piątek, 3 marca 2017

Czekolada Ritter Sport Weisse Zmit Crisp

Nareszcie piąteczek! Nie macie pojęcia jak się cieszę :) Ten tydzień był pełen stresów i obowiązków, a więc po prostu marzę o chwili wytchnienia i relaksu w weekend :) Może to zabrzmi dziwnie, ale ja najlepiej się regeneruję gdy nigdzie nie wychodzę, siedzę sobie w domku i robię rzeczy, które kocham :) Oczywiście wpadnie trening, dobra szamka i czas z najbliższymi - to lubię!

Ostatnio jakoś nie zwracam uwagi na czekoladowe nowości, bo staram się ich po prosu nie jadać. Jednak Ritter Sport to marka, do której mam ogromny sentyment...tak więc do mojego koszyka wpadła biała(!) czekolada z zimowej edycji, którą nadal widuję w sklepach. Czy było warto? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Ritter Sport co roku zachwyca mnie swoją zimową (i nie tylko!) grafiką. Mają zawsze takie piękne, nie przeładowane i kuszące opakowania, że mogłabym je kupować za każdym razem, gdy wychodzę na jakiekolwiek zakupy - trzeba się pilnować ;) Lubię ich minimalizm i nawet tradycyjne tabliczki mają swój unikalny charakter. Na tą tabliczkę polowałam długo, bo za każdym razem trafiałam na pozostałe smaki, a tej brakowało. To totalna nowość, a więc pewnie dlatego, bo pozostałe 2 warianty były powtórkami z 2015 roku, a więc nuda (ale smaczna).

Biała czekolada? Fuj, ale ze względu na cynamon musiała wylądować w moim koszyku. 
Długo na spróbowanie nie czekała, bo bardzo kusiła, a że akurat miała ochotę na coś czekoladowego, to padło właśnie na tą tabliczkę. Po rozpakowaniu prezentowała się pięknie. Idealnie biała, iście śmietankowa i zawierająca w sobie maluteńkie drobinki chrupek cynamonowych. Zapach? Cudowny, niczym Riso cynamonowe, które uwielbiam. Połączenie śmietanki z cynamonem jest wyjątkowo udane, a więc miałam same dobre przeczucia. Czy tak też się okazało? Czekolada okazała się strasznie twarda, a po ugryzieniu niby rozpuszczała się w ustach, ale pozostawiała paskudny tłusty i margarynowy posmak. Dodatkowo była STRASZNIE słodka, tak słodka, że aż sprawiała wstręt i mdłości. Cynamonowe chrupki niby dodawały ostrzejszej i przyjemnej nuty, ale to było za mało. Ta paskudna czekolada psuła wszystko i nie smakowała tak dobrze, jak biała czekolada RS, którą kiedyś znałam...
Szkoda, że nawet RS się psuje :(


Podsumowując:
3/10
Cena - ok. 5 zł Lidl
Czy kupię ponownie? - Oj nie

25 komentarzy:

  1. Nie lubię tego czegoś białego co nazywają czekoladą. Nawet wersje smakowe mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię białą czekoladę, ale musi być na prawdę dobra.

      Usuń
    2. Prawdziwa biała czekolada składa się z masła kakaowego i cukru, ewentualnie mleka. Smakuje wybornie. Polecam Willie's Cacao <3

      Usuń
    3. Kiedyś się skuszę :) Ostatnio jednak lubuję się w wegańskich białych czekoladach :)

      Usuń
  2. Wiedziałam, że nic dobrego z tego nie wyjdzie. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam,u mnie tez była recenzja i chyba wypadła ciut lepiej,ale nie dam sobie ręki uciąć XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego dziwnie? Każdy ma swój sposób na relaks i odpoczynek. Poza tym jeśli ktoś przez 5 dni w tygodniu cięzko pracuje (przecież nauka to też praca), to nic dziwnego, ze potem nie chce mu się nigdzie wychodzić. W domu z rodziną również można spędzić miło czas :) Mam nadzieję, ze zregenrujesz organizm, nabierzesz siły a przyszły tydzień będze dla Ciebie lżejszy :)

    Nie przepadam za czekoladami tej marki. Jadłam dwie: jedna mnie zawiodła, druga niczym nie zaskoczyła i nie zachwyciła. Widzę, że ta również nie wypada najlepiej.

    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :) Też mam nadzieję, że ten wypoczynek uzupełni we mnie energię.
      Koniecznie spróbuj ich deserowej, nugatowej i marcepanowej :)

      Usuń
    2. Tej energii i siły z całego serca Ci życzę :) ♥
      Próbowałam marcepanowej mimo iż nie lubię marcepanu i nie smakowała mi :P Mój tato lubi marcepan a powiedział "może być":P Deserową jadłam z orzechami i dwa razy trafiłam na taką w której wyczuwałam zjełczały tłuszcz, dlatego więcej nie kupię ;/ Dawno temu była jeszcze trzecia: jogurtowa z wafelkami (czy jakoś tak). Moja siostra uznała ją za bardzo smaczną a ja za taką sobie (a wtedy miałam wyższy stopień tolerancji cukru:P). Tak więc jednak próbowałam trzech(przypomniałaś mi o marcepanowej) i chyba na razie podziękuję :P

      Usuń
  5. A czytałam opinie, że jest naprawdę dobra :D Co człowiek, to inny gust, ale podejrzewam, że cukier niemal palił :D Szkoda tylko, że jest bardzo margarynowa :( Mleczną Ritterkę wspominam z wieeelkim sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mleczna nadal jest smaczna, ale ta...brrr!

      Usuń
  6. Choć białą czeko lubię, to dodatek cynamonu mnie nie przekonuje.
    Ja też się najlepiej regeneruję w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym sobie wiele, naprawdę wiele obiecywała po tej czekoladzie, a tu jak się okazuje klapa straszna niestety. Ojej :( Szkoda. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż tak źle? Jeju, Wy wszyscy tak ją krytykujecie, a ja naprawdę miałam co do niej ogromne oczekiwania. Chyba jeszcze chwilkę sobie poczeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam Twoją opinię :)

      Usuń
  9. Też się na niej srogo zawiodłyśmy :/ Ten cynamonowe cukrowe grudki były najgorszym elementem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat te grudki nawet smakowały.

      Usuń
    2. My wolałybyśmy np. orzechy w cynamonie :P

      Usuń
  10. O kurczę, ja ją mam jeszcze gdzieś w szafce, bo sam pomysł smaku mnie zachęcił, a tu Twoja ocena jakoś nie skłania mnie do jej wypróbowania :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by na 100℅ smakowała. Ale ja jestem inna i lubię to co innym nie koniecznie smakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys przepadalam za biala czekolada, teraz nie jestem w stanie wziac jej do ust

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię cynamonu kojarzy mi się ze niedobry mi ciastkami , które w święta wciskali mi. Ja świątecznej paczki czekolad jeszcze nie rozpakowałam czasu brak studia męczą a wgl medyczne horror. Nie idź na medyczne to zło!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.