czwartek, 16 lutego 2017

Wegetariańskie produkty BeVege!

Hej, hej! Ktoś ciekawy nowości z wegetariańskiej półki? ;) Ostatnio na rynku pojawiła się absolutna nowość, a mianowicie wegetariańskie produkty marki BeVege! :) Firma napisała do mnie abym przetestowała ich nowe smakołyki oraz wymyśliła z ich udziałem ciekawe przepisy, a więc na pewno niedługo się takie posty pojawią :)

Co to w ogóle za marka? BeVege to firma produkująca produkty wegetariańskie, które mają na celu zmniejszyć ilość spożywania mięsa przez polaków, poprawę zdrowia oraz dobry wpływ takiej diety na nasze samopoczucie :) Ich produkty są w 100% wegetariańskie, bez konserwantów i sztucznych barwników/aromatów, a przy tym mają zachowaną pełnię smaku! :) Czyż nie brzmi wspaniale? Moje serce rośnie gdy widzę coraz to więcej roślinnych nowości w sklepach i oby tak więcej :) Teraz zapraszam do zapoznania się z ofertą, która jest na prawdę bogata! Ja nie dostałam wszystkich produktów, ale i tak postaram się je Wam opisać najlepiej, jak potrafię :)


Do testów otrzymałam:
♦Wegetariańskie ''mielone''
♦Wegetariańskie parówki burrito
♦Wegetariański pasztet z ziarnami
♦Wegetariańską pastę pomidorowo-paprykową


Zapowiada się pysznie - prawda? ;) Już w następnym tygodniu pojawią się pierwsze testy i mam nadzieję, że spodobają się Wam ich produkty! 
Smacznego i do zobaczenia :)

14 komentarzy:

  1. Też dostałam te produkty i u mnie dzisiaj pierwsza recenzja :D Ciekawa jestem.Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy mamy podobne zdanie :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie produkty sa ciekawe :D Parowki burrito? Wow, ciekawe, jak to smakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jadłam, ale coś czuję, że będzie smacznie!

      Usuń
  4. W sumie... wszystko ciekawe. Ale najbardziej ryzykowne mielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę spytać? Jesteś wegetarianką/weganką (tak z czystej ciekawości :))?
    Czekam na recenzje z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wegetarianką, ale bliżej mi już do weganizmu ;)

      Usuń
  6. Mam słabość do mielonych i z chęcią spróbowałabym je w wersji wegetariańskiej.
    Jestem zakochana też w Krowarzywach - mają tam najlepsze wegańskie burgery na świecie... Dlatego w wersji domowej też chcę spróbować.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skuszę Cię na ten produkt :) Zdradzę, że warto :)

      Usuń
  7. O, jestem bardzo ciekawa Twoich opinii - produkty zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, ale po przeczytaniu recenzji Ani nie za bardzo mnie przekonały. Zobaczymy jak będzie w przypadku innych produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.