piątek, 24 marca 2017

Ichoc Super Nut - wegańska czekolada mleczna z orzechami laskowymi

Piąteczek! Ten weekend zapowiada się świetnie, a więc mam nadzieję, że dzień w szkole zleci mi szybko i będę mogła się oddać małym przyjemnościom :) Dziś na pewno wpadnie trening, a jak! Wczoraj musiałam sobie go odpuścić, ale dziś już się nie dam. Chyba...bo niby w szkole jestem krótko, ale jadę o nieludzkiej godzinie :/

Coś mnie ostatnio naszło na czekoladowe posty, ale fotki zalegają wraz z recenzjami więc trzeba publikować :) Dziś padło na wegańską czekoladę z orzechami laskowymi od Ichoc :) To chyba najpopularniejsze wegańskie czekolady i wcale się temu nie dziwię! Są pyszne, a recenzje innych smaków możecie przeczytać u mnie na blogu :) Była już biała, mleczna i pomarańczowa z migdałami. A jak ta? Zapraszam :)


Skład:



Wygląd i smak: Ichoc jak zawsze czaruje sowimi opakowaniami, które niby są proste, ale przyciągające i urocze :) Lubie te kartoniki, które nie są obładowane zbędnymi obrazkami, a zawierają jedynie nazwę, logo oraz element smaku czekolady...w tym przypadku przepyszne orzechy laskowe. Co prawda orzechy laskowe to nie są moje ulubione orzechy i śmiało mogłabym się bez nich obejść, ale jako dodatek do czekolady sprawdzają się super i są właśnie w takim połączeniu często stosowane. 

Już po samym otworzeniu wiedziałam, że będzie chrupko. Czekolady Ichoc mają to do siebie, że są dosyć twarde, a dodatkowe orzechy nie mogły zapowiadać niczego innego. Ponad to było ich na prawdę dużo! Spójrzcie tylko na te ogromne kawałki ;) Zapach tylko potęgował moją chrapkę na tą czekoladę, bo był pięknie mleczny i lekko trącił prażonymi orzechami laskowymi.

Smak? Mogę się rozpływać! Okazało się, że czekolada jest przepyszna i ultra orzechowa - niczym wszystkim dobrze znana marka z fioletową krową ;) Nawet moja mama, wybredny koneser czekolady, była nią zachwycona. Czekolada smakowała jak typowa mleczna, a orzechy były świeże, w dużych kawałkach i przepyszne! Czekolada godna polecenia :)


Podsumowując:
10/10!
Czy kupię ponownie? - Tak

16 komentarzy:

  1. Kolejny świetny weekend? Bardzo cię sieszę i życzę jak najwięcej takich tygodni i dni :)Mam nadzieję, że mimo wczesnej godziny o której musisz wstać, bedziesz pełna energii i optymizmu :)

    Dla mnie te czekolady są popularne ale tylko w internecie bo stacjonarnie u siebie ich jeszcze nie widziałam. Z orzechami laskowymi brzmi bardzo smacznie - tak też wygląda... te orzechy laskowe dodaja walorów, do tego zapach o którym piszesz.... :) Niczym Milka??? Oj to nie dla mnie, ale nie jeden koneser się znajdzie :D

    Miłego dnia i spokojnego wieczoru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja Tobie również życzę cudownego weekendu ;)
      Ja stacjonarnie spotkałam je już nie raz, nawet w mojej mieścinie ;) Zawsze można też zamówić, a w przypadku tych czekolad warto :)

      Usuń
  2. W tytule napisałaś "Almond..." (ale ktoś mnie już pewnie wyprzedził).

    Porównanie do Milki skutecznie mnie odstrasza. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz chyba błąd w tytule :P Bo próbowałam doszukać się tej pomarańczy i migdałów, a nie znalazłam :P

    Chętnie bym zjadła! Uwielbiam połączenie orzechów laskowych i czekolady, więc ich mocna wyczuwalność bardzo mnie zachęca. No i także zachwycam się ich opakowaniami - genialny design :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, opakowania są genialne :D Koniecznie ich spróbuj :)

      Usuń
  4. Mnie także cieszy piąteczek :)
    A czekoladka musi być bardzo dobra. Miałam ją kiedyś kupić, ale inny wariant smakowy wygrał.
    Orzechy - mniam!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem skusisz się na tą?:)

      Usuń
  5. Jadłam ją, ale kompletnie nie pamiętam smaku, więc będę musiała kupić ponownie, tym bardziej że bardzo lubię czekolady z orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę ją kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kiedyś zwróciłam na te czekolady uwagę w którymś ze sklepów, ale jakoś do tej pory się jeszcze powstrzymuję przed zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać ;) Są pyszne!

      Usuń
  8. Dobra czekolada z orzechami i jest super :) Z waniliowym budyniem chętnie byśmy zjadły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, musi być pyszniutka.
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.