smaku, ale dla Ciebie chyba zbyt słone :)

      Usuń
    2. Nie każdy lubi pączki. Ja również od dziecka za nimi nie przepadam - wolę drożdżówkę. Wegańskie ciasto również byłoby dla mnie smaczniejszym wyborem :) To zależy od tego co komu smakuje :)

      Mimo tego i tak uważam, że warto spróbować :)

      Usuń
  2. Kto może leniuchować, ten może ;) Także celebruj wolne :D
    Batonik fajny, nietypowy. Ciekawi mnie jego smak. W Auchan trzeba będzie dorwać.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Veggie Protein (kupiłam na Słowacji), ale jeszcze go nie jadłam :) Jarzynowy aromat jest naprawdę zachęcający. Dzięki za polecenie go do zupy-krem - lubię dodawać takie chrupacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że propozyca się spodobała ;) Czekam na opinię!

      Usuń
  4. A ja tam uważam, że jednego paczką w tłusty czwartek trzeba zjeść ^^. Tak dla podtrzymania tradycji (podobno jak się nie zje, to ma się pecha, czego Ci nie życzę oczywiście ;*)
    Batonik przekonuje mnie w 100%!!! Skoro Tobie tak posmakował, to musi być rewelacyjny. Często bywam w auchane, więc na pewno niedługo go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię jeść czegoś, czego nie lubię, a więc na siłę nie będę w siebie wciskać :) Pączki to nie moja bajka od zawsze ;)
      Dla mnie jest rewelacyjny i już udało mi się go kupić w moim Piotrze i Pawle :D Serio smakuje wegetą!

      Usuń
  5. Też bym chyba zjadła go do obiadu :)
    Vegety nigdy nie lubiłam, więc nie wiem czy batonik by mi smakował, ale wygląda zachęcająco i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz wegety to raczej nie dla Ciebie ;) Choć kto wie...

      Usuń
  6. Nauczone po batonach Zmiany Zmiany od razu byśmy wytrawne batoniki dodawały do obiadu i sałatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie coś innego :) Ale i tak warto spróbować!

      Usuń
  7. Nie lubię wytykać ludziom błędów, ale to już kolejny raz gdy widzę "ponad to".
    http://sjp.pwn.pl/slowniki/ponadto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiedziałam, że tak się pisze :)

      Usuń
  8. Widziałam tego batona nie raz i ciągle coś mnie od niego odwlekało. Chyba jednak muszę w końcu kupić i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sklepie pewnie przeszłabym obok niego obojętnie, ale coś czuję, że trafi do koszyka po Twojej ocenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny fajny baton do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie, chia. :P Nie no, ogółem nie dla mnie, ale przynajmniej dość niecodzienny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.