środa, 29 marca 2017

Hummus Pesto&Pomidory Veggie Bel

No i zaczynam luzik! Dziś tylko 3 godzinki, ale niestety pracowite. Zaliczam dziś niemiecki i bardzo się stresuję, bo będę opowiadać :P Eh, obym nie palnęła czegoś głupiego!

Ciągle słodkości na blogu, a więc teraz czas na coś wytrawnego! :D Hummus kocham, ba, jestem uzależniona od tej pasty i na prawdę często ją zajadam. Veggie Bel proponuje nam bardzo ciekawa wersję smakową, która od razu mnie zaczarowała. Kocham suszone pomidory, a w połączeniu z ziołowym pesto to musiało być coś!

Ktoś chętny? Zapraszam do recenzji! :)


Skład:


Wygląd i smak: Uwielbiam te mini słoiczki tej firmy :) Są urocze, świetnie zaprojektowane i kuszące. Ciągle to tutaj piszę, ale nie da się ukryć, że mam słabość do rzeczy w wersji ''mini'' ;) Mini hummus? Dla mnie podwójna pokusa! 

Już po przeczytaniu składu wiedziałam, że będzie pysznie. Jedyne pomidory, które lubię, to pomidory suszone i przecier/koncentrat pomidorowy, a więc w tym przypadku nie miałam się czego obawiać. Ponad to hummus zawiera wszystkie przyprawy, które kocham i używam w mojej kuchni, a więc szybko zabrałam się do testów, aby sprawdzić to cudeńko :)
Konsystencja hummusu okazała się sucha, ale nadal bardzo kremowa. Hummus nie jest taki tłusty, bo nie zawiera zbędnych dodatków tłuszczy. Swoją kremowość zawdzięcza olejowi słonecznikowemu, pomidorom w pulpie i cieciorce. 

Zapach? Boski i bardzo przypominający sos do pizzy :D Kolendra, bazylia...każdy poszczególny dodatek dało się wyczuć! A smak? Boski! Wyrazisty, świetnie doprawiony, a co najważniejsze nie przesadnie tłusty, czego bardzo nie lubię w takich pastach. Jeśli miałabym go do czegoś porównać do do hummusu o smaku sosu do pizzy - serio :D Fajna nowinka smakowa, na którą skuszę się jeszcze nie raz!


Podsumowując:
10/10!
Cena - 7,50 zł
Czy kupię ponownie? - Tak

22 komentarze:


  1. Trzymam kciuki. Jestem pewna, że sobie poradzisz :) :*

    Nie lubisz pomidorów a mimo tego hummus przypadł Ci do gustu? :D Widzisz jak to czasem można się miło zaskoczyć? ;)Cieszę się, że nie byłaś rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy wspominałam, że lubie wszystko co pomidorowe tylko nie świeże pomidory :) Tutaj na szczęście takich nie ma.

      Usuń
    2. No tak... roztargniona jestem... przepraszam ♥

      Usuń
  2. Eeeej, na pewno by mi smakował! Skoro przypomina sos do pizzy, to musi być genialny, nie ma bata :D
    Powodzenia na niemieckim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że i mi by smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię hummus ale wolę zdecydowanie zrobić go sama :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś spróbowałam hummusu z pomidorami i kompletnie mi nie smakował :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to dla mnie hummus z pomidorami najlepszy :)

      Usuń
  6. Och, nie kuś mnie! Ja nie mogę jeść sezamu;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko humusy pomidorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie warto mieć słoiczek w szafce na czarną godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam hummus i uwielbiam suszone pomidory.. a więc zdecydowanie muszę gdzieś znaleźć ten hummus! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja również kocham te składniki :)

      Usuń
  10. Zjadłbym, ale cena odstrasza.

    Ponadto, nie ponad to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie jestem zwolenniczką hummusów - tym mnie skusiłaś. Zjadłabym chętnie nawet teraz z kanapeczką (pomimo, że jest już dość późno). Rewelacja! Super pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę u mnie hummusowo dopiero co było i wylewałam swoje ohy i ahy nad tym jak lubię tą pastę a tutaj hummus pomidorowy- muszę wypróbować w domu! I ja też pierwsze co to zwróciłam uwagę na słodki słoiczek! Bo jestem słoikomaniaczką! Zbieram te ładniejsze i w ogóle wszystkie po na przetwory ale w te najładniejsze przesypuję np suchą ciecierzycę lub soczewicę:) Także hummusik w sam raz dla mnie bo i zawartość zjem i słoiczek się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak zbieram słoiczki :) Mój tato też lubi kolekcjonować, a później mamy na domowe przetwory :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.