wtorek, 7 marca 2017

Owocowe batoniki i zwierzaczki Picked&Pressed (Fruit Bowl)

To dziś! Trzymać kciuki, bo będzie pracowicie ;) Mam nadzieję, że dziś nie dam plamy i dam z siebie 100% :)

W takich pracowitych dniach potrzebna jest duża ilość przekąsek, które dodadzą nam energii! Ja często stawiam na surowe owoce, które bogate są w węglowodany, ale często mogą być dla kogoś zbyt nudne. Aby jednak nam się nie znudziły, warto sięgać po ciekawe alternatywy :) Ktoś chętny na truskawki, jabłka, owoców jagodowych i gruszki w formie batoników lub uroczych zwierzaczków? Zapraszam do czytania! :)



Skład:



Batoniki: Do testowania miałam dostępne dwa smaki - truskawkowy i jabłko-gruszka. Nie będę ukrywać, że to właśnie ten drugi kusił mnie najbardziej, bo wydawał się taki jakiś...nietypowy ;) Rzadko kiedy spotykam się z wegańskimi (i nie tylko) batonikami o tymże smaku. Ponad to słodkości te miały piękne, ekologiczne opakowania, które na prawdę cieszą i przyciągają oko. 

Po rozpakowaniu słodkości prezentowały się ślicznie! Widać było wyraźnie w nich elementy suszonych owoców, a zapach...czysta poezja ;) Były one bardzo miękkie, plastyczne i lekko ''żelkowe''. W smaku bardzo soczyste, mocno owocowe i pełne smaku - niczym suszone owoce! Nie umiem wybrać, który wariant smakował mi bardziej, bo oba były pyszne :)


Owocowe zwierzaczki: Tutaj producent ma u mnie wielki plus za przepiękne kształty! Takie urocze, że szkoda je jeść :) W opakowaniu znajdziemy sowę, króliczka, ptaszka, listki, kwiatki...samą naturę ;) Poza kształtem nie różnią się już niczym od batoników. Również mają duże kawałki owoców, są plastyczne, mięciutkie i lekko lepkie. Ja lubię taką konsystencję, bo przyjemnie się je tego typu słodkości :) Tutaj również była moc owoców! Zapach cudowny, a smak powalający i soczysty :) To świetna opcja dla osób znudzonych zwyczajnymi owocami (choć nie wiem jak to możliwe ;)) lub dla dzieci, które tych owoców nie chcą jeść. 
Polecam!



Podsumowując (wszystkie smaki):
10/10
Cena - niestety nie wiem
Czy kupię ponownie? - Tak

18 komentarzy:

  1. Wszystkie wydają się pyszne :) A Tobie życzę powodzenia dzisiaj :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie mój typ słodyczy. Muszę jednak przyznać, że to jest świetne, co teraz wymyślają - człowiek (przynajmniej ja) nigdy by na to nie wpadł. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bym nie wpadła, a tu proszę ;)

      Usuń
  3. Jestem pewna, że dasz z siebie 1000% :) Będzie dobrze... Trzymam kciuki :) ♥

    Nigdy nie widziałam tych przekąsek - stacjonarnie na pewno bo produktów tej marki nie zauwazyłam u siebie w sklepach, ale w internecie również nie... połączenie jabłko-gruszka chyba jest częste jeśli chodzi o jogurty (kiedyś jadłam i średnio mi smakowało):). Od tego producenta kiedyś próbowałam żelek i pamiętam ten cudowny zapach oraz soczysty smak :) Chociaż same żelki nie zachwyciły mnie swoim smakiem, mogę uznać je za smaczne. Jeśli te batoniki i przekąski są podobne, to również z pewnością takie były ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ciężko dostać je w stacjonarnych sklepach, ale w sklepach on-line już są :) Warto się skusić, bo są pyszne! Ale baaardzo słodkie, więc raczej zasłodziłyby Cię :)

      Usuń
    2. Ale z pewnością naturalne w smaku ;)

      Usuń
  4. Fajny mieli pomysł z tymi zwierzaczkami. Ogólnie bardzo mnie one przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłbym ze względu na kształt. Nawet jakby nie zaskamowały, to przynajmniej oczy by się ucieszyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami tylko nacieszenie oka wystarczy ;)

      Usuń
  6. Świetne! A motyw zwierzaków przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale trafiłaś w moje gusta z tą propozycją przuroczą! :) Bardzo fajnie się prezentują te zwierzaczki.
    Trzymam zatem za Ciebie kciuki! :) Niech ten pracowity dzień będzie owocny.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwierzaki i truskawkowy baton baaaardzo kuszą, bo lubię takie "jagodowe" owoce :) Gdybym miała bobasa, to na pewno bym mu dała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko tak super wygląda a te zwierzaki to już w ogóle mega urocze :-D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.