sobota, 18 marca 2017

Meridian Peanut&Banana

No i mamy sobotę! Co prawda pogoda nie rozpieszcza, ale nie jest źle ;) Oby się rozpogodziło, bo mnie tylko takie pochmurne niebo rozleniwia, a przecież trzeba działać! Rzeczy mam sporo do zrobienia, ale na szczęście wszystkie przyjemne :)

Wiem, wiem, jestem już nudna z tymi batonami, ale teraz bardzo często je jem i ciągle próbuję nowości :) Ostatnio zakupiłam batoniki zza granicy i zabrałam się za ich testowanie. Na pierwszy ogień poszły batoniki marki Meridian, którą bardzo sobie cenię za przepyszne i ekologiczne masła orzechowe, które na blogu już opisywałam. Jak wypadł jeden ze smaków batoników? Czy jest równie smaczny jak masła orzechowe? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Jak już wcześniej wspomniałam, bardzo pozytywnie podeszłam do batonika ze względu na firmę, która go wyprodukowała. Już od razu wyobrażałam sobie przepiękny aromat masła orzechowego i świeżych bananów, które będą zamknięte w tym batoniku. 

Po otworzeniu moje przeczucia tylko się nasiliły, bo batonik prezentował się obłędnie. Cudowny kolor, masa posiekanych orzeszków, ale coś jednak nie pasowało...co? OKROPNIE SZTUCZNY zapach. Był straszny, niczym zapach jakiś sztucznych bananowych perfum, których nie da się wąchać. Magiczny czar cudownego batonika zniknął i pojawiła się obawa o najgorsze, które niestety się spełniło. 

Batonik był bardzo miękki i tłuściutki. Plastyczny i przyjemny w konsystencji. Znów same plusy, ale niestety smak wszystko niszczy. Już od pierwszego gryza towarzyszy nam sztuczny bananowy aromat, który wręcz zagłusza orzechy. Na sam koniec jedzenia na szczęście niknie i czuć ów masło orzechowe/orzeszki ziemne, ale to tylko pod sam koniec. Wielki zawód, bo masła tej firmy są świetne :(
Nie polecam!


Podsumowując:
4/10
Cena - ok. 5 zł
Czy kupię ponownie? - Nie

25 komentarzy:

  1. Wczoraj u mnie słonecznie a dzisaj bez słońca ale wiosna już tuż tuż ;) Będzie tylko coraz piękniej ;)

    Z batonami nie jesteś nudna. To świetnie, że masz dostęp do różnych batoników, nowości i dzielisz się tym z czytelnikami bloga. Dzięki temu mamy możliwość poznać wiele ciekawych nowości i Twoje zdanie na ich temat :)
    Nie jadłam maseł orzechowych tej firmy, ale czytalam o nich wiele dobrego... kto by się spodziewał, że batonik wypadnie tak słabo :( Szkoda.... Jak widać firma ma lepsze i gorsze produkty.

    Miłego weekendu spędzonego z rodziną ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo batoników u mnie sporo i będzie jeszcze więcej :P Ciągle próbuje nowości, bo je uwielbiam! Masełka tej firmy są dla mnie najlepsze na świecie, ale tutaj totalna klapa.
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
    2. Cieszę się, ze masz taką możliwość i nie mogę doczekać się kolejnych recenzji :)
      Odnośnie masełek to mam nadzieję, że kiedyś gdzieś je wypatrzę a w temacie batoników, może inne batony od tego producenta (jeśli takowe posiada) są lepsze. Chociaż jak już ktoś raz zostaje zniechęconym, to potem po raz drugi niechetnie po coś sięga ;/

      Usuń
    3. Są lepsze batoniki od niech, ale na razie milczę! :D

      Usuń
  2. Specjalnie wróciłam do składu, żeby zobaczyć, czy to złej jakości banany, czy aromat - no i jest gagatek na końcu składu... Przedobrzyli, szkoda :( A tak jak Ty miałam duże oczekiwania - maseł nie jadłam, ale pamiętam, że to są Twoje ulubione, jeśli się nie mylę. No i samo połączenie - banan i orzechy... Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogli już sobie ten aromat darować :( Myślałam, że on mocno nie wpłynie na smak, a właśnie zrobił najgorsze.

      Usuń
  3. Pyszne połączenie, ale wolałabym aby skład był bardziej prostszy, a zamiast zagęszczonych soków i syropów dodali np. daktyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A patrząc na skład i rozpoczynające go orzeszki ziemne, można by było spodziewać się czegoś wspaniałego, a tu rozczarowanie - szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Przecież to same orzeszki, a jednak jeden aromat potrafił zniszczyć wszystko :(

      Usuń
  5. Lubię zapach i smak sztucznego banana, więc jestem pewna, że baton by mnie nie zawiódł. No dobra, pewna nie, ale przekonana już tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, to już musisz sama ocenić ;)

      Usuń
  6. Wiedziałam, że to marka maseł orzechowych! Ha, czyli się nie pomyliłam. :) O batonach jednak nie wiedziałam, ale ten mnie jakoś szczególnie nie zachęca.
    Masz rację - trzeba działać. Zazdroszczę CI tylko, ze Ty możesz więcej zdziałać do matury niż ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że do matury mamy tyle samo czasu ;)

      Usuń
    2. Czyżbyś nie była ode mnie rok młodsza, ale z rocznika '98? :o

      Usuń
    3. Nie, pomyliło mi się ;) Jestem młodsza.

      Usuń
  7. A zapowiadał się tak dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co? Myślałam, że mają tylko masła orzechowe. W życiu jednak nie powiedziałabym, że tak słabo wyjdzie... Znaczy, wiadomo, że gdzie sztuczny banan, tam zazwyczaj jest niesmacznie, ale tego bym się po nich nie spodziewała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam w szoku, ale jednak trafił się bubel.

      Usuń
  9. Pogoda u mnie deszczowa dziś, ale to już taki przyjemny, wiosenny deszczyk! :)
    A na tego batona się nie zdecyduję - taki smak to nic fajnego Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego batonika, ale nie lubię takich sztucznych smaków, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda jest okropna :/ U nas pada i wieje że głowy urywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na wieczór zrobiło się strasznie :/

      Usuń
    2. U mnie lało do 17, potem wyszło słońce chociaż na chwilę... <3

      Usuń
  12. ostatnio uwielbiamsmakowac takie nowosci

    OdpowiedzUsuń
  13. Szok, bo byłyśmy niemal wręcz pewne, że batonik tej firmy to musi być coś pysznego :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.