piątek, 31 marca 2017

Baton Warszawski Gryczany (bionaturalfit.pl)

Dziś czeka mnie masa pracy, bo szykują wegańskie przekąski na dzień otwarty w moim liceum, który odbędzie się jutro :) Mam pewne obawy, że się nie wyrobię czy coś, ale dam radę! Mam nadzieję, że moje przysmaki zasmakują, a wegańska kuchnia zainteresuje nowych uczniów :)

Ktoś chętny na batona gryczanego? Jakoś nigdy nie miałam do czynienia z mąką gryczaną, a właśnie w tym batoniku jest ona główną bazą :) Urozmaicona o ciekawe dodatki i miód gryczany, który jest bardzo aromatyczny i wyrazisty. Nie jestem jakąś wielką fanką miodu, nie jadam go wcale, ale słodycze z jego dodatkiem czy płatki potrafią być pyszne! Jak jest w tym batonikiem? Zapraszam :)


Skład:



Wygląd i smak: Batoniki Warszawskie pojawiały się na moim blogu już nie raz. Za każdym razem opisywałam opakowanie, a więc teraz już sobie szczegółowy opis daruję ;) Ogólnie fajne, ale bardzo proste. Plus za to, że można zobaczyć jak wygląda batonik w środku i wiemy, czego się spodziewać.

Batonik gryczany jest w odcieniach pomarańczowych, bogaty w ziarna i pestki słonecznika. Nie są to batony typu raw, zrobione z samych daktyli, a więc są zupełnie inne w konsystencji i smaku. Ten baton jest bardzo solidny, ciężki i suchawy. Bliżej mu do jakiegoś ciastka niż batonika ;) Na szczęście nie kruszy się i łatwo można go sobie pokroić czy zjeść bez brudzenia się na mieście. Pachnie bardzo intrygująco, wyraźnie miodowo z lekko owocową nutką. Smak? Bardzo interesujący i taki...inny. Batonik jest pyszny, o dziwo soczysty i idealnie słodki. Miód gryczany jest wyraźnie wyczuwalny, tak samo jak figi i pestki słonecznika, które fajnie chrupią. Zdecydowanie wolę batoniki na bazie daktyli, ale i tak ten batonik jest dla mnie pyszny i z ogromną chęcią do niego wrócę!


Podsumowując:
10/10
Czy kupię ponownie? - Tak



21 komentarzy:

  1. Wyrobisz się ze wszystkim ;) Powodzenia. Trzymam kciuki :)

    Batonik również mi smakował (ale to pamiętasz). Według mnie Batony Warszawskie są bardzo smaczne, jednak nie każdemu smakują :) Według mnie to smaczne i pożywne batoniki. Cieszę się, że Tobie również przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak pamiętam, że Ci smakował :) To fajna alternatywa dla batoników raw, ale czasami są za suche.

      Usuń
    2. Dla mnie idealne i wcale nie za suche, ale rozumiem, że dla Ciebie takie mogą być ;) Wiesz.. jeśli coś jest za suche to idealne to herbatki ;D

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tymi wegańskimi propozycjami, dobry sposób na zachęcenie ludzi do szkoły. :D Na pewno się wyrobisz!

    Miód gryczany to mój ulubiony, a batony tej firmy trochę mnie jakiś czas temu ciekawiły. Dobrze, że mimo bazy jaką jest mąka, zachował soczystość. Sama jednak nie kupię, ale spróbowałabym z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczy zrobione, ale jestem tak zmęczona, że chyba zaraz padnę na ryjka :P Oby smakowało :) Parę przepisów wrzucę na bloga.

      Usuń
  3. Zdecydowanie gryczane batony im się udają i są najlepsze ze wszystkich wariantów :D Pycha!

    A w Twojej szkole strajkują nauczyciele dzisiaj? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że dasz radę!
    A tego batonika znam, próbowałam. Nie jest to mój ukochany smak jeśli chodzi o Batony Warszawskie, ale był całkiem przyjemny.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie jadłam tych batoników, ale chyba też się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo - wolę batoniki na bazie suszonych owoców, ale te także mi bardzo smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero komentowałam go u Ani :) Wgląda pysznie i chętnie bym po niego sięgnęła w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam jeden smak batona warszawskiego, ale kompletnie mi nie podszedł, więc na razie nie ciągnie mnie do próbowania pozostałych wariantów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się jednym smakiem zraziłam, ale potem na szczęście zmieniłam zdanie, bo inne smaki okazały się super :) Daj im jeszcze jedna szansę ;)

      Usuń
  9. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii; )

    OdpowiedzUsuń
  10. o proszę jak Ci podpasował:) może i ja po niego śięgnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszny, wszystko co z gryką kochamy i ten nam bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię grykę, ale czasami potrafi nadać goryczki :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.