niedziela, 19 marca 2017

Mój wegański jadłospis (12)

Witajcie! Dziś już niestety ostatni dzień wolnego, ale nie przejmuję się, bo jutro czeka mnie luz w szkole ;) Tylko jeden sprawdzian, na który umiem dość dobrze i prosta kartkówka, a lekcje kończę o 12.50! Żyć nie umierać :D Za to we wtorek dzień wagarowicza i idziemy do zoo! Dawno nie byłam w Łódzkim zoo i chętnie sobie przypomnę jak wygląda.

Dawno na moim blogu nie wstawiałam jadłospisu, a wiem, że cieszyły się one popularnością :) Wybaczcie mi mały zastój z nimi, ale po prostu brakowało mi czasu i wyszło jak wyszło. Jednak już się poprawiam i oto on! Mój w 100% wegański jadłospis, który jest pyszny, zdrowy i bardzo jaglany :D Ktoś chętny? Zapraszam :)


Na pierwszy posiłek postawiłam na słodką kaszkę jaglaną i mix owoców. W miseczce znalazła się kasza jaglana na mleku sojowym z cynamonem i jabłkiem oraz masłem orzechowym z rodzynkami. Do tego mam w miseczce obok jedno jabłko, winogrona i 2 spore mandarynki. Żeby było jeszcze bardziej słodko, to dobrałam sobie wegańskiego batonika kokosowego :)


Drugi posiłek wpadł na ostro, ale i równie pysznie. Na talerzu wylądowało całe opakowanie smażonego tofu w kawałkach z Kauflandu, gotowany brokuł, papryka, marchewki i suszone pomidory, a jako dip ketchup. Ponad to jest jeszcze 6 wafli ryżowych, które są moim uzależnieniem, ale doszłam do wniosku, że moja prawdziwa miłością są te kukurydziane i muszę kiedyś zrobić zbiorczą recenzję moich ulubionych - taki ranking ;)


A teraz na dobranoc! Co zjadłam? Oczywiście kaszę jaglaną na mleku sojowym z cynamonem i jabłkiem :D Kocham to połączenie i mogłabym jeść nawet na każdy z  posiłków ;) Do tego jest krem czekoladowy z orzeszkami marki Felix, a w miseczce obok tona mandarynek :D Nawet nie wiem ile ich tam upchałam, ale wiem, że było ich dużo.  Dodatkowo na osłodę batonik proteinowy wegański :)

Mam nadzieję, że post się podoba! Udanej niedzieli i widzimy się jutro na recenzji ;)



31 komentarzy:

  1. mniam jedzonko :D zrobilas mi smaka na miseczkowe sniadania owsianki i kasze musze zaczac tak jesc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na sprawdzianach :) Będę trzymać kciuki :)

    Cieszę się na kolejny jadłospis i nie przepraszaj, bo nie ma za co. Masz inne obowiązki niż blog a i tak bardzo świetnie radisz sobie z jego prowadzeniem - widać jak dużo pracy w to wkładasz ;)

    Tak patrzę na papierek po tym batoniku, próbuję skojarzyć co to za firma i nie mogę... RAW BITE? :D Chyba recenzji jeszcze nie było na blogu :) Zastanawiam się, gdzie stacjonarnie można je dostać :)
    Ranking wafli to bardzo dobry pomysł - jestem ciekawa i będę czekać :)

    Jedzonko smaczne, urozmaicone i zdrowe :) Jest czym się zainspirować ;)

    Mam nadzieję, że u Ciebie niedziela ładniejsza niż u mnie i na niebie pojawi się słońce :) Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest RAW BITE, ale nie wiem czy dam ich recenzje ;) I cieszę się, że podoba Ci się pomysł z rankingiem wafli! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się porobić fotki moim ulubionym :P A pogoda była bardzo ładna, ale dosyć chłodno.

      Usuń
    2. Strzelałam i to był błędny strzał - pudło :P A powiesz co to za batonik? :)
      Pomysł jest bardzo dobry i nie ma co sie tutaj nie podobać ;) Jak będziesz miała czas i będziesz pamietać to pstrykaj fotki - będzie świetny post, ale to też w swoim czasie ;)
      Miłego dnia:)

      Usuń
    3. Ale przecież dobrze trafiłaś, napisałam, że to RAW BITE ;)

      Usuń
    4. Przepraszam... nie wiem co mi się stało, ze przeczytałam "to nie jest RAW BITE" :P Przepraszam ♥ :) Gapa ze mnie..

      Usuń
  3. Zapomniałam o dniu wagarowicza :O

    Śniadanie i kolacja najbardziej mi się podobają - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiam, dlaczego cała szkoła idzie we wtorek do kina hahah. Zupełnie zapomniałam o dniu wagarowicza :)
    I kto powiedział, że na diecie weganskiej nie można nic jeść i równa się to z głodówka lub jedzeniem samych wiórów? Wszystko to jest 1000 razy smaczniejsze, niż każdy moj nudny posiłek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no widzisz ;)
      Może sama przejdziesz na dietę roślinną? Polecam! :)

      Usuń
  5. Jaglankowo dziś u Ciebie :D Kasza jaglana to jedna z moich ulubionych kasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona kasza, a dobrych rzeczy nigdy dość! :)

      Usuń
  6. Wszystkie dania sama chętnie bym zjadła :)
    Jaglankę jak pewnie wiesz także uwielbiam i najczęściej jem na kolację - właśnie z jabłkiem i masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to połączenie, ale ostatnio zakochałam się w wersji z bananem :)

      Usuń
  7. Wszystko smaczne. Polubiłam brokuły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze nam się podoba szczególnie to, że Twoje talerze zwłaszcza obiadowe są tak napchane pysznościami :D Taki obiad na pewno nie zje się w 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym zjadłam to w 5 min to chyba bym pękła :P

      Usuń
  9. Czy mogłabyś podawać także kaloryczność i godziny posiłków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to nie atak. Pytałam z ciekawości.

      Usuń
    2. Ale przecież ja się spokojnie spytałam, po co Ci taka informacja :P

      Usuń
  10. Ja to bym się z chęcią skusiła na ten Twój pierwszy posiłek. Apetyczny i na słodko. Mniam! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie dajesz proporcje jaglanki (kasza/mleko), że ma taką fajną konsystencję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym przepisie to uwzględniam...wystarczy spojrzeć.

      Usuń
    2. Bardzo pomocny, wiele wnoszący komentarz.

      Usuń
    3. Bo to irytujące gdy pisze coś po kilkanaście razy, a i tak znajdzie się osoba, która spyta ponownie :')
      50 gramów suchej kaszy, 200 ml mleka i odrobina wody

      Usuń
  12. Jako weganka nie masz oporów przed pójściem do zoo? (nie atakuje, pytam tylko z ciekawości, bo dieta≠poglądy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jeszcze weganką :) Dla mnie zoo to nie jest coś złego, bo przecież zwierzęta nie są tam maltretowane, a mają fachową pomoc.

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.